Je moet de ziel niet uit de derby halen, een derby is een beladen duel tussen twee rivalen. Met alle respect hoor, maar het fanatieke is er dan al snel af. Lijkt me goed voor de nieuwe bij ons en Panini ff in het verleden te duiken. Ik vind het namelijk niet zomaar een wedstrijdje.
Pfff het is wel schaars de laatste paar dagen met clubs zeg. Telkens is er weer iemand niet, of afwezig of weet ik wat. Ik hoop dat we morgen wel een aantal potjes kunnen spelen, mischien gewoon ff droog een tijd afspreken hier op het forum zodat iedereen weet hoelaat we spelen, want van een "stuur me maar een party invite" komt de laatste tijd niet zoveel meer...
Koop je nog een andere dan ? Anders wordt het wel heel weinig clubben en we hebben je er graag bij ! Ik kan vanavond en morgen vanaf 14:30. Kan iedereen ff reageren zodat we weten waar we aan toe zijn ?
Probleem is dat ik elke dag om 6 uur moet opstaan en daarom graag om 22 uur of 22:30 op bed lig. De rest die is vaak later dan dat tijdstip online. Ben de afgelopen dagen vaak online geweest en alleen gister waren er 2 andere online alleen toen moest ik weer weg om boodschappen te doen. Heb vanmiddag storingsdienst maar ben wel gewoon thuis. Ben er dus om half 4 maar het kan zijn dat ik weg moet!
Kan niet wachten, zal echt tijd worden. Gaat zo veel vrije tijd verloren van al dat werken Voor alle dames, gays en travo's : mijn vrouwtje heeft weer een nieuwe collectie tassen binnen !!
Ik moet dadelijk nog ff weg, maar ik weet niet hoe laat dat gaat worden. Moet zowiezo nog een aantal dingen doen...Dus ga er maar vanuit dat ik ong. 4 of 5 uur pas aanwezig ben..
Nee niet elke dag. 6 Dagen in de week waarvan 5 van 7 tot 17. Zaterdag is altijd maar afwachten en dan soms ook nog een storingsdienst erbij op zondag. Was gelukkig gister vrij want maak genoeg uurtjes. Daarom lekker op 22 uur in me bedje tv kijken elke avond