1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik het met een crappy Panasonic TX46G10 doen..:p
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Als jij vanaf een crt-bak meteen naar een 46 inch Pana G10 bent gegaan, ben je waarschijnlijk ook weggeblazen door het HD beeld :)

    Waarom komt mn X31 nou niet? Waar blijft die bozo?
    Ga zo weg, dus het zal er vandaag niet meer van komen.
    Ben benieuwd of ik kan fluisteren tijdens het gamen. Dat zal mn vrouw prettig vinden als ze ligt te slapen.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Oké vanaf vandaag iedere woensdag filmavond bij Ferry! :+
    Haha mooie setup hoor!
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn... sharkoon of X41 ... zucht ik durf geen keuze te maken. Op specs de X41, maar ik vind het risico van storingen zo groot (al zit ik 1,5 m van mijn 360 af)...
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Bedankt hoor! Dikke shit hè? ;) Trouwens plaats voor 2 man dus dat schiet lekker op haha!

    let ook op t behang (grijs-zwart) en t plafond zwart geschilderd. Luxaflex en n dik gordijn. Als ik die dicht doe, kan ik geen hand voor ogen zien. Perfect voor gaming en blu-rays.
    Kijk ook naar mn gepimpte xbox, hd-dvdspeler en pc :)

    nou, mn Turtlebeach werd gebracht net voordat ik wegging. Morgen s testen en dan zal ik mn bevindingen melden.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nice ! , gewoon een aparte game-room. Misschien wel de overweging waard. Ik heb momenteel alles ( Plasma,xbox360,ps3,wii,versterker,5.1 boxen,subwoofer) in de woonkamer staan.

    Alles ook lekker verduisterd (plafond,muur) wat het contrast alleen maar ten goede komt ! Heel strak......... en nieuwe fotos zijn zeker de moeite waard !

    Ik wil het beeld zien van die machtige 60'' :)
     
  7. Ruud

    Ruud Guest

    In een pikdonkere kamer gamen? En dan maar afvragen waarom je zulke moeie en jeukerige ogen hebt zeker? Idioten.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik voel me niet aangesproken, maar je reactie mag je best anders formuleren.

    Wie zegt hier iets over moeie,jeukerige ogen ?

    Tevens als je zijn site bekijkt, heeft hij genoeg omgevingslicht.
     
  9. Ruud

    Ruud Guest

    Ik maak zelf wel uit hoe ik mijn reacties formuleer, ga er mee om zoals je wil. Zegt deze term je iets? Erg kort door de bocht: als jij je ogen niet de kans geeft af en toe af te wenden van het beeld en ook nog eens erg gespannen naar een contrastrijke heldere bron laat kijken voor lange periodes is dit niet goed voor je ogen.
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  11. Ruud

    Ruud Guest

    Serieus? Posten mensen die dingen nog? In 2010? Cute! :emo:
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    jongens laten we het een beetje gezellig houden
    Ruud heeft gelijk met als de kamer te donker is dat dat slecht voor je ogen is maar we kunnen het ook gewoon gezellig houden met elkaar
    Maar als er genoeg omgevingslicht is (een kleine lamp doet al wonderen) is dat al vele malen beter
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  13. Ruud

    Ruud Guest

    Ja, kom nou. Ignorance is bliss zullen we maar zeggen, reacties zoals die spuit 11 hierboven zijn zo typerend. Ik wijs ze op de mogelijk schadelijke gevolgen van zo'n setup en ze voelen zich aangevallen. Domme en kleinzerige mensen, ik heb er niet zo veel geduld mee.

    //edit, reactie op jouw edit: precies. Hij zegt toch ook letterlijk dat hij het fijn vindt om zijn kamer pikdonker te maken om een film te kijken of te gamen? Mijn punt dus: slecht idee!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2010
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou is jou eerste aanpak ook niet heel snugger door gelijk te zeggen idioten dus ik weet niet wat de frustratie op het moment precies is maar als je jou mening wilt delen kun je dat ook gewoon normaal zeggen en niet gelijk dat soort woorden gaan gebruiken.

    edit op jou edit:+ snap ik ook wel dat je hem er gewoon op wijst en dat dat misschien een slecht idee is maar dat kun je gewoon normaal brengen en gezellig proberen te houden, zo creëer je gelijk zo'n negatieve sfeer.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  15. Ruud

    Ruud Guest

    Al dat wollige taalgebruik, ik heb er niet zo veel mee. Als je mogelijke schadelijke gevolgen niet kent vind ik je een idioot en noem ik je dus ook zo. Waarom moet ik altijd discussies voeren over de vorm, als de inhoud is waar het om gaat? Of heb ik niet gelijk? Want dat mogen ze dan best weerleggen ipv gepikeerd te doen.
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Mensen raken "Gepikeerd" omdat jij gelijk een agressieve toon aan neemt en dan gaan mensen zo terug doen.
    Natuurlijk gaat het om de inhoud maar de manier van hoe je het brengt kun je ook gewoon normaal doen zonder die woorden.
    Dat jij daar anders over denkt prima, wie ben ik om te zeggen dat het anders moet maar ik zeg gewoon van joh, als je het een beetje aardiger doet blijft hier een gezelligere sfeer hangen en kunnen we ook waarderen wat je zegt.
    Dat jij de mogelijke schadelijke gevolgen wel weet prima, maar als iemand dat niet weet dan kun je hem er op wijzen op een aardige manier.
    er zijn een tig dingen die jij ook niet weet en ik bijvoorbeeld wel dan ga ik je toch ook niet gelijk uit schelden omdat jij het niet weet?
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Wat een lulverhaal weer.

    Jij mag andere mensen een idioot noemen want jij hebt niets met "wollig taalgebruik", maar andere mensen moeten het "weerleggen ipv gepikeerd te doen."
     
  18. Ruud

    Ruud Guest

    Pot? Ketel? Iemand?

    Sowieso, waarom achtervolg je mij in verschillende topics puur en alleen om te vallen over wat ik te melden heb? Heeft dit forum nou niets geleerd sinds '04? :D
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnbaar niet, je hebt nog steeds geen ban.
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij heb jij nog steeds niet geleerd hoe je met mensen om moet gaan maar ach.

    :lol:
     

Deel Deze Pagina