Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Is er een mogelijkheid om het woordenboek te resetten? Heb het idee dat er een aantal foutjes in geslopen zijn en ik vind het erg irritant dat de auto-correctie de woorden verkeerd verbeterd...

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Elke keer als ik naar wil tikken komt er Nars in beeld :mad:
    Woordenboek net maar meteen gereset !

Heb vandaag alleen het probleem dat mijn 3G ontzettend traag is , krijg "zware" app's (TomTom of PPO 3 ) met veel moeite opgestart.

Ben nu de iPhone aan het herstellen en hoop zo dat de probleem verholpen is.

4. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga wachten op de 4G :) dan haal ik die

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Moest de Woordenboek 2x resetten omdat na het herstellen van de iPhone ook het woordenboek was hersteld.

Na het herstel van de firmware start TomTom veel sneller op.
    Regelmatig reageerde TomTom niet meer op mijn 3G en reageerde heel traag.

Sinds dat HD Trafic beschikbaar is op de iPhone heb ik mijn GO 930 niet meer aangeraakt.
    Het is alleen jammer dat de navigatie functie wordt uitgeschakeld als iemand mij belt.
    Heb nu al 2 x op <1Km van mijn bestemming geweest (Scheveningen en Arnhem) toen TomTom weg viel omdat mijn werkgever mij zo nodig moest bellen :mad:

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.338
    Ik heb Winterboard geïnstalleerd, maar ik begrijp er geen reet van. Wanneer moet ik Summerboard aanzetten en wanneer niet? Bovendien als ik themes download en instel, dan doen meestal alleen sommige dingen het, zoals de achtergrond. Keyboard is bij mij nog nooit veranderd. Ligt het aan de versie van mijn telefoon? (3G) Of moet ik misschien nog addons installeren? Ik begrijp dat sommige themes uitgebreider zijn dan andere, maar ik heb het ook geprobeerd met de meest uitgebreide en dan nog werkt het maar matig...

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Winterboard etc werkt super vertragend voor je iPhone..

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.338
    Ok prima, dus jij raadt aan om helemaal geen andere themes te gebruiken? Of ken je een beter programma?

10. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Wat was de prijs van het 3GS toestel eigenlijk toen die net uit was?(t-mobile abbo) dan kan ik een schatting maken hoe duur de 4G/HD gaat worden;)

11. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Bij 3GS geen last van hoor.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik voor mn gevoel ook niet echt, al moet ik zeggen dat ik niet echt een complexe theme heb. Alleen transparent dock en een custom lockscreen

13. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Zijn er nog mensen die OS 4.0 al een tijdje in gebruik hebben?

Inmiddels een maandje in gebruik, en zonder alle bugs, perfect! Mappen zijn gruwelijk handig, en ik kan niet wachten tot apps als TomTom ook background ondersteunen.

Hier wat screens van mij:

Lockscreen is weinig aan veranderd - Springboard krijg ook een achtergrondje (alleen 3GS en volgende model)
    [​IMG] [​IMG]

Folders zijn makkelijk voor games! :+ - Open mapje
    [​IMG] [​IMG]

De dock schuift omhoog voor multitasking - Slide naar links en je krijgt iPod controlls en (EINDELIJK!) de oriëntatie van je iPhone vergrendelen.
    [​IMG] [​IMG]

Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  14. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijne begint nu beetje bij beetje af te takelen. Ben er 2 jaar lang ongelofelijk zuinig meegeweest, maar nu komen er toch haarscheurtjes bij de dockconnector. Gelukkig binnen enkele maanden nieuwe!

16. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heb dat al heel lang bij de mijne. Bij de Dock zitten er 2 van bijna een halve cm. Rondom de camera zie je ook allemaal barstjes, net zoals bij de volumeknoppen. Ben er naar mijn weten altijd voorzichtig mee... Heb je daar eigenlijk garantie op?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon terugbrengen naar T-Mobile. Misschien dat ik dat nog doe. Dan heb ik weer een nieuwe reserve iPhone zodra ik de nieuwe heb. :+

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    goeie vraag, bij een vriend van me is afgelopen weekend de volumeknop er helemaal afgevallen , vraag me af of je daar wat aan kan laten doen (los van zelf een nieuwe er op lijmen)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Apple heeft erkent dat de haarscheurtjes een productiefout is. Dit kun je gewoon laten herstellen. Je bent 'm wel even kwijt..

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb stof onder scherm en haarscheurtjes. In de zomervakantie maar is op sturen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina