Niet dat ik weet. Lijkt me ook een beetje raar aangezien er bij veel Christelijke gezinnen gewoon een gekruisigde Jezus aan de muur hangt.
Jezus is dan ook niet hun god. Maarrehm, zwakke afleveringen (de laatste 2), ik heb echt amper erom kunnen lachen. Wel weer erg controversieel, en ze hebben wel hun punt bewezen dat die radicale moslims een stel domme apen zijn. Zo leuk dat ze er ook op in gaan. Haha, en God lijkt net een verkapte Pokéman.
God volgens mij niet, heiligen etc. mogen bij de gereformeerden niet worden afgebeeld (vandaar ook beeldenstorm etc.). Maar blijkbaar zijn Christenen niet zo butthurt als Moslims.
Volgens mij Jezus onderdeel van de goddelijke drieëenheid, en dus een onderdeel van het begrip God. Maar het is niet zo dat God niet afgebeeld mag worden binnen het Christelijke geloof voor zover ik weet.
zeer matige aflevering vandaag. echt een aflevering die al een tijdje op de stapel lag ofzo. elke grap werd een stuk of 5 keer herhaald terwijl het niet eens grappig was.
zo deze was idd echt slecht, na 5min had ik er al geen zin meer in had hem net zo goed uit kunnen zetten
Spoiler Towel die gaat afkicken en hij werkt op zon plek waar gehandicapten op zomerkamp zijn en die gehandicapten willen Jimmy vermoorden maar dat lukt niet omdat zon dikke gehandicapte alles steeds fout doet. Spoiler En wordt die gehandicapte in zijn kont geneukt door een haai.
ze durven niet meer naar die aanslag of ze durven niet meer na die ongelofelijk slechte aflevering of ze zitten ondergedoken