Red Dead Redemption [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Bart Smit lijkt mij niet één van de goedkoopste?

2. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Maar kan ik misschien nog wel de limited krijgen aangezien niemand em denk ik daar besteld.
    Maar ik ga nog wel even contact opnemen met ze of ze em wel nog hebben zoja dan moet ik ook maar even acount aan maken daar.
    En als em niet hebben dan heb ik bij bol nog de gewone versie besteld waar ik een paard erbij krijg.

Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Even serieus, gast, leer typen.

Nog 14 dagen jongens! :cool:
    Groot gebied vind ik wel tof, zie ik tenminste niet elke keer hetzelfde. Hoop dat er ze er offline wel wat meer cheats/easter eggs/etc erin donderen als in GTA IV. Vind ik altijd wel leuk om te gebruiken als ik het spel heb uitgespeeld. :)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou ik ben nu wel blij dat ik juist geen Limited Edition heb, wat een waardeloze extra's.

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik weet dat ze een zo goed mogelijke eigen versie van New York wilde bouwen. Wat dat aan gaat vind ik zeker dat ze goed werk hebben geleverd!
    Ben erg benieuwd naar de gebieden van RDR en het reizen daartussen (gewoon op je paard, of koets/trein).

I've been through the desert on a horse with no name \o/

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een game die al teringgroot is, waar je ongetwijfeld elk paard kunt pakken(don't take this the wrong way,lol) en ook vast en zeker meerdere kledij kunt kopen/vinden, dan kunnen DLC paarden en kledij mij niet echt boeien. De OST is leuk maar die luister je 1x en that's it.

En bij Bart Smit moet je eigenlijk alleen budget games kopen als die er zijn, of via hun webshop waar je soms voor een leuke prijs een nieuwe game kunt krijgen. Maar eigenlijk kun je veel beter bij een mediaoffer.nl of zhgaming.nl bestellen. Bij de eerste kun je de LE nog krijgen ook geloof ik.

Ik neem aan dat er in de game wel iets van achtergrondmuziek zal zijn, als je bijvoorbeeld rondloopt op je paardje, dan krijg je vast van die typische gave BGM, want radio zal er niet zijn zoals bij een GTA ;).

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Crap!
    Kun je geen lock op dit topic zetten :+
    Ik wil niet meer kijken maar het lukt niet....

8. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een tip: Ga weer de oude klassiekers van Sergio Leone kijken. Ik heb deze week a fistfull of dollars en for a few dollars more gezien (the good the bad and the ugly en once upon a time in the west moet ik nog)....dan krijg je helemaal zin in deze game. Damn wat zijn die films goed man! :thumbs:

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Best goed idee eigenlijk man, Fistful of dollars moet ik nog steeds helemaal zien, dus dat moet ik maar eens gaan doen dan. Once upon a time in the West een tijdje geleden gezien, echt geweldig.

Anyway, alleen Engeland krijgt 400 MS points voor het downloaden van die trailer op de marketplace toch? Wij krijgen een token voor de thema en sd film The wild bunch, right?

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
  12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Review van RDR in de Gameinformer.

Het punt
    # RDR: 9.75 \o/\o/

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    GOTY\o/\o/

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Link naar de review? Want op de website staat niets volgens mij...

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat de game dus een zware topper is, is duidelijk aan het cijfer te zien, al waren er bij mij geen twijfels,maar toch. Maar nu afwachten of andere sites/magazines het nodig gaan vinden om de game een 10 te geven en gewoon geen negatieve dingen meldden...zoals dat bij GTA IV gebeurde, hoe vet ik GTA IV ook vind...er mankeerde genoeg aan, dus hopelijk blijven ze een beetje objectief ;)

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof ook dat RDR een topper wordt, maar ik wil eerst de reviews zelf zien en lezen. Daarom wil ik ook graag de link naar de review van GI.

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Gameinformer is een magazine. Dus de review staat volgens mij niet online.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad. Het is wachten op wat scans. Zal niet lang duren (hoop ik)

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Is de magazine hetzelfde als de site www.gameinformer.com of hebben ze alleen dezelfde naam? Als het dezelfde GI is, dan lijkt het me mogelijk dat de review ook online komt. Achja, het is maar afwachten tot dat er reviews op het internet komen.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik dacht altijd dat er een soort embargo was op die reviews, en dit is toch twee weken voor release nog, extreem vroeg zeg. Meestal bij big games zie je op vg247 alle reviews op een rijtje,maar dit keer is GI echt de eerste.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina