Heb dit weekend voor eerst heavy rain gespeeld bij iemand. Vond het erg vet, ziet er prachtig uit en erg gaaf dat je invloed hebt op wat gebeurt. Aan andere kant is dat ook wel weer het nadeel, want je weet niet wat er gaat gebeuren en kunt dus makkelijk iets missen, wat weer een gevolg heeft.. Ook vond ik het wel jammer dat je alleen invloed hebt op waar je heen gestuurd wordt. Zo ging ik in het begin even naar buiten door de tuin en toen ik weer binnen kwam wilde ik de tuindeur weer dichtdoen.. maar dat ging dus niet Dat soort dingen vond ik dan net een beetje jammer.. Als ie wat goedkoper is ga ik em desondanks wel aanschaffen denk ik.
Iemand die DLC al gekocht? Ik wel, maar kan hem alleen niet terug vinden in de game Iemand anders ook dit probleem?
Dan heb je waarschijnlijk de UK versie van HR i.p.v. de EU versie, dan kan je de DLC uit de NL store niet gebruiken. Staat ook in de PS store aangegeven dat de DLC alleen werkt met disc code BCES-00797. De UK versie heeft de volgende code: BCES 00458 Als je de UK versie hebt zal je de DLC m.b.v. een UK account in de UK store moeten kopen. Belachelijk dat ze in de NL store onderscheid maken tussen de UK/EU versies als Nederlandse winkels beiden versies verkopen.
als je hem niet kan vinden... misschien heb je niet goed gekeken. Kijk eens bij Extra's of bonus of zoiets en daartussen staat ie ergens. Maargoed ik hem hem gedownload en gespeeld. Beetje kort. Maar het is heavy rain. Heb net 1 einde gehad. Ga de andere nog zeker doen. Zou hem als punt denk ik een 6je geven omdat ie zo kort is.
Het is me gelukt. Moest gewoon de 1.02 update verplicht installeren, anders pakt hij de dlc dus niet. Ik had hier namelijk nog mee gewacht, aangezien ik had gehoord dat hier wat problemen mee waren. DLC is trouwens wel gaaf! en Freaky!
Wilde net beginnen met de DLC viel het geluid weer weg en liep het spel vast, ondanks patch 1.02 die deze problemen op zou moeten lossen. Zo kan je het spel drie keer achterelkaar uitspelen zonder tegen één probleem aan te lopen, en zo blijft het spel telkens hangen.
Ik ben nog met de game bezig ,zit nou halverwege chapter 2 heb ook nog geen tijd meer gehad aangezien me kleine in het ziekenhuis ligt,maar wat ik tot nu toe gespeeld heb vind ik het steeds wel toffer worden ,en ben ik steeds meer benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontpoppen. Het kwam allemaal een beetje traag opgang ,maar wil nu echt weten hoe of wat! Maar die DLC is wel ook de moeite waard dus ? hoelang duurt die dan ong ?
DLC heeft verder niets met het verhaal (of de achtergrond er van) te maken en 1 playthrough duurt ongeveer een kwartier (je hebt wel verschillende 5/6 eindes) Nu is €3,99 niet veel geld maar voor deze DLC vind ik het toch wat aan de hoge kant. Hoop dat de andere DLC's wat directer met het verhaal van Heavy Rain te maken hebben
In de forums is ie te koop voor rond de 30 euro...... kijk anders ook even bij gamingonly.nl Heavy Rain is een ervaring !
Was ik ook van plan, wou alleen kijken wat jullie van het spel vonden zo Nu ik erover nadenk, ik kon het beter gewoon anders vragen
het is nu denk ik 2 maanden geleden dat ik die game heb uitgespeeld... en damn denk nu nog wel eens wtf wat was die game goed!