The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja moet er eerst weer ff inkomen :+ dus wellicht ff een nieuwe char levelen eerst.

EDIT: Zie net dat ik er al 120 uur op me lvl 30 Paladin heb zitten. Denk dan maar ff die Shivering Isles & KotN kopen, want ik heb me elke seconde ervan vermaakt.

Kan Yellow me weer fijn alles uitleggen :+

Weet aleen niet of ik wel opnieuw wil beginnen vond die Oblivion Planes echt 3x niks 8)

EDIT2: Kajit Thief is het geworden!

Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    We gaan hier ook weer even maandelijks treuren over het feit dat we nog niks hebben gehoord over TES V :'-(

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zweer je dat ze er al minstens 4 jaar mee bezig zijn.
    Mochten we na de E3 nog meer dan een jaar moeten wachten, dan schiet ik de Lead Designer van Bethesda af. 8)

@ Dr0kz: Ik zal mijn best doen, maar af en toe moet ik wel even het nieuwe testament raadplegen. Weet niet alles uit mijn hoofd. Als je uitleg wilt, kun je die krijgen als je duidelijk uitlegt wat je dwars zit mijn zoon. :+

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :lol::lol::lol: Leid ons uwe grootheid!

Mja net ff alles geïnstalleerd: Shivering Isles, Wizards Tower, Nichten van Negen en Thieves Den...Verder geen fakking idee waar ik moet beginnen 8) Maarja eerst maar ff m'n Kajit wat levelen denk ik, zooiezoo die epic thieves en darkbrother hood chains weer doen :D

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voordat je aan The Thieves Guild begint raad ik je aan eerst The Mages Guild te doen. Als je daarna The Thieves Guild doet scheelt dat namelijk een arrestatie. ;)

6. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vroeger aan The Thieves Guild gedaan, dat was gewoon een game opzich :p echt vet spel dit.. helaas is het nu een beetje verouderd. Hopelijk komt er een nieuwe aan! En ik hou niet van die Fallout 3 setting.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ook niet. Ik heb de game echter wel gespeeld en er zitten ook hele leuke dingen in. Wellicht koop ik de nieuwe Fallout ook nog wel.

Ik eis echter op de E3 een nieuwe aankondiging.

*Smeekt DulleNL alvast een topic startklaar voor te maken. :+*

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Doe je snel, ik zag je spelen!
    Ik heb 50 uur op de klok en alleen m'n paard gehaald bij die Priory. Verder niets aan de main quest gedaan. Wel Arena, Fighters en Magic guilds gedaan.
    Dus de 2 vetste voor het einde, Thieves en Dark Brotherhood.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het snelst, wat betreft de verhaallijn, was voor mij 7:31. Zeven uur en eenendertig minuten. :9

Je hebt helemaal niet al die allies nodig om door de dingen heen te komen. :)

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Naar mijn idee is word het juist moeilijker omdat er dan meer en moelijkere Deadras in de Oblivion Planes spawnen. Maar ik begon dan ook pas echt met de mainquest na iets van 80 uur spelen 8) dus ik kreeg alle max levels.

Met welke DLC moet ik beginnen denk je?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zou toch eerst die kleine afwerken als ik jouw was.
    Persoonlijk zou ik Shivering Isles als eerste van de grote twee nemen.
    Vergeet niet op tijd te saven als je moet kiezen tussen Mania en Dementia, anders kun je alles overnieuw doen voor een fokking achievement. :'-(
    Knights of the Nine zou ik echt als laatste bewaren aangezien je daar met een mini legertje moet vechten en je hele vette armor krijgt.
    Raadzaam voor KOTN is iedereen aan te nemen die jouw wil helpen.

The Vile Lair is een akelige rotquest in naar mijn mening, maar je doet hem dan ook voor de vendor en niet het inrichten van je Lair.

Succes ermee! :thumbs:

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    k dan, bedankt.

Hoe zit het trouwens met stelen, elke keer al kom ik naar buiten komt er meteen zo'n guard naar buiten. Moet je dus helemaal in stealth naar zo'n fence toe? :eek:

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, je moet gewoon zorgen dat niemand ziet dat je steelt en dat je niet "wanted" bent.

als jij stiekem iets pakt en de guards hebben nog geen andere reden om achter je aan te zitten dan kun je rustig met je gejatte spul in in je inventory naar een fence toe.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Weet nog dat ik op een gegeven moment zo goed was in sneaken (bijna 100/100?) dat ik gewoon alles kon jatten van iedereen terwijl ze gewoon voor me stonden. Eenmaal in sneak modus en ik was zowat ontzichtbaar:+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Chameleon zou ook wel eens kunnen helpen.

Er is echter ook een manier om toch je gestolen waar bij je te kunnen houden. Ook als de guards je snappen.

Gewoon de boete betalen en niet naar Jail gaan of Vechten kiezen als optie.
    Is wel handig, want voor de Thieves Guild moet je 1000 G in totaal jatten en en word helemaal lastig als je de magische sleutel nog niet hebt. O-)

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    1000G jatten heb je echt zo voor mekaar. In Imperial City zijn er genoeg huizen gevuld met zilver en dikke boeken. Jat 5 van die huizen leeg en je zit op 1000 goudstukken. :thumbs:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    In Bruma zit ook een shop die veel potions en wapens heeft in de lades. Die heb ik gisteren leegejat en ik haalde er zo'n 300 G uit op level 8. :9

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    op naar bruma dus :+ moet nu ook die 1000g.

Thieves den is echt handig btw,die fence is novice merchant en die woodelf verkoopt allerlij uber pijlen :b: en dan nog elke week een berg goud waarmee je je aankoop binnen no-time terug hebt. Beetje jammer alleen dat ze veel met elkaar op de vuist gaan :+ schiet niet echt op als ze KO op de grond liggen.

EDIT: Merk dat ik wel vaak vast loop, zeker een keer per 3 uur :mad: Ligt dat aan al die DLC ofzo?

Laatst bewerkt: 15 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina