Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oh, je bent één van de eerste waarvan ik lees dat je Spartans in het voordeel vind. Als Elites is het echt makkelijk winnen vind ik, maar dan moet je inderdaad wel goed samenwerken. Als je in een Party met 6 man zit is het zó lekker dat Invasion.

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme wat is FFA ongelóvelijk kansloos.

Juggernaut: Ehm.. Wat de fok? Die vent is gewoon níet dood te krijgen.. Ik heb ALLEEN maar assist's en deaths.. En nou kan niet gelijk zeggen dat ik een van de slechtste spelers around ben.

Oddball: Supervetgaaf! Heb altijd al verstoppertje willen spelen op mijn Xbox!

Edit: En waarom de fok is er geen FFA slayer ofzo? Altijd maar Oddball of Juggernaut op de 1e plaats, en mensen vergeten te voten dus dat wordt m 9/10 keer. Gay ass FFA.

Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  3. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Jammer dat als je met 4 of 6 man start je niet altijd in het zelfde team zit. :'-(

Wat een achterlijke opmerking. :x

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Juggernaut is wel belachelijk geworden idd. Het is gewoon veel meer een kwestie van mazzel of je de juggernaut dood krijgt. Het meest idiote is nog dat als je de juggernaut killt en je wordt dan betrayed je geen eens de juggernaut meer bent >.>

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een kansloze comment.

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kerel waarom verzinnen jullie zo'n stomme quote, daar spot je toch niet mee?
    Echtwaar, mods kan hier iets aan gedaan worden? Ze dissen me vet omdat ik gewoon ze net versloeg met Halo

/Mod Houd ons niet voor de gek, we hebben het toch wel gezien. Ik zou zeggen, kalmeer een beetje. - Matrix

7. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik deed gister ff een paar potjes arena en het ging goed :D skill level of hoe dat heet 1624
    http://www.bungie.net/stats/reach/careerstats.aspx?player=EagleScream&vc=2

Vind trouwens raar dat mensen hier zeggen dat je met invasion altijd wint met elites, dat is alleen bij invasion slayer ja maar gewoon vind ik spartans veel makkelijker.
    Goed samenwerken is idd wel belangrijk, ik ging met mijn broertje spelen en hij wachtte dan steeds vlakbij de objectief om een hoekje en ik spawnde steeds bij hem.

nog een leuke picture van arena:
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=820575
    Gooide 2 granaten via groene omhoogding, toen kreeg ik een triple :p

8. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is precies wat ik zeg :+. Spartans hoeven minder goed samen te werken om te winnen dan Elites. Of dat een voordeel voor de spartans is weet ik niet aangezien ik meestal met een goed team invasion ga doen dus winnen als elite is dan meestal erg makkelijk. Alleen tegen een goed spartan team begint het soms lastig te worden. Maar die kom je dus niet vaak tegen helaas. (De leukste potjes zijn vaak de potjes die intens zijn en waar je maar net aan wint.)

Een ongeorganiseerd groepje elites kan het vaak wel vergeten, terwijl een ongeorganiseerd groepje spartans alsnog kan winnen. Maar beide zijn totaal niet leuk om in te spelen dus probeer ik zoveel mogelijk met vrienden in een party te gaan.

9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Dat vraag ik me ook af. Zit namelijk nog in devision 2 :+

En moet zeggen dat het nu stukken beter gaat \o/

Wordt de indeling puur gebasseerd op je rating?

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Fail!

Ja het heeft wel te doen met je rating, maar als bungie niet post hoeveel punten je zou moeten hebben voor een devision, dan zou het wat makkelijker zijn.

11. Unrealpsycho nl

Unrealpsycho nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je zien ik welke divisie je zit?

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja maar dat is dus precies wat ik niet zeg. :+ Ik vind dat Elites het makkelijker hebben te winnen, sowieso, en dat als je in een party speelt is het gewoon overkill voor de Elites. :eek:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer is de public beta?

14. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Die is al aan de gang voor mensen met ODST.
    Zie de startpost van Dulle. :)

15. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Startpost

Als je 5 dagen arena hebt gespeeld zie je bij een naam een ster staan met daar in een; 1, 2, 3, 4 of een 5.

Tevens kan je ook zien op bungie maar ik weet nog niet precies waar, daar ga ik nu achter komen. :cool:

edit:
    Op Aggregates drukken en dan op standard en dan weer op arena en dan staat hij opeens naast je rank.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Damn net verkocht...

17. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Had je kunnen weten dat je alleen met odst kon spelen!

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wist ik wel maar helemaal niet meer aan gedacht...

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Moet zeggen dat ik niet veel aan dat invasion vond, veel te linear en saai, dit had Unreal Tournament jaren geleden al veel uitgebreider gedaan en toen was het ook al so-so.

Denk toch niet dat ik me met Reach me erg ga vermaken, stoor me teveel aan de gameplay om het waard te maken. Hopelijk fixt de beta een hoop frustratie maar verwacht er niet teveel van.

20. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook nog niet overtuigd. Invasion vind ik zelf geen leuke gamemodus, geef mij maar Grab Bag. Maar het voelt niet vernieuwend aan, er is wat getweakt maar om over totale vernieuwing te spreken, nee. Ik was nooit een echt Halo fan dus denk dat ik deze game niet voor de volle prijs ga halen. Er komen nog zoveel andere goede games uit...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina