Hmmm, ik heb weer een bugje volgens mij: Mijn Big Daddie research is nog niet klaar, maar als ik nu een big daddy wil researchen zegt hij target already researched.... WTF ?
Dat zegt hij ook als je al een 'subject' al eens hebt onderzocht, dus misschien dat het daar aan ligt? Ik heb er iig geen problemen mee gehad.
Ja, dat weet ik. Maar ik zit nu in Dyonisius Park en hij doet het nu bij alle Big Daddies... Weird. En ik hoef nog maar zo'n klein stukje
Er is ook een nieuwe DLC uitgekomen vandaag: een nieuwe gamemode, 6 nieuwe maps, 3 achievements (goed voor 150(G)). Dit alles voor 800(P). http://www.xbox360achievements.org/...k-2-Updated-to-1150--DLC-Available-Today.html
ok, ligt dit aan mij of speelt echt niemand meer bioshock.. ik kan namelijk geen games vinden doe ik iets fout of moet ik maar gewoon hopen dat ik 5 andere mensen tegenkom...?
Er zijn idd niet echt veel mensen, maar ik heb toch altijd (heb 2 dagen MP gespeeld ofzo , vorige week) mensen kunnen vinden. Sommige modes worden ook bijna niet gespeeld
Prachtig spel Prachtig spel is dit toch, ik heb voornamelijk de singleplayer gespeeld tot nu toe en ik vind het spel echt geniaal. Ik vind het ook veel beter dan deel één. Deels doordat je vaker merkt dat je onder water zit, deels ook omdat ik vind dat de gebieden meer tot de verbeelding spreken. Meer verschillende tegenstanders, je moet meer gebruik maken van je wapens. Verder is er ook meer ammo. Ik vind het echt een genot. Maakte wel wat lomps mee gisteren, ik zat in het level voor dynosius park (kom even niet op de naam). In de eerste ruimte in het midden, ga je door het het plafond van de kamer onder je naar beneden. Verderop moet je dan een switch aan zetten zodat je naar buiten kan. De deur ging even open, en vervolgens weer dicht. Kan komen omdat ik ondertussen in gevecht was met een splicer maar die deur bleef dus dicht.:{:{:{ Maarj ik save erg vaak, dus het was een oude save file laden en de run erop snel de deur openen en niet meer terug. In dat zelfde gebied kan je redelijk makkelijk aan 500-700 gold komen door naar een kleine gokhal te gaan. De kans op 2 keer jackpot en 50 gold is vooral in 't begin best groot. Als je dat eenmaal hebt gehad heb je rond de 500-700 gold/ dollar en dan kan je net zo goed weggaan. Vervolgens heb je nooit meer geld problemen, wel vaak het probleem dat je geen geld meer kan oppakken omdat je portomonnee vol zit (gebeurd bij 800 dollar)
Hmm ok, ik kan maximaal 800 meenemen. Ik heb nu iets van 4 of 5 categoriën volledig geresearchd en zal dus blijven filmen. 900 is wel handig want ik zit nu steeds tegen de 800 aan, dan koop ik maar wat dingen, en dan vind ik die items in de volgende kamer gewoon in kastjes etc
Whaha bedankt voor je reply, ik zat gisteren al overal te kijken hoe ik mijn beurs kon vergroten naar 900 maar ik zag het nergens. Aan de ene kant best irritant aan de andere kant had ik 't kunnen voorspellen doordat ik 2 keer de jackpot had gewonnen Nu 730 dollar en steeds als ik tegen de 800 zit, dan ga ik maar weer special ammo etc kopen
Spel uitgespeeld, wat een ontzettend mooi avontuur. Ik heb echt het hele spel genoten. Echt een top game. Sowieso veel beter dan deel 1, meer onderwater levels terwijl je in deel 1 soms uren geen eens kon zien dat je onder water speelde. Verhaal vond ik leuker (ook al is hij vrij lang erg dun) leukere omgevingen, en vooral een veel mooier einde. Bij Bioshock 1 was ik op de helft redelijk verveeld, Bioshock 2 was genieten van begin tot einde!
Ik was juist verveeld halverwege deel 2. Deel 1 heb ik vrijwel in een ruk uitgespeeld, terwijl ik er steeds tegenop zag om weer met 2 verder te gaan. Wat ik vooral echt storend vond was dat Big Daddy's normaal echt mega sterk zijn, maar dat als jij hem bent dat je nog steeds grof underpowered bent. Ik wil gewoon in een klap van die kut splicers tegen de muur kapot slaan.
Ik heb vandaag dit spel maar wil graag eerst multiplayer doen is dit handig? Of moet ik eerst wat uurtjes in de SP gespeeld hebben om te kijken hoe alles werkt?