fake. Schrijfstijl klopt helemaal niet. Oude IGN logo bij het screenshot. edit: Sowieso geen screen van RDR trouwens. (van Red Dead Revolver misschien? Die heb ik niet gespeeld)
Wat een slechte grap dan zeg. Dit soort dingen zou ik bij een nieuwe Oblivion, bijvoorbeeld, helemaal niet kunnen waarderen. Zo iemand moet je ff flink aanpakken.
Je kan natuurlijk ook overdrijven : Grappig om te zien dat met een simpel grapje mensen zo snel op de kast zitten
Deze ooit van m'n oom gehad toen ik klein was. Ik ga die maar even op m'n rug binden en een cowboyhoed op zetten om helemaal in de sfeer te komen
Hahahaha, sowieso...als je daar in trapt..kom op zeg. IGN was ten eerste al super positief over de eerste (7 uur toch?) dat ze ervan gespeeld hebben, het is inderdaad een Red Dead Revolver screenshot, het is lame maar ach, niet druk om maken hoor.
"I found this on the Gamespot forums. Its a Italian reviewer guy and his impressions. " Of deze informatie echt is weet ik niet.
LE's zijn schijnbaar in een hoop landen inmiddels uitgesteld tot de 28ste vanwege de aswolk bij Ijsland. Normale editie's lopen op schema voorlopig. Bron. In dat topic staan een hoop links naar website's waar je kan bestellen, oa Gamestop. http://gamestop.se/start.asp - Zie ad. http://www.webhallen.com/spel/xbox_...on-limited_edition_inkl_forbokningserbjudande - Rechts naast boxart. Gamestop heeft in Denemarken, Finland, Noorwegen & Zweden de release op de 28ste gezet.
Info van een podcast: • The lasso is available in MP • Marston cannot drive cars, but you will be riding in one for at least one mission • Takes 15-20 minutes from one side of the map to the other on horseback • No dual wielding • Co-op is online/system link only • No lead platform - same game for 360 and PS3*
haha lache , word echt dikke fun om iemand online met een lasso te grabben , en hem dan even te laten en dan een dikke headshot geven ! ik vind 15 a 20 min weinig ? of ligt het aan mij
Weer geen dual pistols, gemiste kans en 15-20 lijkt me wel wat weinig hoor.. op paard. In san andreas duurde het zeker 2 keer zo lang als je het in verhouding bekijkt.
Na al dat gedoe dat de wereld zo superdeluxehumongous groot was lijkt het weinig maar misschien is dat alleen de korte kant. Het zal wel los lopen lijkt me.
Waarom zou je zo lang onderweg willen zijn? Waarschijnlijk is er dan de helft van de tijd niks te doen. Geef mij dan maar een wat bescheidenere map, waar genoeg te doen is.