Zat spellen waar dat mee kan Veel games zijn gewoon 1000g in 4-5 uur gamen, avatar is zelfs een minuut ofzo
Op een vrije dag flink doorgamen en een vrij makkelijke game doen Nee die bewaar ik voor de volgende challenge Nu had ik Fight Night Round 3
Ik heb dit jaar gewoon al 1400GS gehaald, vind ik nog veel. Blur is klaar dus nu wordt het weer excuusloos 0G halen, zoals vanouds.
Hm, dit kan toch niet langer. Even kijken of ik ergens een achievement kan halen zonder me al te veel in te spannen.
Ben benieuwd hoeveelste ik eindig, moet nu op vakantie dus ben er niet meer tot het einde.. Terwijl ik net Gun, King Kong en Skate 3 binnen krijg via de post .
Hoe lang duurt de challenge nog? Heb namelijk stiekum totaal geen zin om te gamen, maar 0(G) halen vind ik niet kunnen !
Ik nog altijd niks ! Komt zo een vriend van me langs, maybe dat we ff Splinter Cell co-op gaan doen, dan kan ik daar nog een achievement mee halen! EDIT: gister de co-op van SP uitgespeeld, goed voor 100(G)! Niet veel in totaal, maar dus iig niet meer op 0 ! Meer komt er helaas niet meer bij, dus zal genoeg moeten nemen met een plek ergens in de twintig.
[gb]Challenge update - Eindstand![/gb] The Gamerscore Challenge titled XBW Season II Challenge #04 has come to a close, and Sloober pulled it out... snatching the win away from arma1984 at the last moment with a final tally of 2,985 points in 14 days! On the final day, the 30 challengers put up a total of 2915 points. Sloober added 855, Tyspolir added 505, arma1984 added 340, xDaz added 340, distoration added 250, Melted Forest added 220, Sabet11 added 195, Jorrit010 added 90, H0osie NL added 60, and Denvan added 60. A special congrats and thanks to the 29 other competitors. [gb]Winner[/gb] Sloober [gb]Grafiek & Stand[/gb] [gb]Schandpaal[/gb] DulleNL iRoy revani 7 COOKIE X Ronald of the B