[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga morgen even langs MM Eindhoven, dus ik zal het wel melden als ik hem ook heb. Team XBW! :cool:
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Eddy, Maver, welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? :)
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hardcore modus :D:D
     
  4. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat nu op normaal maar hij gaat naar hardcore.

    Naast de skatepark editor die btw erg goed werkt, vind ik het spel behoorlijk tegenvallen.
    Het is nu meer skate 2.5 voor m'n gevoel, misschien komt het nog had gisteren een pest avond. Jammer dat die districten niet aan elkaar zitten.

    Teams kan leuk zijn al is de eerste rel in ons team al aanwezig (dusky/winterbase) :D Wat dan wel weer grappig is, is dat je gewoon je online vrienden tegen kunt komen als je de "SP" aan het spelen bent.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maarre... hoezo voelt het dan aan als skate 2.5? Want Skate 2 voelde ook al aan als skate 1.5 dus dit is eigenlijk skate 2 dan.
     
  6. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb niet het gevoel dat ik een nieuwe game zit te spelen maar een andere deel van Skate 1 en Skate 2 met een Tony Hawk jasje (kwa kleurtjes en thema keuze) ook alle opdrachten zijn nou niet zo spannend na twee delen. Ook dat de levels nu opgesplitst zijn vind ik erg raar.

    De editor is dan wel weer tof omdat je toch echt wel helemaal en makkelijk coole parken kunt bouwen. Jammer dat in het spel zelf de create functie net iets beperkter is.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Net om 8:01 mailtje:

    BTW: Waarom staan er bij die custom skateparks allemaal dezelfde parken, maar door andere mensen? Is er een standaard park aanwezig ofzo die je kan uploaden voor de achievement?
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  8. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Nou mijn exemplaar is onderweg! :).
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Die van mij ook. Tegenwoordig komen de spellen steeds vaker vroeger uit. Niks verkeerds mee natuurlijk.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    De mijne is ook verstuurd. :) Dat valt dan niet tegen. Ben stiekem toch wel blij dat ik voor die 2 dagen niet 20 euro meer heb betaald. :+ Hopelijk is ie er dan ook morgen. Daar ga ik wel vanuit aangezien het met TNT verstuurd is.
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ervaren skaters,

    Ik heb eergister Skate 1 opgepikt en ik vind het echt supertof. Is het dan slim om gelijk deel 3 te kopen en deel 2 over te slaan of mis ik dan iets belangrijks?

    Wat zijn verder de nieuwe functies in 3 t.o.z van 1 m.u.v het afstappen van je board.

    Ook met de custom opties, eigen poppetjes maken etc. Is dat nu ook veel uitgebreider?
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    2 was eigenlijk een beetje een tegenvaller, alsof de game nog niet helemaal 'af' was. Ik zou als ik jou was eerst nog even 1-2 maanden lekker van deel 1 genieten want die heb je nu net nieuw, en dan straks Skate 3 mooi in de aanbieding een keertje kopen. Gewoon budgetgaming.nl in de gaten houden.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [yt]xhWPSb0XBFU[/yt]
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Lag het aan mij of lagen de Ea servers er gisteren uit?
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zou kunnen. Skate.Create op internet deed het ook niet, afgezien van de Graphics Creator.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    EA Servers hebben elke dinsdag een update in de morgen. Dus het lag niet aan jou. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  18. simonslot

    simonslot Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff duurt nog zoooo lang... Skate 2 heb ik nu echt wel gezien!
     
  19. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja bedankt. Ik denk dat dit inderdaad het slimst is om te doen. Ook met Red Dead Redemption en Alan Wake in het vooruitzicht. Ik haal hem na de zomervakantie wel een keer!
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat duurt nog zo lang? :+ Maar Skate 2 is voor mij nu ook wel een beetje over. Na 100+ uur spelen heb ik het wel gezien in New San Vanelona. Ik heb alle spots en spotjes wel gehad volgens mij. Nou ja, misschien niet allemaal, maar sommige echt 100 keer dus ik heb het toch wel gezien. :+ Hopelijk komt Skate 3 vandaag nog binnen. Dat verwacht ik eerlijk gezegd wel. Het wordt toch gewoon in een bubbelenveloppe met TNT post bezorgd? Het was gisteren voor 18u verstuurd, aangezien ik om 17u een mailtje kreeg dat het verstuurd was. En meestal duurt het een dag, dus wie weet! Ik ga echt door de storyline rushen, zodat ik dat grootste park unlock. :+
     

Deel Deze Pagina