Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    :confused:

    =(
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe lang is Zeno Clash eigenlijk? Wil hem best kopen voor de Co-Op maar het lijkt me echt zo'n 3 uur game, zeker omdat de demo echt debiel kort was.
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Om alle achievements te halen, hoef je hem maar 5-7 uur lang te spelen, dus niet zo lang!
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog eens gekeken, veel skill maar wat een kut muziek. Achteraf is het erger dan irritant. Soort van snel muziekje maar voor mij toch net helemaal niet. Doe mij dan maar de Sonic the Hedgehog muziek :)

    Gameplay is ook niet mijn ding, voel me niet verbonden met het spel. Speel liever een 2d metroid game:b:
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Damn de muziek van Megaman is juist vet!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, de muziek van Mega Man is _O_, smaken verschillen ofc.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ok bedankt, beetje aan de korte kant dus, dat is amper anderhalf avondje co-op.
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het daar maar bij houden ;)
     
  10. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog het spel X-plosion man op mijn HD staan zag ik net en ik moet er nog behoorlijk wat achievements voor halen, onderandere de co-op campaign. Is er iemand hier die zich geroepen voelt om deze uit te spelen met mij? :)
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Je bent gek;)
    Megaman games staan bekend om de goede muziek en is veel beter dan Sonic..:b:
    Maargoed.Smaken verschillen he+:9

    Deze boss Theme is gewoon vet!
    Zeker niet de beste.
    De tofste Boss Theme blijven van deel 7(Epic),2,3,,Megaman and Bass,4

    Megaman Classic-Boss Themes ;)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind sowieso vaak die 8-bit deuntjes geweldig. Ook die intermission en themesong van bv. Cannon Fodder waren geweldig! Sowieso zou Cannon Fodder en enorme toevoeging zijn aan XBL!!
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Cannon Fodder was toffe game ja..
    Had ik op de Snes.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja en daar was hij al goed met een controller te spelen.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Rocket Knight lijkt me erg leuk maar vind 1200 punten wel overpriced. Vind 800 redelijker
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd, vind 1200 altijd weer net iets teveel voor zo'n relatief kleine (en vaak ook simpele) game.

    Maar ik denk wel dat ze er langzaam naartoe gaan om gewoon alles 1200 te maken, het komt iig steeds vaker en vaker voor.


    Zoals een bekend amerikaans gezegde:
    "If you drop a frog in boiling water, it'll jump out immediately. However, if you put a frog in a pot of cool water and then slowly heat the water to boiling, the frog will stay in the pot and cook to death."
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik 't zie ( mijn mening) Mega Man, tja beetje als een robotje alles overhoop schieten. Gameplay technisch vast en zeker top-notch enzo gezien het aantal fans. Maar als ik een spel speel wil ik ook persoonlijk betrokken zijn, ik wil ergens mee bezig zijn. Zelda is een mooi voorbeeld van bezig zijn met een episch avontuur.

    Een voorbeeld van muziek van een spel dat oud is (Gameboy) is Gargoyles quest, ook redelijk snel en imo heerlijk! Vooral het boss muziekje,

    [yt]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mpwyMbTxBOQ&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mpwyMbTxBOQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/yt]


    Sowieso Gargoyles quest, daar genoot ik vroeger van en nu kijk ik er tevreden naar terug. Pittig spel met een sprekende omgeving. De levels zorgen al voor een angstig gevoel en dan komt daar nog eens de boss. Echt met een muziekje van "nu komt er helemaal een evil monster aan"
    _O_
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops:p ik houd al op ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina