Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Waar zit die verdomde rocketlauncher in Overlook?
    Heb nog wel een positieve k/d ratio maar ik word wel de hele tijd gekilld door dat kutding. :eek:
    En welke button layout gebruiken jullie? Bumper jumper nog steeds?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik gebruik de default setting. Bij Halo 3 Bumper Jumper, maar dat is hier niet handig doordat je dan (X) moet gebruiken voor je Armor Ability, waardoor je dus tijdens het gebruik van bv. de Jetpack niet vrij kunt rondkijken/mikken.

Overlook... Is die al beschikbaar dan? :eek: Ik dacht dat die pas de 14e zou komen?

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ben idd ook terug gegaan naar Default. Bumper Jump werkt nu gewoon echt niet meer chill, baal er wel van maar zie eigenlijk ook niet hoe het anders zou moeten. Dan maar weer snel met de duim van A naar de stick terug ;)

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Overlook is volgens mij nog niet speelbaar. Bedoel je Powerhouse? Daar ligt ie naast het huisje van de vlag in een doodlopend steegje met water.

Ik heb altijd bumper jumper gespeeld in Halo 3 en ook in het begin van Reach. Kwam er eigenlijk al gauw achter dat dit minder werkt. Omdat je minder hoog springt is springen veel minder belangrijk. Armor abilities zitten dan op X en bij bijvoorbeeld jetpack kan je niet tegelijk vliegen en richten. Ben nu gewoon naar default gegaan en is even wennen, maar werkt veel beter!

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe fout in Invasion.

Ze hadden net hun tank op de objective gezet en deze tank werd vervolgens kapot geschoten. Hij bleef alleen liggen zodat wij de objective niet meer konden pakken.

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is geen fout maar gewoon goeie tactiek }:]

7. Serg1337

Serg1337 Sierra-1337

Leuk Bevonden:
    0
    Even een code gewonnen via twitter, hij is voor een vriend van mij, die heeft geen ODST :p

En invasion is awesome! _O_

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks, bedoelde inderdaad Powerhouse. Dacht al dat hij daar lag, had hem nog niet gezien.
    Ik ga dan ook maar terug naar default. :'-(

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je hebt eerst 5 daily ratings nodig om je te kwalificeren voor een divisie(in dit geval gok ik 3 want ik heb nu ook al een ster bij m'n naam op bungie.net)
    Om een daily rating te halen moet je minstens 3 potjes in arena hebben gespeeld. De divisie waarin jij word geplaatst is niet afhankelijk van je daily ratings maar van ALLE games die je in arena hebt gespeeld.

Dus naast dat je niet genoeg daily ratings hebt kan het ook zijn dat je in z'n totaliteit nog niet genoeg arena games hebt gespeeld.

Wanneer je een ster hebt naast je naam zie je dit door op arena te klikken op Bungie.net en op "show all career stats"

Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    iaw ik snap deze keer nog minder van de ratings dan met H3.....echt compleet onnavolgbare rommel die ranks/ratings etc

11. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je hebt alleen ratings in arena, de andere playlists is gewoon xp.

Je daily rating bestaat uit het gemiddelde van je 3 beste games van de dag.
    Je hebt 5 daily ratings nodig om je te kwalificeren voor een divisie.
    je hebt 5 divisies:
    -Onyx
    -Gold
    -Silver
    -Steel
    -Bronze
    In welke divisie je komt is afhankelijk van het gemiddelde van ALLE games die je in de arena in dat seizoen hebt gespeeld(daily ratings is alleen om te kwalificeren en om je beste 3 games te "showen")
    Een seizoen is een maand in Reach.

Duidelijker kan ik het niet maken dan dit, natuurlijk he je nog allemaal wiskundige formules waarin wordt uitgelegd hoe ze je beoordelen maar daar snap ikzelf ook de ballen van:+

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Waar zijn die formules of zijn die nergens bekent?

En ook ergens
    Hoeveel rating je moet hebben voor Onyx of Gold of Silver.

Want heb elke dag 1600 gehaald en sta nu silver :eek:

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    *Je divisie is afhankelijk van het gemiddelde van AL je games die je in dat seizoen in arena hebt gespeeld.

Je kan de formule terug vind in de bungie weekly update:
    Link

Voor zover ik weet is er geen vaste lijn die kan worden getrokken vanaf welke rating je in welke divisie komt, hier worden met percentages gerekend.
    VB:
    Onyx:5%
    Gold:15%
    Silver:25%
    Steel:35%
    Bronze:20%

Wanneer spelers beter worden zullen de ratings ook hoger worden, wanneer nu bijvoorbeeld onyx op een rating vanaf 1600 staat zal misschien een paar seizoenen later deze op 1700 staan(wat in mijn ogen HEEL goed is).

Nu kan het ook zo zijn dat de rating in Gold zo is: 1550-1599 en in silver bijvoorbeeld 1540-1550, dit heeft er allemaal mee te maken omdat deze divisies met percentages werken. Het is dus mogelijk dat er een groter gat in de ratings zitten bij een kleinere populatie dan bijvoorbeeld bij een grotere populatie.

Ik wil niet te diep treden in deze zaken want het kan zo zijn dat ik gewoon onzin uitkraam maar dit is wat ik ervan begrepen heb uit de BWU's en podcasts en interviews.

*Hayabusa jij hebt silver en ik heb gold terwijl jij een hogere k/d hebt, nu heb ik relatief gezien weer een stuk meer assists. Bungie rekent assist nu velen malen strenger dan bijvoorbeeld in h3.

Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gaat toch nergens over 8)

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Persoonlijk vind ik het een systeem dat een stuk eerlijker is dan h3 waar ze bijna alleen keken naar hoevaak jij won, oftewel je team kon je dragen naar een 50, nu letten ze meer op je individuele prestatie.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Invasion filmpje gemaakt

[yt]VddN1wI2sPo[/yt]

covy slayer doet het nu ook

[yt]il4QX4VHw44[/yt]

18. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Wel een dik minpunt met invasion. Zit je met 4 personen in een party, kom je geen eens bij elkaar in het zelfde team (spartans of elites). Beetje jammer weer Bungie!

19. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fadro ik had je eerste filmpje gekeken, je loopt echt gewoon 8 minuten als een kip zonder kop rond en dat was het dan, top filmpje hoor.

20. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    He Fardo, wat heb jij met je kleuren gedaan? Alle kleuren zijn namelijk erg donker.
    Jij nam toch ook op met de Hauppauge HD PVR?

:):

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina