1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind de spas samen met UMP, danger close ,ACR en RPD allemaal weinig skill vereisende wapens
    ik heb ze wel allemaal zelf lopen gebruiken, ik ga niet hypocriet lopen doen ofzo :+
    vooral ACR waar ik 1000 headshots al 2 prestiges geleden mee heb gehaald :p

    maar AA-12 is zowieso veel vetter gewoon, lekker je knopje ingedrukt houden _O_

    slecht teamwork :9
    zowieso maak ik met mijn team het altijd maar dan ook altijd gelijk af in demolition, we walsen gewoon overal overheen. Dan hoef je soms niet eens positief te staan maar gewoon puur winnen op doorzettingsvermogen en teamwerk..
    Daarnaast krijg je bij mij echt niet de kans om nuke te halen, ik verwissel standaard van klasse naar de stinger ook al zit ik zelf op een 10 killstreak..
    en dan die gozer zoeken 8)
     
  2. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    En de AA is geen weinig skill vereisend wapen? Dan vind ik de spas nog moeilijker te handlen, gewoon omdat als je 1 schot mist je dood hoort te zijn.
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wtf boeit het als je 'skill' nodig moet hebben om te killen? Een kill is een kill.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Het gaat erom dat hij wapens "weinig skill vereisend" noemt, maar zelf met de grootste noobgun speelt=(
     
  5. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja een kill is een kill maar iemand killen met een scar vind ik een stuk minder leuk dan hem een snelle quick/drag scope in ze harses te geven met intervention.
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Iedereen die weet hoe een controller werkt kan kills maken met een Spas, geen kunst aan.
     
  7. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar iemand die niet weet hoe een controller werkt kan kills maken met een AA 12 :+
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik gebruik voornamelijk de Intervention,Famas, Raffica(enkel) en Spas-12(en claymores zoals sommigen weten:+) Persoonlijk haal ik de meeste voldoening uit deze wapens wanneer ik een kill maak, dit is natuurlijk voor iedereen anders en de één zal dat wapen weer meer "skill" vereisend vinden dan de ander.

    Uiteindelijk als je goed naar de wapens kijkt kunnen de meeste wel met "cheap" bestempeld worden.
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik had net echt een zieke no-scope collateral met me Intervention _O_ _O_

    Op Highrise met S&D vanaf je weet wel waar je op hun spawn kan richten, ik dacht ja ik no-scope even voor de lol. En toen had ik dus een no-scope collateral (2 kills met 1 schot) vanaf de andere kant van de map _O_
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    neuh niet echt ik haal echt veeel sneller dikke killstreaks met spas-12 dan aa-12
    probeer maar eens:
    marathon
    lightweight
    steady aim
    spas-12
    niet normaal gewoon
    dat is waar maar ik vind het voor mezelf toch leuker om te spelen met een wat 'lastiger' wapenpakket :p
    ik heb al die wapens ook gebruikt, ik ga niet hypocriet lopen doen hier hoor 8)
    ik vind het alleen nu een stuk leuker om al die wapens uit te proberen en je ziet bij veel mensen dat ze dat simpelweg niet doen, altijd maar spas en thermal sight gebruiken :{

    en dat is?? als je aa-12 doet ben ik het daar niet mee eens, oke 1 iemand killen met een aa-12 is best wel makkelijk ja maar enorme killstreak haal ik er niet echt makkelijk mee :)
    ik gebruik nu ook echt heel veel de intervention en barret \o/
    quickscopen is echt awesome

    true that, ik gebruikte hem op het begin veel in de tijd van de models dat iedereen die gebruikte
    nu gebruitkt iedereen die spas en soms echt van de belachlijkste afstanden ga je dood =(
     
  11. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die samen special opps wil doen?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    alweer 15 euro.. Ik weet niet of ik hem haal.. 90 euro voor een spelletje wordt wel erg gortig..
     
  15. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    twitter van fourzerotwo:

    fourzerotwo Modern Warfare 2 Resurgence Package hits June 3rd on #xboxlive and brings with it 5 new maps to #MW2 multiplayer! I'll send details your way
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet niet of jullie dit al een keer hebben meegemaakt maar dit was zo raar...
    Ik schoot met 3 stingers op een harrier en ze gingen allemaal mis, hierbij kwam nog dat een teammate ook al met 6 had geschoten! en pas de 7e ervoor zorgde dat hij uit de lucht ging... Ik weet niet of ik dit met lag kan verklaren want dit was echt heel wazig.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zo extreem heb ik t nog niet gehad maar het gebeurt me wel eens dat beide stingers "zomaar" mis gaan op een harrier of normale chopper (geen pavelow of chopper gunner). Ik dacht altijd dat er een random element inzat en dat je dus altijd een kleine kans hebt om te missen, ook bij de killstreaks die geen chaff hebben zoals de ac, chopper gunner en pavelow


    Ik haal m zowieso. 15 euro is duurder dan de DLC van de meeste concurrenten maar ik kan er niet mee zitten als ik bedenk hoeveel uur ik wel niet aan MW2 besteed heb. Ik koop vaak genoeg een spel waar ik in totaal misschien 20 uur aan besteed voor de normale winkelprijs dus als ik dan zie dat ik aan MW2 misschien wel 20 keer zoveel tijd besteed dan maken die 15 euro me geen bal uit.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb volledige games uit budgetbakken getrokken waar ik nog minder in heb zitten dan ik nu al in de Stimulus mappack heb gestopt.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 :)

    meer nieuws over de nieuwe map pack

    http://kotaku.com/5538759/modern-warfare-2s-next-dlc-brings-more-old-maps

    \o/ yeeeuh Vacant (al had ik liever Crossfire dan Strike. Maar goed, je kan niet alles hebben
     
  20. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.modernwarfare247.com/news/dlc-coming-resurgence-pack
    meer info:

    Vacant [Call of Duty 4]
    Wide open Russian office complex. Updated with new visuals and atmosphere. There will be different routes through this map, depending on which game type you are playing.

    Strike [Call of Duty 4]
    The classic map with the large monument in the middle. Visual and atmosphere updates as well.

    Carnival [New]
    A fairly large deserted Amusement park set in the daytime. Many different locations within the map, such as a house of the future, a roller coaster, and many other things. The fun house is a main vantage point.

    Trailer Park [New]

    A trailer park(no way!) set near the campaign level "Boneyard". It is a close-quarters map for objective game modes. Choke points are apparantly obvious. Running and Gunning, check.

    Fuel [New]
    A completely different map than the others in the Resurgence Pack. It is "a sniper heaven", and it's big. Fuel is an oil refinery broken into 2 sections, one being the outdoors with things such as pumps, while there is another part in the offices of the refinery. The objectives will be placed within the building, so snipers can cover from the outside.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina