FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Op welke moeilijkheidsgraad speel je? Ik speel samen met mijn broer met Nederland (hij Sneijder, ik Robben) en USA (zelf gemaakte spelers) en we krijgen meestal rond de 7-8. Soms rond de 6, best vaak ook rond de 8-9.

    We spelen op Legendarisch.
     
  2. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    :b:

    toch knap dat Frankrijk het tot de finale heeft gebracht dan, niveauverschil is wel erg groot!

    lijkt meer op een uitslag van mij in de eerste ronde, waarbij ik dan Frankrijk ben, zeg maar :):
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Leuk om te lezen dat mijn tactiek ook bij jullie werkt:)

    Moet je me maar een friend request sturen. Dan kan je er komen door naar de leaderboards te gaan, dan naar Friends en dan op mijn gamertag klikken.
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Zo Costa Rica _O_

    Sta in de Halve Finale *)

    In de Kwartfinale wist ik Noorwegen wel op een te gekke manier te verslaan!!

    De Ruststand was 1-1 na een 0-1 achterstand.
    Vlak na rust wist de o zo goede Ruiz de 2-1 binnen te koppen.
    Die andere Gamer was aardig goed en moest goed geconcentreerd spelen wat niet altijd bij mij lukt.
    Na een domme fout van mij rond de 60e minuut, schopte ik een doorgebroken speler onderuit en werd mijn CV van het veld gestuurd.
    Al snel werd het 2-2 en kwam zelfs op 2-3 achterstand.
    Meestal geef ik me dan algewonnen, maar wist rond de 80e minuut de 3-3 te maken.
    Ik verwachtte dat ik moest verlengen, maar tot mijn eigen schrik domineerde ik de laatste minuten de wedstrijd en scoorde in de 87e minuut de 4-3 en 90e minuut 5-3.

    Kortom wat speelt Costa Rica heerlijk.
     
  5. Munnie

    Munnie Guest

    Denk dat ik nu maar eens naar de winkel ga om deze game ook te kopen! :cool:
    Wie straks dan wat potjes wil spelen invite me maar.
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    2e world cup ook gewonnen met 2-0 van Honduras tegen een ene Evo NL.
    Ben nu hard op weg om hem voor het 3e keer te halen.

    Iedergeval ging fluitend door de groepsfase :)

    Montenegro 2-1 Australie (vroege rode kaart aan mijn kant)
    Montenegro 6-0 Isreal
    Montenegro 8-0 Estland

    Montenegro is sowieso al een beestachtig team dat hadden ze in Euro 2008 (game) al bewezen terwijl ze toen maar 1 ster hadden maar toch een goed team hadden.

    Damjanovic _O_
    Vucinic _O_
    Jovetic _O_
    Vukcevic _O_
    Basa _O_
    Poleksic _O_
     
  7. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Somebody help me out here. Het zit als volgt; ik zit in divisie 9 en heb na 8 wedstrijden 18 punten dus speel nu in de cup. Heb de eerste twee wedstrijden gewonnen dus zit nu in de halve finale. Krijg ik nu extra punten, zoja hoeveel?
     
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Zou er hierbij ook een update komen als alle selecties en rugnummers bekend zijn? Lijkt mij wel toch?
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ga ik wel van uit ja, er is laatst aleen selectie update geweest als ik het goed heb.
     
  10. Munnie

    Munnie Guest

    Kom ik bij de Bart Smit is die uitverkocht. :emo:
     
  11. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ?
     
  12. Meowth

    Meowth Guest

    Sorry, was pure gok. :emo:
     
  13. Munnie

    Munnie Guest

    Zo, eindelijk heb ik em.
    Vind hem wel lekker spelen, alleen net in de 1/16 finale eruit door Brazil. :+
     
  14. Munnie

    Munnie Guest

    Volgens mij wel.
    //edit ; Dubbelpost :emo:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2010
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Net weer zo'n kutwedstrijd. Ik mis kans op kans, voor open doel etc. Hij heeft 2 kansjes door gigantische fouten van mijn verdedigen (uitverdedigen gaat bij mij echt dramatisch, 9 van de 10 ballen komt bij m'n tegenstander terecht), en wint met 2-1.
     
  16. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Oooh, sommige mensen online verneuken het spel zo erg..
    Ik sta achter met 3-0, maak ik de 3-1 gaat die gozer gewoon met 6 verdedigers spelen en heeft het vanaf de 60ste minuut alleen maar achterin rondgespeeld.
    Speel gewoon voor je plezier en verneuk het ook niet voor anderen:)
     
  17. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Moet zeggen dat Zuid-Afrika ook wel een lekker team is, gisteren online door de groepsfase heengebeukt met alles gewonnen, met als mooiste wedstrijd de laatste tegen Spanje, 6-2! Pienaar is lekker snel en ik heb er tot nu toe 7 gescoord met Parker. Nu net klaar met werk dus zo maar eens kijken hoever ik kom.
     
  18. Munnie

    Munnie Guest

    Hier ff een vraagje; Hoezo komen de wedstrijden van de wk kwalificatie niet bij de spelershub te staan? Want heb een quick match gespeeld en die staat er wel. Ik heb het over online he.
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Wtf al 2x gaat de tegenstander weg nadat ik de 1-0 scoor binnen de 10 minuten.
    Zo gaat het wel erg makkelijk :)
     
  20. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben beter in FIFA 10 dan WK 2010 (online)

    vandaag met engeland eerste wedstrijd verloren pas in de laatste 16, allemaal top team verslagen (spanje - engeland 1-5) word ik 2-1 door VS verslagen, was trouwens ook zon voorstaander die heletijd verdedigd speelde.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina