1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13

    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Call of Duty: Modern Warfare 2; Multiplayer[/gb]

    [gb]Informatie=(/gb]

    Call of Duty: Modern Warfare 2 heeft een multiplayer met vele levels, gametypes en manieren om je wapenkit aan te passen aan jou speelstijl. Dit brengt voor vele een manier om lang te blijven spelen, waarbij je door continu ervaringspunten krijgt en nieuwe dingen vrijspeelt.


    [gb]Gametypes[/gb]

    Natuurlijk bevat dit spel verscheidene gametypes om je bezig te houden. Je speelt in een team of in je eentje, voor een bom, vlag of puur voor de kills.

    Free for all
    In deze gamemodus speel je met acht of twaalf man met zijn allen tegen elkaar. Niemand hoort bij niemand. De persoon die als eerste het benodigd aantal punten haalt of degeen die de hoogste score heeft wanneer de tijdslimiet verlopen is, die wint. In Moshpit is deze modus met twaalf man te spelen, maar anders met maximum acht.

    Team Deathmatch
    In Team Deathmatch proberen twee teams met samenwerking elkaar af te maken. Iedere keel is een bepaald aantal punten voor je team waard en het team dat als eerste het benodigde aantal punten haalt of het team met de hoogste score aan het eind van de tijdslimiet, dat team wint. In Ground War speel je dit met een maximum van achttien man, anders met een maximum van twaalf.

    Domination
    Bij Domination staan er drie vlaggen verspreid over het level. Zorg er met je team voor dat je team de meeste vlaggen domineert voor het gros van de tijd en scoor de meeste punten. Op deze manier win je. In Ground War speel je dit met een maximum van achttien man, anders met een maximum van twaalf.

    Sabotage
    Twee teams proberen de neutrale bom te bemachtigen en deze bij de 'bombspot' te plaatsen van de tegenstanders. Deze gametype heeft wel iets weg van touwtjetrekken, maar dan een beetje geweldadiger. Het is te spelen met een maximum van twaalf man.

    Headquarters Pro
    In deze gametype verschijnt er om de zoveel tijd een hoofdkwartier. Door deze over te nemen scoor je met je team punten. Voor iedere vijf seconden dat je team controle heeft over het hoofdkwartier krijg je als individu 10 punten. Dit maakt deze modus, met het juiste team, ideaal om snel op te ranken. Te spelen met maximaal twaalf man.

    Search and destroy
    In deze gamemodus heb je een verdedigend team en een aanvallend team. De aanvallers proberen met de bom één van de twee 'bombsites' te vernietigen en de verdedigers proberen dit te voorkomen. Halverwege wisselen de teams van kant. Belangrijk aspect van de modus is dat je niet kan respawnen. Met twaalf man is deze modus maximaal te spelen.

    Capture the flag
    Beide teams hebben hierbij een vlag die de tegenstander te pakken probeert de krijgen. Zodra de vijand dit lukt, moeten ze de vlag nog naar hun eigen te krijgen, maar ze kunnen je vlag niet inleveren, als jij ondertussen ook die van hen hebt. Halverwege wisselen de teams van kant. Twaalf is het maximale aantal spelers voor deze modus

    Demolition
    Demolition heeft veel gelijkenissen met Search en destroy. Echter, in demolition moeten beide 'bombsites' worden vernietigd en is respawnen wel mogelijk.

    Cagematch
    In de modus speelt maar twee man tegelijk en tegen elkaar. Het is free-for-all, maar je bent maar met zijn tweeën. Deze gamemodus is alleen vanuit het derde-persoonszicht te spelen.

    Hardcore gametypes
    In een Hardcore gamemodus verdwijnt de HUD van de spelers. Je kan niet meer op de radar zien waar er geschoten wordt, je kan niet meer zien hoeveel kogels je over hebt en ook de tussenstand kan je niet meer checken. Naast dit doen ook kogels meer schade.

    Third-Person gametypes
    De naam spreekt voor zich, maar in derde-persoons gametypes speel je met het zicht vanachter je model af. Je kan dus even om het hoekje kijken of er mensen lopen, maar je tegenstander kan dit ook.


    [gb]Levels[/gb]

    De multiplayer van Modern Warfare 2 bevat 16 verschillende levels, waaronder één remake een level uit het eerste deel van de serie. Ze verschillen allemaal in uiterlijk, setting, sfeer en design. Hieronder filmpjes waarin je de levels kort te zien krijgt (het krediet voor het vinden hiervan gaat naar SjaccoPopino):
    Estate:
    Estate is een level met een mooi huis bovenop een heuvel. Het level bevat een berg en aflopen heb je nog verschillende gebouwen, die afvulling vormen op de villa, zoals een plantenkas, een boothuis, een mooie schuur, een garage of de privé electriciteitscentrale.


    Terminal:
    Terminal heeft de setting van een luchthaven. Er is een wachtruimte, een restaurant, een incheckbalie en ene kiosk. Maar buiten is staat ook nog een vliegtuig dat deel uitmaakt van het strijdtoneel.


    Rundown:
    Rundown bevat een klein stadje waar middendoor een rivier heen loopt. Er zijn veel gebouwen met ramen en balkons van waaruit vaak het vuur op de straat wordt geopend.


    Wasteland (remake van Brecourt uit Call of Duty):
    Wasteland bestaat uit een open, Russisch graslandschap omringd door een radioactiviteit. Het wordt gesierd met een Pavelow, een goude beeld van een Russische leider, schroothopen van tanks en enkele, kleine gebouwtjes.


    Invasion:
    Invasion is een klein, volgepropt stadje. Er staan veel gebouwen op elkaar en je hebt dan ook geheid een plotselinge ontmoeten met een tegenstander. Uit de zelfdzame, open gedeeltes kun je maar beter wegblijven, want het is lastig te voorspellen uit welke steeg of deuropening de vijand je ineens kan benaderen.


    Karachi:

    Karachi heeft, net als Invasion, veel gebouwen dicht op elkaar, maar wat wat meer open plekken en ook zijn deze wat groter. Er zijn een aantal balkons en daken die uitkijken de lager gelegen gedeeltes.


    Skidrow:

    Skidrow heeft een gebouw met twee verdiepingen dat zeer centraal in het level ligt. Hier vinden dan ook vaak vele gevechten plaats. Uitkijken op dit gebouw is een complex met een machinegeschut. Het vuur wil hier dan ook vaak heen en weer gaan en bij de open plek aan de andere kant van het centrale gebouw is ook vaak genoeg actie te vinden.


    Underpass:
    De regen in Underpass, waar een aantal lelijke gebouwen en een kapotte, overhangende snelweg zijn, kan je het zicht beslechteren. De open vlaktes bieden een mooi heen en weer geschiet, waarbij de ramen, daken en torens prachtige plekken zijn om vanaf te vuren.


    Highrise:
    Op Highrise vindt het gevecht plaats bovenop een kantorencomplex. Het dak is versierd met muren en troep voor beschutting en er staat ook een heus helikopterplatform. Binnenin de kantoren zelf zullen je medespelers zich ook bevinden en pas ook op voor tegenstanders, die zich wagen op de hijskraan.


    Rust:
    Rust is het kleinste leveltje van de 16. Het bevat een centrale toren middenin de woestijn. Wat containers eromheen bieden beschutting en de dikke leidingen zijn ook te bewandelen.


    Scrapyard:
    Scrapyard is een vliegtuigenkerkhof. De vele rompen van vliegtuigen bieden beschutting voor het vuur vanaf de omliggende gebouwen, maar maken het lastig te ontsnappen aan andere die zich ook daarbinnen bevinden.


    Derail:
    Derail is een sneeuwlevel op een verlaten treinparkeerplaats. Een kantoor bied uitzicht over de open vlaktes eromheen en de gebouwen aan de overkant. Je verstoppen kan tussen de treinstellen, de bomen of onder de kleine brug.


    Favela:
    Er is veel snelle actie in de smalle, kleine straten van Favela. Als je je een weg baant tussen de huisjes door moet je oppassen dat er niemand op de daken staat. Even tot rust komen kan in één van de vele huizen, maar pas op, want er kan hier al iemand zitten.


    Afghan:

    In de woestijn van Afghan is een vliegtuig gecrashed. De onderdelen van zijn romp vormen het centrale punt. Hieromheen heb je bunker met daar weer achter een opiumveld, een donkere grot en een hoger gelegen uitkijkpunt, waar tussen de luchafweer leuke gevechten plaatsvinden.


    Quarry:
    In de marmermijnen van Quarry wordt veel verticaal gevochten. Alle gebouwen hebben meerdere verdiepingen en op dit middelgrote level is het niet altijd even slim om je op het lager gelegen gebied te vertoeven, aangezien er veel hoge punten zijn die hierop uitkijken. Ook rondom speelt er zich veel actie af.


    Sub Base:
    Deze besneeuwde marinebasis heeft een aantal kille doodstombes. Tussen de grijzen muren worden veel kogels afgeschoten, maar ook bovenop het besneeuwde dak bevinden zich mensen. Dit is een reden om je maar niet zomaar op het centrale, open plein te begeven, waar je enige beschutting bestaat uit enkele stapels kisten.


    [gb]Wapens=(/gb]

    De multiplayer bevat veel wapens verdeeld onder verschillende klasses. Wapens speel je vrij door levels omhoog te gaan.

    Primaire wapens

    De assualt rifle lijkt een grote favoriet te zijn onder vele spelers waarbij veel kracht wordt gecombineerd met een redelijke firerate en goede accuraatheid. Er zijn volautomatische geweren, geweren die met drie-kogel-knalvuur en de FAL schiet één kogel per keer af.

    Sub-machine geweren brengen een hoge firerate, zijn zeer mobiel, maar hebben een lagere accuraatheid en leveren minder kracht dan assault rifles. Deze wapens zijn volautomatisch en bedoeld voor gevechten over korte afstand.

    Lichte Machine Geweren zijn niet zo accuraat en ook niet erg mobiel, maar hebben een redelijke vuurkracht en firerate. Het grote magazijn maakt het een handig wapen op maps en in gametypes waarbij de vijanden elkaar snel opvolgen en er weinig tijd is om te herladen.

    Een sniper is het wapen voor de lange afstandsactie. Het is het wapen met de langste range en heeft een gigantische vuurkracht. Ook is het een erg mobiel wapen. Als je via de scope mikt is het zeer accuraat, maar vanuit de heup is het erg lastig mikken. Hetgeen dat ervoor zorgt dat ze op korte afstand het onderspit leggen is het feit dat ze vuurratio laag is en de recoil hoog en zonder te mikken, raak je nog geen buffel op een meter afstand.

    Het oproerschild is onpenetreerbaar door kogels en op de kleine maps erg handig tijdens hardcore gametypes. Het zorgt ervoor dat je niet kan schieten, maar de melee aanval is nog wel toepasbaar. In je rug ben je nog wel te raken en ook van bovenaf heb je geen bescherming, maar indien je een goed secundair wapen hebt, kun je ook het schild op je rug doen en het bied dan alsnog bescherming!


    Secundaire wapens

    Machine pistolen hebben een hoge vuurratio, redelijke vuurkracht, maar matige accuraatheid, flinke recoil en een klein magazijn.

    Shotguns hebben een flinke kracht, matige tot redelijke vuurratio, een kleine range en zijn ook niet zozeer accuraat.

    Raketwerpers maken het mogelijk om de luchtondersteuning neer te halen. Ze hebben een flinke kracht en raken vaak hun doel, maar je kan maar weinig munitie voor meedragen.

    Handpistolen hebben een redelijke kracht en vuurratio, maar je moet wel iedere keer de trigger overhalen. De range is redelijk en accuraat zijn ze ook wel.


    [gb]Attachments, equipment, special granaten, camo's en perks[/gb]

    Attachments

    Attachments zijn gadgets die je op je wapen kan zetten om ze een bepaalde optie te geven, te verbeteren en aan te passen op het level of het gametype. Attachments speel je vrij door challenges voor het betreffende wapen te voltooien.

    De granaatwerper geeft je twee granaten om af te schieten middels een speciaal stuk gemonteerd onder de loop van het wapen. Het bied een flinke explosie die goed gemikt. Let wel op, velen waarderen het gebruik van de 'Noobtube' niet zo zeer.

    De demper zorgt ervoor dat het geluid van je wapen sterk verminderd wordt. Hierdoor ben je niet meer te zien op de radar en onder andere daardoor moeilijker te vinden door de tegenstander. Ook is het minder goed te zien van waar je schiet, omdat de 'flash' verminderd wordt. Er zijn ook mensen die beweren dat een demper de kracht van je wapen verminderd, maar dit is alleen het geval bij snipers. Een demper op de sniper zorgt er bij de Intervention, Barret .50 kal en WA2000 voor dat een schot in het bovenste gedeelte van de borst geen One Shot Kill meer is. Bij de M21 was heeft het geen effect, hierbij is altijd alleen een headshot een One Shot Kill.

    Akimbo zorgt ervoor dat je een wapen dubbel kan dragen. Hiermee verdubbel je natuurlijk de vuurkracht, maar het verminderd sterk de accuraatheid en je kan niet meer mikken door langs het wapen te kijken.

    De hartslagsensor maakt het mogelijk om, binnen een redelijke range en 180 graden voor je, de vijand te localiseren, zelfs door de muren heen.

    De shotgun bied een apart stuk voor onder de loop van je geweer, dat als een shotgun dient. Het bied een redelijke vuurkracht, maar de range is zeer beperkt.

    De 'red-dot sight' en 'holographic sight' bieden een alternatief voor de standaard 'iron sights' van je wapen, dat makkelijker is in gebruik en velen kunnen hiermee beter mikken, omdat er meer van je vijand te zien is.
    De 'ACOG' en 'thermal' scope bieden een zoomfunctie om mee te richten. De 'thermal' scope bied ook een groote contrast tussen medespelers en de omgeving, wat het makkelijker maakt de vijand te vinden.

    FMJ (kort voor Full Metal Jacket) bied speciale kogels die minder kracht verliezen wanneer ze een oppervlakte penetreren. Erg handig om de vijand door een muur heen neer te schieten, wanneer je weet dat hij om het hoekje op je zit te wachten. Er is nog een discussie of de kogels ook werkelijk meer schade doet, maar na verschillende test lijkt het erop dat dat niet zo is.

    Grotere magazijnen bieden meer kogels voor je wapen. Je hoeft dan minder vaak te herladen en dat brengt een voordeel wanneer je in gevecht bent met meerdere vijanden tegelijk.


    Equipment

    Het equipment gedeelte van je kit bied een krachtig explosief die je kan koken en dan lastiger te ontwijken is, die op je tegenstander blijft plakken als hem er mee raakt, die je van een afstand kan af laten gaan of die afgaat wanneer iemand ervoor langs loopt. Ook kan het extra bescherming bieden tegen explosies, kan je ermee bepalen waar je de volgende keer weer tot leven komt of kun je een mes gooien, wat je later weer kan oppakken om nogmaals te gooien.

    Special grenades

    Speciale grenaten kunnen een rookscherm maken, de vijand verblinden of de vijand bedwelmen waardoor die minder snel kan reageren.

    Camo's

    Camo's bieden geen specifiek voordeel in het gevecht, maar je speelt ze vrij door veel headshots te maken en als je medespelers zien dat je één van de latere camo's hebt, dan hebben ze wel het idee dat je een goede speler maakt. En daarnaast zien ze er gewoon erg nice uit.

    Perks

    Bieden je eigenschappen (vaak geheel los van je wapen) waarmee je een bepaald voordeel kan halen en je je kit kan aanpassen aan je speelstijl, gametype en level.

    [gb]Prestige Mode[/gb]

    Wanneer een speler het eind van level 70 bereikt kan die ervoor kiezen om in Prestige mode te gaan. Prestige mode is tien keer beschikbaar.
    Als voor deze optie gekozen wordt, begint de speler opnieuw bij level één. Ook verliest de speler alle wapens, attachements en perks die hij tot dan toe had vrijgespeeld. Daarnaast worden nog de challenges gereset. Behaalde titels, embleems en accolades blijven behouden.
    Wat je er als speler voor terug krijgt zijn extra custom class slots, prestige challenges, nieuwe titels en nieuwe emblems. Daarnaast heb je ook een ander symbool naast je naam te staan in de lobby, de leaderboards en wanneer je tijdens een match naar de tussenstand kijkt een ander symbool naast je naam staan, wat aangeeft in welk prestige je zit en dit moet een aanduiding zijn naar de andere speler hoe goed je wel niet bent.

    Er zijn wat fabels over dat in Prestige mode je extra wapens zou bezorgen en dat je met het bereiken van de tiende Prestige een vierde Killstreak Reward kan selecteren, maar dit is niet het geval.

    Hieronder in de spoiler volgt een lijst met wat er allemaal vrijgespeeld wordt per Prestige:

    [​IMG]
    Met dank an mattiejj en badkiller.


    [gb]Verder=(/gb]

    Mocht ik iets vergeten zijn, laat het dan weten via een PM. Een suggestie kun je ook via PM doorgeven, dit topic is namelijk niet voor zulk gedoe bedoeld.
    Ik ben van plan dit topic nog verder uit te breiden, zodat wanneer het wisselforum sluit er nog een topic is die alle informatie bevat die nog in de andere topics staat die betrekking hebben op de multiplayer.


    Kudo's naar mezelf voor de pracht van een startpost.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb hier al lang niet meer gepost, maar wel nog steeds doorgespeeld en ik wil weer eens wat kwijt.

    Sinds zo'n drie weken gebruik ik volop de AA12 (+Extended Mags, Barret+ACOG als primary, scavenger pro, lighweigt en scrambler pro) en sinds anderhalve week ofzo zie ik dat ding veel meer verschijnen in de handen van anderen. Toeval?:9

    Ook heb ik de MG4 ontdekt. Echt een heerlijk wapen met grip en een thermal scope erop. Perks zijn Bling, stopping power pro en steady aim pro. Hij is ontzettend accuraat, best wel krachtig en met een thermal scope erop werkt hij best wel perfect voor de grote afstand (en dankzij steady aim kun je jezelf ook prima redden op de korte afstand).

    Iemand anders die de afgelopen tijd nog vette classes heeft gemaakt met wapens die niet veel gebruikt worden? Ik houd van uitproberen :).
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben wel benieuwd wat er met sommige perks gebeurt als ze 'pro' zijn.

    Danger close?
    Hardline?
    Scrambler?
    Lightweight?

    weet iemand dat?
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat is dat voor een misbaksel van een class8) Ach ja jij loopt wel vaker met classes rond die ik niet begrijp.
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wanna take me on, bitch!? Om half 3 bij de zandbak. :+
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Is goed, moet eerst m'n luier verwisselen:+
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    N00b, ik heb een moeder die dat voor me doet :cool:.

    Maar wat zou je aan die class veranderen dan?
     
  10. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Danger Close: Airsupport heeft meer damage.
    Hardline: Je hebt 1 death minder nodig voor je deathstreak.
    Scrambler: Als je langs een claymore loopt dan duurt het langer voordat de claymore ontploffen kan.
    Lightweight pro: Sneller aimen na een sprint.
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Waarom scavenger? barret heeft al een grote clip(die nu teniet wordt gedaan door je lightweight, aangezien je nu meestal iemand 2 keer moet raken) Je AA-12 heeft extended mags maar weer door je lightweight ga je snel door je ammo omdat je veel vaker moet schieten.

    Scrambler begin ik niet eens over want dat zou niemand moeten gebruiken, tenzij je juist WIL dat mensen weten waar je bent.

    Je acog scope heb je erop neem ik aan omdat je veel beweegt en snel in CQC situaties komt, dus je gebruikt het meer als AR dan een sniper..? Als dit het geval is kan je net zo goed een SMG nemen(akimbo uzi's aangezien je daar toch al bekend mee bent:p)

    Omdat je geen steady aim hebt betekent dat je alsnog met je barret moet inzoomen, iets wat nu langzamer gaat dan een normaal wapen omdat je een sniper hebt én geen sleight of hand pro.

    Maar je mag die class gerust gebruiken als je wil, je moet alleen niet raar opkijken als je moeite hebt om mensen te doden:+
     
  12. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Whatever... I do what i want!!O-):9
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    De Barret gebruik ik ook nauwelijks ;). Ik heb hem vanwege de mobility en de camo outfit. Ik gebruik hem heel af en toe, over middengrote afstand. Bovendien raak ik toch wel het hoofd, dus stopping power is niet nodig ;).
    Ik neem geen SMG's, omdat ik de AA12 dan toch niet meer nodig hebt. Je weet vast wel dat ik speel voor de fun en niet mijn classes maak om zo veel mogelijk punten te halen (ondanks dat eindig ik meestal bovenaan:+). Deze class is geheel gebouwd voor de AA12.
    Scavenger is hard nodig met de AA12, want je krijgt maar weinig ammo.
    Lightweight heb ik om zo snel mogelijk over het slachtveld te begeven. De AA12 heeft een baggerrange, dus ik wil zo snel mogelijk, zo dicht mogelijk op mensen zitten. Stopping Power maakt nauwelijks verschil met de AA12, heb ik gemerkt. Met of zonder, je vijand is bijna altijd neer na 3/4 keer schieten.
    Scrambler vind ik leuk, juist omdat mensen doorhebben dat ik eraan kom. Ik ben echter zo snel, dat ik soms merk dat ze me doorhebben, maar niet op tijd kunnen reageren. Dat is natuurlijk awesome om te zien.

    Ik vind het echt een briljante class voor maps als Salvage, Crash, Invasion en andere maps waarbij je dicht op elkaar zit.
     
  14. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gebruik je niet de spas? Met dat ding maar ik echt verschrikkelijk veel kills en dan is 1x schieten dood!
    Verder gebruik ik me Barret ook met scavenger, maar dat doe ik vooral voor de claymores ;)
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zei al dat ik voor de fun speel. De spas is veel te makkelijk. Grote range, veel damage. Heb ik al zo veel gebruikt. AA12 is juist iets wat maar weinig mensen gebruiken en daarom is het zo leuk als je er hoge scores mee haalt :)

    Edit://

    Krijg ook zo nu en dan berichten van mensen met dat de AA12 een 'n00bwapen' is enzo :emo:.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  16. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniper zonder sleight of hand is gewoon niet te doen als je het mij vraagt.

    En ik kan me wel iets voorstellen bij die class van wouws, juist door die scrambler gaan mensen hem zoeken en dan ben je al gauw dicht bij je tegenstander, die je op korte range met de AA altijd wel hebt. Scavenger is ook noodzakelijk als je alleen maar met AA speelt, en inderdaad leightweight of stopping power maakt niet gek veel uit bij de AA.

    Maarja die sproeishotgun vind ik zo`n saai weinig skill-vereisend wapen.

    Edit; Iemand zin in sniperlobby?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Serieus? Ik vind dat echt het meest nutteloze wapen in het spel. Ik ben nu bezig om voor alle wapens alle attachments te unlocken dus moest ook de F2000 proberen maar wat een drama. Ding heeft enorm veel recoil dus je bent verplicht om te bursten maar een beetje damage doen ho maar.

    Kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig met dat wapen zou spelen als je ook de ACR (aka "de laser") of de AK kan kiezen
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je 1 keer mist met de spas ben je de klos, met de aa-12 of de striker spray je gewoon lekker door. Maar inderdaad je hebt gelijk gewoon spelen voor de fun.

    @meanzo
    Ik heb wel zin om even te sniperen(woord?)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niemand die de M1014 gebruikt? Imho het wapen wat de damage en range van de Spas aardig combineerd met de spray van een AA of een Striker. Zit er lekker tussenin.
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Maat van me gebruikt hem veel. Ik ga hem ook wel weer intensief uitproberen als ik hem opnieuw unlock :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina