Apple / Mac [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hmm, dus je gebruikt hem veel? En heb je de Wifi of Wifi+3G versie?
    Ik zit te twijfelen, mijn pa zit namelijk nu in amerika.

En, de versie die hier gaat uitkomen in NL, word dat een verbeterde versie, of gewoon dezelfde?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de WiFi versie. Heb 'm nu bijna een maand, toen was de 3G er nog niet.
    En de NL versie wordt gewoon dezelfde versie.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat ding is net een paar weken uit. Verbeterde versie :lol: xD.

Gewoon hetzelfde.

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ok, en hoe zit het met boeken enzo? Kun je ook boeken/tijdschriften downloaden( niet legaalO-)) zelfde als bij de iphone? Of kan dat helemaal niet meer, en moet je overal voor betalen en zit je vast aan de app store?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jij moet gewoon overal voor betalen.

6. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja ok, je hebt gelijk:+

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Weet ik, weet ik. Maar ik ga nu niet wachten hoor :) Alleen een beslissing maken over het scherm. Morgen kom ik langs de MM in Utrecht. Misschien hebben ze wel een matte staan, even kijken.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Omg zelfs op tweakers heb je dat al 100x gevraagd ondertussen... Mat of glans of mat of glans of mat of glans.. 8)

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zou je niet voor een Acer gaan? Damn 8)

Wel grappig om te zien hoeveel laptops/macs er nu al zijn binnen mijn opleiding/klas. In het begin waren er 3 mac's, en nu zijn we bijna 2 jaar verder en zijn het er al 10 8)

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    En mij valt het op hoeveel Mac-haters er zijn. For some reason zijn er mensen die continu Mac af willen zeiken. Zit nu bij 2 in een projectgroep. Word er nogal moe van... Het zijn niet de meest intelligente jongens, maar om nou om de 3 minuten te moeten zeggen dat OS X kut is en of ik niet Windows kan opstarten op m'n MacBook.. :emo:

Was wel mooi overigens hoe zijn laptop vast liep en hij z'n Word document kwijt was. Kreeg hij hem natuurlijk keihard van me terug. ;)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    XBW zit er vol mee..

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Haha\o/

13. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, bij Apple is 't volgensmij hate it or love it. Je vind 't wat of niet. Meestal ook je kan 't betalen of niet :+

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Achja, andersom gaat het ook. "Knipooggrapjes" dat Windows minder prettig werkt doen we zelf allemaal aan mee. Gelukkig hoef je Mac inmiddels niet meer echt goed te praten. Ik merk wel degelijk dat mensen beter weten wat Apple is en doet. Vaak 'via-via' weten mensen dat degene die er mee werkt 'nooit meer' terug wil. Dus XBW zit dr inderdaad vol mee, including ourselves.

15. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zeg jij nou niks :+

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik wil iig nooit meer terug nee. Hoe heerlijk werkt Mac OSX _O_

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    OS X (werkplekken goed integreren in een windows gebaseerde serveromgeving) is ook gewoon kut :+

Ik mag voor mezelf wel graag op OS X werken maar als ik hoor dat we weer een klant binnengehaald hebben waarvan de opmakers nog op mac's zitten te werken dan is het gevloek hier niet van de lucht (ik werk voor een bedrijf dat uitgevers en drukkerijen automatiseerd.

Ik vond Apple leuker toen ze nog puur voor de grafische professional waren O-)

Nu loopt heel veel ontwikkeling op mac gebied niet meer gelijk of voor op de windows varianten en in een crossplatform omgeving krijgt de mac dan altijd de zwarte piet toebedeeld

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Doe ik ook niet ;)

Vanmiddag was ik trouwens bij de MediaMarkt. Helaas hadden ze geen MBP staan met een mat scherm. Ze hadden trouwens niet eens de nieuwe modellen staan. Ja op de prijskaartjes stonden de nieuwe MBP's, maar toen ik even gingen kijken welke modellen het waren bleken het de oude te zijn... Ach, volgens mij moet je hem sowieso nooit bij de MM kopen. Behalve dan als ze flink in de aanbieding zijn natuurlijk...

Trouwens: de MBA heeft geen mat scherm toch of wel? De zilvere rand van de matte schermen is wel aanwezig namelijk...

Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De Air heeft gewoon glossy.

20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Vraag.

Ik twijfel er aan een Magic Mouse te kopen. Maar ik zag; hij werkt alleen op batterijen. Nu is er een ding waar ik een hekel aan heb en dat is batterijen. Gaat de muis redelijk lang mee op 1 set batterijen en is er een oplaad-dock voor te krijgen?

Ik heb liever commentaar van een gebruiker dan een producent namelijk. Die roepen altijd dat de batterijen wel 100 uur mee kunnen waar in feitelijk de 14 uur nauwelijks gehaald wordt. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina