Heb hem gisteren ook weer eens gespeeld. Even 2 DLC banen op platinum gereden. Van de niet DLC banen heb ik alles platinum trouwens, inclusief inferno 2
Ik heb er nog wel een. 'Stealers Wheel' was het volgensmij. Heb nog wel een aantal andere banen maar die zijn crap
Hoezo is dat jammer? Rechts is naar voren leunen, ofwel naar rechts, aangezien je het van de zijkant bekijkt. En links is naar links leunen. Dat is toch juist ontzettend logisch?
Inderdaad, ik snapte ook al niet wat hij daar nou zo irritant aan vond @Daniel, zal je even accepteren, maar verwacht er niet te veel van hoor
Ik kan shooters niet spelen zonder de y inverted. Maar de besturing van Trials is wel weer heel logisch.
Hard is idd een stukkie lastiger Vandaag mee begonnen, en in het begin weet je gewoon soms niet hoe de fuck je het zal moeten gaan oplossen. Maar goed, zoals je al zegt, oefening baart kunst, dus ook de eerste baan nu op gold met 0 fouten. 2de baan ook gedaan, en die op silver met 15 fouten (dus net binnen de limiet ), en zal die deze week ook proberen om op Gold te krijgen, en wellicht ook op 0 fouten, maar dat zal nog aardig lastig gaan worden.
Ik moet ze eerst nog halen Je hebt me weer er aan herinnerd hoe slecht ik in dit spel ben Nee wat ik gezien heb zag er niet verkeerd uit, moet alleen beetje oefenen om het einde te halen
Ja ik heb jouw banen ook al gespeeld\o/ Stealers Wheel is inderdaad lastig Die andere twee banen waren ook wel grappig trouwens
Tja, het zijn niet voor niets 'Hard' banen. Maar ik snap je wel, het zijn geen Medium banen waar je even volgas door heen knalt. Ikzelf heb tijdens het editten ook meerdere malen gedeeltes opnieuw moeten doen om het zelf te halen. Maar goed, Leveling vind ik een beter level. Mede omdat Pipeline mijn 1ste level is en ik nog een beetje zoekende was in de voorwerpen die je kunt gebruiken.
Raad wanneer ze aan de 1 miljoen spelers zitten en win Trails HD shit: http://www.redlynx.com/mpm_contest/
Fuck wat een heerlijke game. Soms echt 'frustrerend', maar ow zo bevredigend wanneer het je dan eindelijk lukt om een ooit hele moeilijke baan dan toch te 'acen' Vanavond dus 'Dynamic Range' gefinished met 0 fouten, en ook een redelijk nette tijd (1.27 ofzo), dus ben tevreden Zodra ik ooit nieuwe bikes heb unlocked, dan kijk ik wel eens of ik daarna de tijd nog wat kan aanscherpen. Nu op naar de volgende, maar die lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk (had hem al even geprobeerd vorige keer), want dat is met van die verschrikkelijke 'jumps' waarbij je je lichaam echt moet gebruiken, en dat kan ik dus nog totaal niet, want dan stuiter ik daarna alle kanten op...