Ja, ik ken die filmpjes allemaal ook wel en ook wel wat van de toepassingen, maar dat maakt het nog niet een commercieel interessant product.
Wij zijn met surface al meer dan 5 jaar bezig en nog zijn we niet in staat er een aantrekkelijk consumenten product van te maken.
Ik zag laatst een filmpje van iemand die met een soort van camera/beamer op zijn buik liep. Als die camera iets zag, kon de beamer dan informatie over dat item projecteren. Net als het filmpje van headtracking.
En dat van GT5 weet ik nog niet. Ik weet dat ze bezig zijn om er een 3D versie van te maken, maar of het gebaseerd is op headtracking durf ik niet te zeggen. Het is met een brilletje in ieder geval.
Technisch is het allemaal mogelijk en al veel meer, maar het is nog niet commercieel interessant om het op de markt te zetten. Dat duurt nog wat jaartjes.
Tijdens de E3 gaan wij zeker in op 3D gaming, maar dat is wat anders dan headtracking. Natal zou dat in principe moeten kunnen, althans dat denk ik, maar voordat we iets dergelijks gaan zien. Ik gok op 3 jaar of zelfs meer. Maar ja, I have been known to be wrong
Zo dacht ik dat de Wii een flop zou worden
Er veel meer naast zitten kan denk ik niet.
I-pad had ik ook niet gedacht dat het meteen zo'n vaart zou nemen en moet je nou eens zien.
Overigens dat filmpje van Dimlight kende ik inderdaad nog niet. Iets dergelijks zit er denk ik al veel eerder aan te komen \o/\o/
Laatst bewerkt: 10 mei 2010