Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ook eventjes die van mij erbij zetten:)

2. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0

Nog niet zoveel gespeeld, het is nog wennen aan die maps.

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zekerder? En ik ga er ook van uit dat DMR het MLG start wapen wordt, maar neemt niet weg dat de needlerrifle beter is.

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Oh is 5 het beste, ik dacht altijd 1. Ik altijd maar denken 'waarom zit ik weer bij die noobies met 4-5 als ster xD

edit:
    Nice ben nu ster 4

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al wel gehad dat hij zei dat ik genoeg gespeeld had voor een division, maar ik heb nooit mn ster gekregen..
    Wel al 33 games in Arena gespeeld dus snap er eigenlijk geen zak van.

Edit: Alweer een rating voor vandaag, nog steeds geen division.

Bungie heeft wel een mooie post, over verschillen tussen Reach en Halo 3 etc..
    Belangrijk stukje: A single melee hit still takes down a player’s shield, but that is all it will do, regardless of whether the shield was full or significantly weakened. Read that last sentence over before proceeding. Got it? Okay. In Halo 3, you could charge an opponent with your Assault Rifle (AR) and deliver a closing melee that punched through their remaining shield with enough force left over to kill. In Halo: Reach, even the tiniest sliver of shield will absorb that first blow. Think of it this way: if your opponent has any shield at all, it will always take two melee hits to beat them down.

Verder veel info over de 5 shots etc..
    Eigenlijk gewoon altijd op iemands body knallen, tot zn shield down is en dan je tijd nemen voor de headshot.

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dit spel is echt raar,
    Soms als je valt gaat er alleen klein stukje shield af dan hele shield

en toenet viel ik gewoon van de hoogste brug af in sword base gebukt en ga in 1x dood 8)

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ghehe, ik kreeg net een 'Cool Spawn Bro' te horen. :D Geen idee waarom, en toen ik in Theater terug wilde kijken zei de announcer het niet meer. :'-(

Even zoeken of ik kan vinden waar het voor staat

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Rofl bug, ik hoor: killing frenzy als ik de 50ste kill maak, kom ik in postgame, staat hij er niet bij. wtf 8)

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Was dat niet gewoon een speler die dat zei? :+

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde geld voor Perfection, heb de replay en hij zegt het op het einde maar de medal. HOOO MAAR.

D:

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb inmiddels nog een code van MS gekregen voor de beta. Iemand interesse? (PB ff, de eerste krijgt hem)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zoe je eigenlijk in reach wanneer iemand zijn shield down is?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als de shields 'poppen'

Dus niet zo

Maar zo

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    thx voor de link, info was best nuttig! :thumbs:

Vooral de pistol werd goed uitgelegd. De pistol is dus beter in close combat dan een rifle. Nu snap ik dus waarom ik weleens wordt gepwned door een knullig pistooltje! :+ Binnenkort maar eens flink mee oefenen dan!

Ook fijn om te weten hoe je nu iemand het best kan killen. Snel 4 kogels raggen om de shield te poppen en finishen met een gericht schot. Mooi :cool:

Ook wist ik niet dat het verstandig was om te bursten met de AR. En dat je altijd 2x moest slaan als iemand een shield heeft

Wat ik vreemd vond was het stukje over de NeedleRifle. Daar staat dat ie minder geschikt is dan een DMR omdat de kogels langzamer zijn. Zelf heb ik er nooit last van gehad. Ik heb altijd een lichte voorkeur gehad voor de NeedleRifle ipv de DMR.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik blijf dat verhaal van dat slaan compleet onlogisch en verrot vinden. Gaan ze dat dus niet meer aanpassen?

EDIT: Die gamemode Spartans vs. Elites heb ik nu drie keer gedaan maar het voelt gewoon helemaal niet uitgebalanceerd aan. Het laatste potje met moeite gewonnen en de andere 2 verloren omdat die elites wel zo lijkt het standaard met betere wapens beginnen (die assaultrifle is nog steeds rotzooi) en ze door hun rolmogelijkheid ook je voordeel weghalen van sprinten. Wat blijft er dan over? Dat ze iets groter zijn. Maar ze hebben volgens mij ook meer health, of niet? Ik vind dat echt slecht.

Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is idd niet eerlijk. Nu eindigt bijna elke 1on1 encounter op gelijkspel.

18. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar niet, maar ze hebben wel hun punt. Het vereist een meer tactische aanpak denk ik. Ze willen alleen de tijd tussen 2 hits veranderen ofzo.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar wat is hun punt dan? Op wat voor manier is dit meer logisch of eerlijk? Ik voel me telkens bestolen als ik mijn magazijn heb geleegd op een tegenstander terwijl hij geen schot heeft gelost en het eindigt in een gelijkspel.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ze willen meer mensen sprint laten gebruiken ofzo, weet het ook niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina