Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen zijn er ook een hoop winkels open in Rotterdam.......moet er toch zijn dus ga het dan ff proberen bij MM.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga de game zo bestellen bij mediaoffer. Heb net Saturn gebeld en die wist nog niet of de game binnen was en ze wachten ook tot de concurrent het spel in de schappen legt, want vanaf dan mag iedere winkel dat doen, anders riskeren ze grote boete. Qua prijs wachten ze gewoon wederom wat de concurrent doet, en dan gaan ze hetzelfde ervoor vragen of iets minder, kortom...het zal sowieso echt niet lager dan 44 euro worden. Dus ik bestel het lekker via internet nu.
     
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Saturn kost ie 49 ;)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja maar Saturn Groningen? :p. Hoe dan ook....net besteld voor 44,96 besteld net. Hopelijk wanneer hij vrijdag uitkomt , dat ik hem zaterdag in huis heb.
     
  5. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 1 of andere manier zijn die paar games die ik per jaar koop altijd pas strikt op de releasedag te koop, zo ook met Alan Wake lijkt het 8)

    Zag vandaag Skate 3 en nog een titel die pas vrijdag officieel uitkomt al volop liggen, maar die hoef ik dan weer niet.

    Edit: Lost Planet 2 was die andere.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb net alle episodes achter elkaar gekeken. Dit zijn ze of komen er nog voor vrijdag meer?
    Want vrijdag komt de game uit, dus vandaag of morgen zullen er dan nog nieuwe moeten komen....zoals ep4 eindigt...dat kan niet het einde zijn van de serie.
     
  7. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Freerecordshop heeft in ieder geval laten weten dat het spel al wel verstuurt is, dan heb je hem denk ik vrijdag in huis.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag de CE bij de MM opgepikt voor 60 euro :).. En dan te bedenken dat ik 'm in eerste instantie pas in de herfst wilde kopen :p
     
  9. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0

    Er komen er in totaal 6.
     
  10. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    masterlijke game

    Heb 'm ook (jawel, legaal), wat een klassegame!!, speelt te lekker weg, en de gebruikte music is subliem. Kudos voor de musicdirector, wat past de muziek (na elke hoofdstuk) toch goed bij deze game.

    Ook zijn graphics werkelijk subliem, zo echt :) (overigens zijn ook de gezichtanimaties ook goed, ondanks wat kritiek hierop in reviews hier en daar).

    Deze game pakt je bij je strot en sleurt je door de game heen. De gameplay is heerlijk en niet te moeilijk (speel 'm op normaal).

    Conclusie; uitstekende uitgekiende combinatie van lekkere spanning, verhaallijn en genieten van een prachtige realistische omgeving, zowel day and night. Speel 'm wel 's avonds op je dolby surround set met HDscreen, voor de ultieme game ervaring.

    let op!: niet verder lezen als je de game niet uitgespeelt hebt:
    ondanks een uitstekende afgerond einde (je kunt het bij dit deel laten), is er voldoende stof voor meer delen
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Het is het verhaal voor Alan Wake de game, dus het moet er vandaag of morgen opstaan...anders zou dat bizarrrrrrrrr zijn..hmmm. :)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wut?

    ligt ie al bij de mediamarkt? Want dan rij ik morgen even langs, verder toch niks te doen :)
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Waar hebben jullie de games vandaag, ik wil bewijs zien !!
     
  14. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gebelt naar mm rdam, maar ze verkopen hem pas vrijdag.
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    zonder te zeggen dat ze hem bij de andere MM wel al hebben verkocht,
     
  16. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al gebelt.
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ja heb gebeld, er kwam een kneus aan de lijn die niet in het systeem kan kijken ofzo, morgen maar even Ryan vragen, misschien even MM Hoofddorp even bellen :)

    Edit: Volgens mij zit er helemaal geen MM in Hoofddorp maar alleen een Saturn
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Klinkt heel goed, ben heel erg benieuwd. Ik ga het ook absoluut spelen in de avond, misschien ook overdag maar vooral in de avond. Geluid kan ik niet te hard zetten ivm mijn buren maar gewoon op een goed genoeg volume moet kunnen. Dit vind ik echt zo'n game die je NO WAY moet spelen op een te klein scherm en met simpele speakers...big screen shit met surround sound is dan the way to gooooo! :thumbs:
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat Metalsonic een preorder voor de CE heeft gehaald, anders zat hij nu geen darksiders te spelen denk ik :+ Word toch echt tot vrijdag wachten
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    haha ja dat zou ook kunnen, idd, waarom speelt tie hem dan niet nu
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina