De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 24]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de Mediamarkt veranderen de prijzen elke week.
    Het ene moment betaal je fors minder terwijl de week daarop weer meer moet betalen voor de zelfde tv.

Ze hebben bijna elke week wel een aanbieding van een 32" FullHD voor < € 400
    De Mediamarkt heeft wel 1 grote voordeel.
    Je kan de tv altijd binnen 2 weken terug brengen , dat je heel handig als de de prijs ineens > € 100 goedkoper wordt.
    Een tijdje geleden stond er iemand bij de info-balie die zijn 4e tv terug bracht omdat hij nog steeds niet wist wat hij nu precies wou.

2. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat nieuw speelgoed. :thumbs:

Foto's zijn genomen met de Iphone 3GS dus vandaar niet helemaal scherpt, zodra de kamer af is volgen er mooie foto's.

3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik kan echt niet begrijpen dat mensen er zin in hebben om zo'n brilletje op te doen elke keer als ze TV gaan kijken..

Maar goed, zit er op die viera modellen ook de functie die die samsung TV heeft om 2d content om te zetten naar 3d?

Dat de foto's niet scherp zijn lijkt overigens eerder te liggen aan jou dan aan de telefoon, hou dat ding eens stil man 8)

Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  4. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je heb duidelijk geen 3D in het echt gezien anders wist je dat het het meer dan waard is.

Op de Panasonic zit geen 2D tot 3D convertor, maarja Samsung heeft weer last van Crosstalk.

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het effect op zo'n klein scherm ook maar matig tov een bioscoopscherm.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heeft die iPhone geen image stabilizer?
    Maar leuk speelgoed is het zeker, alleen jammer dat je er maar 1 zielig brilletje bij krijgt :emo:

7. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Sorry om je teleurstellen, maar dat heb ik dus wel. Avatar gezien in de bios, en ik vond het niet echt revolutionair. De toegevoegde waarde was naar mijn mening weinig tot niks.

Maar ik wil je aankoop niet afzeiken hoor, gefeliciteerd. Als jij het effect wel bijzonder vind, dan is het voor jou zeker een goede koop geweest. Veel plezier ermee nog :thumbs:

8. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Net begonnen met mijn kamer een grote beurt te geven.
    Heel mijn tv + accessoires van mijn tv meubel af gehaald en alles uiteraard ontkoppeld om zo de kabels nog eens een keer goed te leggen (zit nu 50% van kabels die ik niet gebruik in :+)
    rest van de kamer uiteraard ook goed schoon maken maar het belangrijkste is dat mijn tv straks goed staat met alles er op en er aan:)
    Heb nog een blauwe NEON buis ergens gevonden die ik achter het meubel ga op hangen.
    dan mijn 7.1 set goed aan sluiten en alle bekabeling goed leggen en klaar is kees (gaat alleen nog wel ffe duren :+)

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dankzij HDMI is de spaghetti-kabels achter het meubel stukken minder geworden.
    Omdat ik alles nu heb aangesloten op een switch ipv draadloos is dat weer meer kabels geworden.
    Heb dat weer opgelost door zelf upt-kabels te maken en deze zo kort mogelijk te houden.

10. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    probleem is dat mijn xbox geen HDMI heeft (ongeveer 1e generatie ofzo:+), en voor de rest heb ik gewoon nog de analoge bron van scart en composiet RCA maar aangezien ik alles via mijn versterker doe wil ik dus nog de losse lijntjes richting mijn versterker laten gaan.
    gelukkig heb ik wel genoeg TOSlink kabels voor alle meuk aan te sluiten\o/

zal wel pics posten zodra de constructie af is :+

11. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Melbuuln,

Werkt dat Interactieve tv van Ziggo inmiddels al goed?
    En is het uberhaubt al de moeite waard, Of ben ik beter af met een decoder met interne hdd om programmas op te kunnen nemen?

12. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De Iphone is een pos qua foto's, er zit niet eens een flitser in. Bij de tv zaten 2 gratis 3D brillen.

13. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Gefeliciteerd hoor met je dikke tv!

Ben benieuwd hoe 2D en 3D daarop uitziet. Ik vond Avatar ongelooflijk mooi terwijl ik 3D helemaal niet zag zitten.

Zitten er electronische brillen bij? 1 of 2? En heb je de phosphortrails getest?

14. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten 2 brillen bij. In de korte test die ik heb uitgevoerd kon ik geen phosphor lag ontdekken.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Na de zoveelste firmware release werkt de Cisio veel beter.
    Het is schandalig hoe Ziggo haar klanten behandeld , ik heb van dag 1 gewoon de abonnementsgeld moeten blijven betalen.

Heb nu weer een andere probleem met de Cisco , de batterijen van de afstandbediening zijn namelijk op.
    Ipv dat Cisco gekozen heeft voor aa/aaa batterijen heeft de remote 2x CR2025 , die krengen heb ik hier natuurlijk niet liggen :mad:

Ik vind het interactieve aanbod maar magertjes en had achteraf beter kunnen gaan voor de Humax 5050.

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat hier wel mensen zijn die weten waar ik moet zoeken voor een bevestigingsbeugel(plat) voor een 46'' plasma? :)

Heb net zitten kijken maar word er niet veel wijzer van.
    Vogels is een goed merk heb ik begrepen maar relatief duur?

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik mij wat verdiepen in de Humax 5050.

Het enigste wat ik echt wil, Is af en toe iets opnemen terwijl ik aan het gamen ben of als ik te moe ben om het af te kijken.

18. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Worden er geen HD films aangeboden dan? Als ik veel films op tv zou kijken, dan zou ik er Film 1 bij nemen.
    Ik meen dat Tele2 dat ook deed.

Ik was al in het bezit van een goede HDD recorder met hdmi uitgang en 1080p upscaling en aangezien wij weinig tv kijken, heb ik een Humax 5000 genomen.
    Wat een prachtig beeld geeft dat ding en ik was maar €142 kwijt.

De Humax 5050 heeft natuurlijk een ingebouwde hdd recorder en 2 tuners, dus als je nog geen recorder hebt is dat de juiste oplossing.
    Als je bij Ziggo zit kan je voor €5,95 het HD pakket nemen en vanaf 1 juni zitten daar dus Ned 1, 2 en 3 in HD, SBS6, Net5, Veronica, National Geographic HD, discoverychannel HD en History HD bij.

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Die zijn er wel maar vind de prijs veelste duur.
    Final Destination 4 (HD) kost € 5,95.

Ik deed gisteren mijn H360R aan en ontdekte 4 nieuwe zenders bij Ziggo.
    Er was een 2e Europort HD ( WK HD) erbij gekomen maar toen ik even later weer keek waren ze weer verwijderd.

-
    Batterijen vervangen voor de Cisco afstandbediening is ook niet goedkoop.
    Betaalde bij het onderdelenhuis € 7,50 voor 2xCR2025 :mad:

20. JowieNL

JowieNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas een Panasonic TX-P42U10E plasma full hd tv gekocht, en vandaag mijn xbox aangesloten. Dit gaat om een ouder type zonder HDMI uitgang! Hij is dus aangesloten via de av hd kabel (component) van microsoft zelf. Alleen krijg ik de xbox niet ingesteld op 1080p, hoger dan 1080i staat er niet.. :mad:

Kan dit omdat ik alleen die av uitgang heb en dus met component aangesloten ben?? Of is dit ook op te lossen met een andere kabel?

Deze kabel heb ik nou: http://cegdirect.com/store2/images/Microsoft Xbox 360 Component HD AV Cable.jpg

Alvast bedankt :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina