Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik speel op n SD tv, meer op goed geluk knallen dan daadwerkelijk mikken :+
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet het niet meer met deze game, ik heb toch veel te vaak het gevoel dat ik dood ga door grote onzin. Een 1op1 encounter loopt altijd af met de beslissende factor dat een granaat,melee, powerwepon is. Wanneer je 2 man tegenover je hebt weet je al dat het te laat is waarbij je in halo1-3 nog echt een kans had. De laatste tijd ga ik dan ook bijna altijd negatief en misschien ben ik gewoon zo slecht maar ik heb het gevoel gewoon dat het bij deze game absoluut niet loont om agressief te spelen, iets wat ik echt jammer vind, het is nu constant om hoekjes zitten met je mini nukes en powerweapons of bovenaan een lift...
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit hoor ik ook steeds terug komen, elke release weer. Als je 2 redelijke tegenstanders voor je had in h2 of h3 heb je ook geen kans.
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Feit blijft gewoon dat mensen altijd wat te zeiken hebben. Ik speel Halo al sinds het eerste deel en heb van elk deel genoten. Tuurlijk, sommige delen hadden wat minpuntjes, maar elk deel had echt vernieuwende elementen. Halo 2 had matchmaking (wat veel andere games nu ook gebruiken), boarden en dual wielden. Halo 3 had equipment, forge en de theater mode. En zelfs ODST had firefight (hoewel andere games dat al eerder hadden, maar goed het was dan ook een uitbreiding).

    Dit mis ik nog wel een beetje bij Reach. Ik vind het echt een toffe game, maar de armor abilities zijn niet echt heel vernieuwend. Maar goed, Bungie zal vast nog wel een paar leuke verrassingen bewaren voor de echte release.
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, bijna elke Invasion Slayer game heeft de bug dat je begint zonder loadouts -__- irritant.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Na de beta van deel 3 was er ook niet veel veranderd hoor.
     
  9. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje tussendoor:
    wordt het laden van Reach ook langer als je hem installeerd straks?
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Volgens mij zaten Forge en Theater nog niet in de beta toch?
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Theater durf ik niet te zeggen. Forge iig niet. Maar bedoelde meer dat er aan de gameplay bijna niks meer gedaan was.
     
  12. Pg Legendsz

    Pg Legendsz In voor goede deals!

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Theater zit wel in de beta:D Forge en custom games niet:mad:
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Iemand als last van deze bug gehad?

    Als je shieldloos bent en iemand leaved (blauwe scherm) en dan kom je terug in de game en je blijft shieldloos..
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Typisch Reach is wel dat wanneer je een lekkere 1 op 1 combat hebt, er vaak gewoon vijanden naast je spawnen en met je afrekenen. Dit komt omdat je altijd spawnt in de buurt van je team. Dus het kan vaak voorkomen dat je outnumbered raakt midden in een gevecht.

    De maps zijn groot genoeg, laat iedereen gewoon rustig spawnen. Hiermee voorkom je een hoop frustratie. Dit is voor mij de grootste fout in Reach atm.

    Ik had vandaag in Invasion ook zoiets. Ik zag een elite met een needler rustig schuilen. Zelf had ik een Energy Sword gejat en stormde meteen op hem af. Maar vlak voordat ik een kill kon maken, spawnde er een 2de elite met ook een Sword naast hem die mij meteen dood sloeg. Best kansloos eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  15. Yk0

    Yk0 yesterday’s sf is today’s technological reality

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 3 gaf Bungie het bericht dat het het spel niet bevorderd en werd dus zwaar afgeraden.
    Who knows met Halo Reach, maar denk het niet.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^ Hey wat zie ik nu; MGC heeft blijkbaar een aparte Reach gamercard. :+
    [​IMG]

    Zo. :p Arena en Invasion matches telt ie blijkbaar niet mee.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gangster.
    [​IMG]
     
  18. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal in love met de Focus Rifle <3. Heerlijk om die Jetpacks uit de lucht te beamen.
     
  20. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt, heb ik ook een keer gehad. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina