Zul ik Halo 3 kopen van Games on Demand?

Discussie in 'Algemeen' gestart door snowguard3, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snowguard3

snowguard3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Halo 3 kopen van Games on Demand. Maar ik heb gehoord dat hij langere laadtijden heb als hij op je harde schijf staat. Als het iets van 40 seconden langer is dan als hij niet geinstalleerd dan maakt het me niet veel uit maar kan iemand me vertellen hoeveel langer je moet wachten dan als je hem niet geinstalleerd heb.

AUB niet reageren met dingen als koop hem op disc want dat is veel goedkoper want dat had ik ook bij een ander forum :)

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Voor zulke vragen hebben we het Games on Demand topic waar je al je vragen kan stellen;) Veel succes verder zou ik zeggen.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, koop hem op disc voor een tientje. :+
    Microsoft zelf had er ook wat over gezegd over het GoD en disc versie. Googlen moet wel lukken denk ik. Daar geven ze zelf tekst en uitleg.

Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ::

Daar laten ze de verschillen zien tussen spelen van de Disc en als je het geinstalleerd hebt. Ik denk dat de laadtijden hetzelfde zullen zijn als je het van GoD haalt.

5. snowguard3

snowguard3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Denk dat ik hem toch maar op Games on Demand haal 10 seconden verschil maakt echt niks uit voor mij :)

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mooi dan doe ik deze dicht :) Probeer in het vervolg eerst even de [search]zoekfunctie[/search] te raadplegen voordat je een nieuwe thread aanmaakt. Ik zou hem trouwens niet van Games on Demand halen, zie ook dit artikel. Het lijkt misschien geen groot probleem maar het kan best irritant zijn.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina