[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn pc is echt een zooitje, bureaublad bijv. is niet meer te zien, ong. 80 icoontjes :mad: maar heb er nooit zin in hehe...

    edit: 97 icoontjes...
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ik heb misschien vijf icoontjes op mijn bureaublad, doe alles met startmenu..
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het trouwens mogelijk om een VIDEO_TS map (vob bestanden) of een mkv bestand te streamen. De enige bestanden die hij ziet zijn WMV. Of moet ik alles converten zodat hij ze wel ziet?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat kan met PS3MediaServer of TVersity.
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of iemand hier via FTD films/series binnen haalt.. Maar ik krijg alle spots van Woutje_nl niet op mijn Xbox te zien.
    Hij ziet dan wel de map, maar daarin geen video files! Nogal vaag want media player speelt ze wel gewoon af etc.. Andere HD bestanden kan ik wel gewoon streamen.
     
  6. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb een pc (W7) met Windows Media Center. Ik wil graag op mijn xbox met Media Center werken, maar het punt is dat ik de 'extender' niet kan vinden. Na het zoeken krijg ik de volgende melding " Setup kan uw extender niet in het netwerk vinden. Dit probleem wordt mogelijk veroorzaakt door de configurati van het netwerk of doordat de exten niet op hetzelfde netwerk is aangesloten als deze computer."

    Ik heb alle fuckin helpdesk en handleiding er al bijgepakt, maar niks mag baten.

    Iemand enig idee?:)
    Bvd!!!
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waarom wil je media center gebruiken?
     
  8. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja dat maakt me eigenlijk ook niet uit. Zolang ik maar films etc kan streamen naar mijn xbox O-) Ik had ook het programma Simple Center geprobeerd, maar weer kon mijn 360 niet gevonden worden.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    TVersity/PS3mediaserver
     
  10. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het is proberen, thanks:)
     
  11. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mijn xbox is mijn pc niet connected aan mijn netwerk. Iemand enig idee? Ik snap er echt niks meer van.

    We hebben gewoon een router met een kabel naar mijn xbox toe. Live werkt prima, maar dit streamen dus totaal niet.
     
  12. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem.
    Mijn 360 kan geen avi. bestand afspelen als ik een film probeer te streamen of als het via usb wil afspelen.. er komt dan dat ik een codec mis... Hoe kan ik dit oplossen ??

    Youtube links streamen lukt allemaal wel...
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ben je verbonden met xbox live en probeer je de film te spelen vanuit het video channel op je xbox dashboard? Want zegt hij dan niet dat je een media update moet downloaden om het te kunnen afspelen?

    Indien niet, dan is er waarschijnlijk iets verkeerd gelopen bij het converteren of coderen van je .avi file.
     
  14. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat eerste zo een media update moet ik dan downloaden maar er staat verder niks bij. Dan zie je nog zo een foutcode staan. en kan ik alleen B drukken om terug te gaan.

    Want toen wou ik het via usb proberen omdat ik dacht dat het misschien aan de server lag van tversity maar toen ik het ook met usb wou proberen kwam hetzelfde probleem.

    Is er trouwens een manier om film met Ondertiteling te streamen? Zo ja, welke ?

     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tversity gebruiken
     
  16. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ps3 media server kan ook heb ik net gelezen.

    Alleen wat is de juiste instelling om de subtitle te zien...????
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  17. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Krijg je subtitles niet aan het werk bij TVersity dan? Zou nochtans gewoon moeten werken. Werk je met FFDSHOW, en staan daar subtitles aangevinkt? En welk formaat zijn je subs, .srt en staat TVersity op 'Always Transcode'?

    Probeer je sub eens te renamen naar bv. kickass(2010).srt naar kickass(2010).avi.srt, dat heeft bij mij alvast ooit geholpen.
     
  19. AnthraX

    AnthraX We're oscar mike!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook geprobeerd om te Streamen naar mijn Xbox en dit is me ook gelukt. Ik moet zeggen dat het met Windows 7 stukken sneller en makkelijker gaat dan op Vista en ouder. De beginpost is daarom ook een beetje verouderd. Het enige wat ik heb gedaan is bij apparaten in het netwerk mijn Xbox360 rechten gegeven en mijn AVG firewall uitgeschakeld en toen werkte het al. Verder moet je zelf je mediabibliotheek inrichten om al je bestanden te vinden. Wat in de beginpost hierover staat is dermate verouderd dat ik dit zelf moest uitzoeken. Misschien een update?
     
  20. AnthraX

    AnthraX We're oscar mike!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    In WMP zit ook een optie om automatisch ondertiteling erbij te pakken mits die in dezelfde map staat en dezelfde bestandsnaam heeft. Het moet dan wel een .srt zijn. Ik weet niet zeker of die ondertiteling ook naar de xbox wordt gestreamed maar ik denk van wel. Misschien even proberen?
     

Deel Deze Pagina