net de keuze gemaakt om aan de avatar kant te vechten, vind het een hele vermakelijk game!! hoelang zijn beide speelduren van de avatar en de menselijke kant eigenlijk?
Ligt er natuurlijk aan hoe je speelt. Maar ik heb echt elke hoek van de maps verkent en alle missies gedaan. VOlgens mij iets van 16 uur per kant. Dus behoorlijk veel gameplay wel! Ik heb als eerste als rda marine gespeeld, omdat die avatar kant me niks leek. Toen ik uiteindelijk avatar ging spelen bleek dit erg goed uitgewerkt te zijn en vond ik die kant uiteindleijk ook de leukste kant!
Ik zou juist als Na'vi willen spelen. De andere kant lijkt me minder. Als Na'vi is het volgens mij minder een 3rd person shooter, maar meer hack and slash.
Ik vroeg me af,... ik ben nu sector challenges aan het finishen maarik moet nog 6000exp en hbe alle missies al gedaan in dat gebied kan ik die6000exp alleen nog maar grinden door mannetjes te doden ?? --- if so.. pffff dat gaat wel even duren dan!!
Ik heb nooit problemen gehad met die challenges, altijd ruim voldoende xp... maar ja, als er echt geen missions meer zijn dan moet je ff mannetjes grinden ...
net de navi kant uitgespeeld was echt heelvet!! nu met de human kant bezig, deze is wel beduidend minder leuk maar zeker niet slecht
ik moet in de 1e missie van d emens alsside missie 30 blabla stenen slopen.. weet jij wat dat zijn en hoe ik die vind?>
Hmmm, ik kan het me niet meer herinneren, maar meestal staan destroyable dongen wel goed aangegeven ...
zowel de human als navi kant nu uitgespeeld, vond het een zeer leuk spel en nog een leuke hoeveelheid achievements gescoord ook spel was veel cooler dan ik had verwacht en dat nog wel van een filmgame, echt mooie omgevingen.. heb me er dik meevermaakt
Same here... Het is jammer dat deze game een beetje ten onder is gegaan als film game, want het is een vermakelijke game en de graphics zijn erg mooi.
Hoe is het 3D in deze game? De moeite waard om zo een cheap brilletje op te pikken of is het uitermate kut?