Met de pistol ben je niet totaal kansloos, maar dan moet je wel echt een serie schoten ook echt raak schieten, wat uiteraard nog wel eens lastig wil zijn Op echt shortrange switch ik trouwens regelmatig over op zwaard/mes en dan maar gewoon springen. Soms gaat het goed, soms niet Wel ontzettend frustrerend altijd als je in een 1-op-1 duel door iemand neergesabeld wordt want dat is echt altijd zo 'close'.
Vandaag ook maar weer even met een freund wat potjes gedaan, het was ff inkomen maar het blijft leuk :b: zeker weer (veel) vaker doen dit.
Als je een beetje kan fingertriggeren is het niet echt lastig imo, ook vooral omdat de pistol veel damage per schot doet.
Idd, vind zelf dat je ook het best zonder IronSight te gebruiken net zo raak schiet als met, en zonder IronSight heb je een handig puntje inplaats van een grijze massa voor je zichtveld.
Heb je een uitnodiging gestuurd. Weet niet wanneer ik weer online ga spelen. Gezien je totale GS wel een goede reden om je in de gaten te houden. Stuur me maar eens een invite als ik online en alleen op dashboard ben, misschien dat ik dan wel ff met je online ga.
Stuur mij ook n invite mensen! Wat is t toch n heerlijke game als je met 4 bekenden en goede spelers in n squad zit Gisteren een uurtje of 2-3 gespeeld met die gasten en we hebben alle potjes gewonnen, waren altijd Best Squad en vaak werden we 1-4 overall. Op 2 keer na was ik iedere keer nr 1 (jawel! ). Die andere 2 keer was ik 2de. BANZAI! Sta nu 7de van de wereld pfff! En wat n geweldige acties zaten er weer bij. 2 keer n vliegtuig uit de lucht geschoten met mn kanon, 1 keer n parachutist achterna gesprongen die de eerste vlag wilde veroveren en hem met n granatelauncher vanaf 3 meter hoogte op zn hoofd geschoten! De moouste was n bootje tot zinken gebracht met mn tank toen hij verdween achter de rotsen. Ik moest gaan gokken wanneer hij tevoorschijn zou komen, want daarna zou hij achter de berg verdwijnen. Moest vanwege de afstand al schieten voordat ik m zou zien .... voltreffer! Mooi dat n squadmember deze actie zag en helemaal uit zn dak ging En hebben jullie dit wel s meegemaakt? Die maat van me staat naast me bij de tegenstanders laatste vlag (ideaal natuurlijk) en voor onze ogen respawnen 8 gasten! Take that! Bam!
Blijft nog steeds een hele mooie game en veelgespeeld, ondanks dat er nu al zoveel toptitels uit zijn. . Ik heb je btw geinvited ferry
Zojuist even een heel potje ala Ferry in een tank gespeeld op Wake Island. Ik vloog meteen vanaf de japanse boot naar de 1ste vlag voor de yankees, pakte die, legde bommen neer, en ging meteen in de tank zitten. Vervolgens een zootje gasten daar afgeschoten, en naar de waterkant gegaan en daar wat boten weggeblazen. 7 kills in totaal ofzo. Daarna was mijn tank bijna kapot, dus ik eruit, spring in een auto, en reed naar airport om daar te kijken voor een nieuwe, maar die vlag werd net gepakt, en ik werd afgeknald terwijl ik ze vanaf mijn auto probeerde te schieten. Vervolgens weer vanaf de boot, nu naar village, tank gepakt, en 2 vlaggen en weer 7 kills. In totaal dus 14-1 Potje dik gewonnen. Ook grappig om die snipers op je af te zien rennen met hun kneedbommetjes, want dan rij ik gewoon naar achteren en knal ze af. Normaal gesproken ben ik die sniper (alhoewel ik zelf altijd probeer om van achteren te komen natuurlijk) Gelukkig was de rest van het team dus ook goed, want heb eigenlijk geen last gehad van vliegtuigen van de vijand of echt hele grote tegenstand. Wel leuk om een keertje zo met de tank te spelen.
Eergister ofzo ook potje gedaan blijft geniale game.. eigenlijk leuker dan BF:BC 2 door de setting en vliegtuigjes.
Gaat lekker Yi-Liong! Nou, ik heb gisteren mn record verbeterd!! Alles lukte en werkelijk iedereen die ik tegenkwam schoot ik neer. 48 kills en zeer waarschijnlijk 0 keer gedood en 1270 pnts!! Mijn god wat een dik potje was dat. Had daarvoor nog een paar potjes gedaan tegen sterkere tegenstanders en daar zat al een 30 kills en 1100 pnts bij Ook meerdere potjes met 20+ kills en 0-2 deaths. Het vliegen vindt ik toch wel erg leuk hoor.
Holy shit, 48 kills , zeer netjes man Vliegen vind ik ook wel leuk, alleen ik denk dat het wat beter gaat als ik straks een HDTV heb, want nu moet ik vaak een beetje gokken of toevallig iemand zien, wil ik daar lekker mee scoren.
Dat zou ik echt kut vinden. Dan zul je zien dat BF1943 vrijwel niet meer gespeeld wordt, maar ook zal lang niet iedereen overstappen op een sequel. Waarom niet gewoon die hele community bij elkaar houden door BF1943 gewoon uit te breiden met nieuwe maps!?
Tja, ik vind het ook een goed idee... Nu begin ik de maps écht wel een beetje gezien te hebben. Ze moeten nu echt met minimaal 3 á 4 maps komen, om de game ook echt leuk te houden... Maar ik denk dat dat er al niet meer in zal zitten.. Het was vooral een zoethoudertje tot BF BC2, en nu die uit is gaat hun aandacht daar vooral naar toe..
Ik begrijp dat ook echt niet. Helemaal niet aangezien deze game meer dan 1 miljoen keer is gekocht op xbox live!! Een nieuwe map maken moet toch niet zo heel veel tijd en moeite kosten? Zo kan je behoorlijk geld verdienen èn je houdt de game uitdagend/vernieuwend. Ik heb vaker iets gehoord van een sequel, maar heeft iemand een bericht met link daarover?