[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is een server patch dacht ik..

    Kweenie, ik vond die M60 wel minder damage doen, en de dartjes schieten naar choppers toe nu, dus ik ben tevreden :)
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ow, hahaha lol (en ik maar wachten:))
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ziet er heeeel vet uit! Ben benieuwd wat het precies gaat inhouden, die map is volgens mij niet nieuw.. Maar die boot met die missiles.. :eek:
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Het dlc-pakket, dat nog geen datum heeft gekregen, voegt de 'Onslaught'-spelmodus toe aan Battlefield: Bad Company 2.

    In Onslaught kunnen spelers solo of samen met maximaal drie anderen de strijd met computergestuurde vijanden aangaan. Dit gebeurt op vier speelvelden die al bekend zijn van Bad Company 2, te weten Valparaiso, Atacama Desert, Isla Inocentes en Nelson Bay. De spelers moeten achtereenvolgens een aantal strategische punten innemen, zoals dat ook het geval is in de normale 'Rush'-spelmodus. In Onslaught wordt echter niet alleen met minder spelers en tegen de computer gespeeld, ook wordt de tijd bijgehouden en is de moeilijkheidsgraad instelbaar. DICE verwacht dan ook dat er online een competitie zal ontstaan van clans die de snelste tijd van iedere map willen verbeteren.

    Hoewel er nog geen datum bekend is, verwacht DICE het dlc-pakket voor het einde van de zomer online te kunnen brengen. Het pakket zal in de Xbox Live Marketplace 800 Microsoft Points kosten, terwijl PlayStation 3-gamers er 8,99 euro voor moeten betalen.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is idd een serverpatch gewoon
    .
    wat? Dus Rush tegen AI? Kijk er totaal niet naar uit, geef gewoon nieuwe maps en niet dit soort onzin...bah /teleurgesteld
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Holy sh*t ... COOP soort Thunt dus. Dat is wel errug tof!
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Weet niet man, 4 speler rush tegen bots op dezelfde paar mapjes die we al maanden doen? Lijkt me geen kut aan :p
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wel met nieuwe achievements. :+
    Nja ik vind het wel leuk dat ze om de zoveel tijd DLC uitbrengen, dat houdt het ook fris.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Lol, ja AI is anders dan echte mensen. Maar coop tegen AI vond ik altijd wel erg relaxed. Coop Thunt & mission in Vegas en GRAW (en GR2 en GR1 en RS) ook heel veel gespeeld.

    Ik vind het een goeie zet om een extra gamemode uit te brengen die BFBC2 verbreed. Zat gamers die graag coop'n.

    (extra maps voor bv SDM zou echter ook wel welkom zijn)
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Liever maps ipv dit..

    Maar lijkt me niet dat je 800 moet betalen enkel en alleen voor deze spelmodus.
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben zelf ook mega co-op fan maar niet voor een spel as BC2 heb just toch gewoon 500 keer liever wat nieuwe maps dan zo'n modus ;)

    Van hun site: The new game mode puts you and up to three friends against the enemy on Valparaiso, Atacama Desert, Isla Inocentes and Nelson Bay – redesigned with new lighting, time of day, added vehicles and other effects.

    Dus wat oude maps met wat andere effecten eromheen. Zo te zien ook wat nieuwe voertuigen en waarschijnlijk moet je eerst bepaalde units uitschakelen voordat je verder kunt e.d.
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Deze DLC past mooi tussen 1. Single player (die ik nauwelijks gespeeld heb) en 2. Multiplayer
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb de single player niet eens opgestart nog :p als ik BC2 erin doe heb ik gewoon veel meer zin om te multiplayeren dan single.
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Is bij de meesten zo denk ik , heb de singleplayer wel uitgespeeld.

    Mede doordat de verbinding de eerste dagen er nog wel eens uitlag..
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Damn...

    [yt]lrNkauytLMw[/yt]
     
  17. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi shots, maar is wel PC/
     
  18. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    en veel hardcore mode/ maar toch best netjes!
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb net in èen potje 5 keer gehad dat ik een helecopter raak met mn tracer dart, vervolgens zie je een beetje rook en opeens is mn lock on verdwenen, kun je nu ook al tracers disablen in een helicopter? En hoe?
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Smoke launcher haalt die tracers eraf ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina