Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja maar je krijgt op 3 juni hun bevindingen te lezen. Voor die tijd mogen ze niks zeggen.
    Je mag op WENB wel mee-kiezen welke vragen er gesteld worden aan Seabass.
    Ik doe niet mee, want er worden toch altijd andere vragen gesteld dan ik wil.

2. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou je willen vragen Han?

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The blue sky team was voor the long terms, oftewel 2011 ;)

Als je me niet gelooft, dan niet. Maargoed we zullen het 3 juni allemaal wel lezen, misschien wordt het kut, misschien wordt het super!? ;)

4. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder jaar is het weer wennen

Op zich wel goed dat ze overal dan weer wat hebben aangepast....maar dat wil niet altijd zeggen dat het een verbetering is.

Wij ergeren ons dan aan de verslechteringen...en moeten onwijs wennen aan de vernieuwingen

Ik kan nu eindelijk zeggen dat ik pes 2010 wel goed onder de knie heb, maar dat heeft me maanden gekost. Eigenlijk zouden ze zich op een paar kernpunten moeten focussen, waar de gebruikers echt last van hebben.
    Dan is het voor ons niet zo'n 'compleet nieuw spel' en zijn de verbeteringen ook echt verbeteringen

5. simonslot

simonslot Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff ik vond pes 2010 aan t begin echt zwaar k*t, helemaal omdat ik eigenlijk alleen maar fifa gewend ben, maargoed.. uiteindelijk speelt het wel chill! kwestie van practice..

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Easy to learn, hard to master ;)

PES 2010 was eindelijk itt 2008 - 2009 weer een PES game waar je in het begin jezelf moest aanpassen. Ik vind het ook een hele stap voorwaarts, nu hopen op veel meer verbeteringen, vernieuwingen en licenties voor 2011 :D

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind het juist goed dat je je steeds moet aanpassen aan het nieuwe spel.
    Stel dat het precies hetzelfde loopt als de vorige versie; dan zie ik het nut niet om het nieuwe spel te kopen.
    Ik zie met plezier uit naar de veranderingen in het nieuwe spel. Denk aan de aanpassingen die je moet maken aan de nieuwe manier van passen waar je nu zelf de lengte en richting van de pass moet bepalen. Dat gaat heel moeilijk worden om in het begin een goede aanval op te bouwen, maar het wordt veel echter voetbal.
    Het wordt een echte uitdaging om daarmee goed te leren omgaan :)

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2010 was onspeelbaar man. En ik hoefde me helemaal niet aan te passen, dvd er in, hoogste nivo instellen,competitie met NAC, en ik heb niet 1 potje verloren. Komt waarschijnlijk dat ik altijd al voetbal tracht te spelen ipv het spel uit te buiten wat met 2008 en 2009 eigenlijk veel meer op leverde dan normaal voetbal.

Heb me wel aan tientallen zaken geergerd, nog veel meer dan tijdens 2009 en 2008.

En kw, die 200 extra man had al aan 2009 mee gewerkt. En toen zeiden ze dat dat team ook al langer dan een jaar er aan had gewerkt. Dat beweren ze nu weer. Geven het beestje een naam: bleu sky team, en jij trapt er weer in.

Zo wordt het wel heel makkelijk voor ze he.

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  9. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    nou valt wel mee hoor ik zet hem nu weer aan :D

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In elke post van jou heb je nog niet één keer blue goed geschreven.. valt toch wel op ;)

Ik trap nergens in, als PES kut ontvangen wordt koop ik het waarschijnlijk niet... aan de andere kant zal ik nooit Fifa kopen dus dan wordt het al gauw lastig :eek:

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha, die zit! ;-)

Maaruh, wat zou het vet zijn als dit hem dan toch echt wordt. Ik vind fifa ook niks, dus ik snak ook naar een voetbalgame waarvan mijn ballen uit mijn broek stuiteren.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom, we wachten gewoon rustig af! Tot die tijd maar PES 5 :)

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tweet :

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je was me voor; ik wilde dat ook net plaatsen :)
    Het bevestigt wat dat Konami-persbericht al aangaf :)

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En nu hopen dat het ook echt zo is, vorig jaar was er ook zo een hossana stemming.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja alleen door WENB, dit jaar pakt Konami het toch wel iets anders aan, maar na al die prut jaren kunnen we beter sceptisch blijven :)

Wie weet wordt het de beste PES ooit, ik hoop het vurig! Loopt dit topic ook mooi vol en zijn er online weer genoeg matches te vinden!

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja inderdaad, momenteel is het aantal online spelers bij pes 2010 echt dramatisch laag. Toernooitje houden is ook niet /nauwelijks mogelijk.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zonde idd :mad:

Minder positieve (?!) tweet van iemand van Eurogamers ( de Fifa fan boys )

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee juist positief, hij is duidelijk enorm verrast.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina