Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Al is die door de makers zo dom gemaakt als het achtereind van een varken. Hij loopt soms echt kilometers om terwijl je ook van een rotspartij kan afspringen zoals je als speler zou doen. Verder is die manier van lopen van hem, of rennend beter gezegd, echt een lachtertje van de bovenste plank. :+:lol:

Fawkes is wel baas though. Gaat niet door voor zover ik weet, of je moet hem slecht behandelen.

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    28 uur pas? ik had er uiteindelijk 120 op zitten in mn main save game:+

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het in 24 uur al uitgespeeld, (zonder dlc) :mad:

4. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fawkes en die ene slaaf die je krijg in de Underworld.

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wil straks met deze game beginnen, heb de GOTY gekocht en de guide. Iemand tips wat ik het beste kan doen?
    Als ik het enorme boekwerk zo bekijken ziet het er allemaal wel erg overweldigend uit. :eek:

6. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon over je heen laten komen. Als het te moeilijk wordt de moeilijkheidsgraad wat lager doen totdat je goede wapens en etc en zet je hem weer wat hoger. Ik zou beginnen met 4/5 main quests en dan gaan exploren. Dan haal je denk ik het meest uit het spel

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ben inderdaad begonnen, maar het is inderdaad overweldigend. ik kan nog niet echt juichen over de map, vind het redelijk onduidelijk. Ook is het me onduidelijk of ik dingen oversla of dat ik later de kans krijg alles te doen.

Probeer me netjes op te stellen zodat mensen me aardig gaan vinden en ze wellicht dingen voor me willen doen?
    Ben nu net uit The Vault, even in Megaton nu. :)

Straks maar eens kijken wat er allemaal te doen is, nu vooral een beetje genieten van de verschillende personages. :9

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bij die ene dame van de winkel in Megaton 'even' haar quest doen voor haar survival guide. Is echt een prima begin om het spel goed te leren snappen!

9. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    die quest kun je met een 'Speech' ergens halverwege afmaken. hoef je niet al die rotzooi voor haar te doen, maar dan heb je toch de quest complete. is helaas wel bad karma, dus ik raad het je af...

10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou je door deze game heen rushen? Die quest is een van de betere in Fallout, vooral omdat de handelingen die je in de quests doet, invloed hebben op je reward.

11. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    En de review van Threedog wordt er beter op. Dat is het belangrijkste!*)

12. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    ik zeg ook niet dat je het moet doen:p. had het zelf per ongeluk gedaan in mijn playtrough. maarja, als je geen zin hebt om voor dat mens door een mijnenveld heen te gaan banjeren kun je het altijd nog zo oplossen :+

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou schiet mij maar lek hoor. Dat er een leercurve in een spel zit helemaal niet erg, en dat je dingen moet onderzoeken ook niet. Maar ik ben nu zover dat ik de game eigenlijk alweer weg wil leggen door alle onduidelijkheid.

ik moet een Quest doen, eten vinden in de supermarkt, prima alles opgehaald en teruggelopen. Ik zet zelf een marker (doorzichtig pijltje) maar die stuurt me dus gewoon niet naar de locatie waar ik het eten af moet geven. Megaton heeft gebouwen die hoger en lager liggen, en de marker geeft gewoon niet aan waar je precies moet zijn. Dan volg ik de pijl, draait ie ineens helemaal weg en zie ik hem niet meer. :x
    Ik loop dus nu al 20 minuten te zoeken naar een locatie waar gewoon navigatie voor is. :x

Ik denk ok, ik open mijn pda, zie ik bij de Quest staan dat je ook medicijnen mee moet nemen. :x Ik bedoel, zet dat dan direct in de missieomschrijving.

Nee, Fallout is tot nu toe voor mij persoonlijk een enorme tegenvaller door al die onduidelijkheden die makkelijk te voorkomen waren geweest. :{
    Ik zal het nog een uurtje proberen, maar als dit soort irritaties blijven gaat ie wel meteen de kast weer in. Wat een domper zeg! :mad:

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    herkenbaar, ik redde me in het begin ook niet echt in de wereld. Pas na een uur of 7 kwam ik er een beetje in. Toch met veel plezier uitgespeeld, al was ik er na een tijdje wel klaar mee. Het komt nooit echt spannend over oid, de wereld voelt statisch aan, had ik met Oblivion ook btw.

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik vind de personages bijvoorbeeld wel weer leuk. Maar net weer zo'n moment. Ik wil Stimpacks kopen, ik zet ze in mijn inventory, druk op OK. Krijg ik "Do you want to cancel?" te zien. :{

Echt heel jammer, ik keek enorm naar de game uit, heb er zelfs een guide voor gekocht. Waarschijnlijk alles voor niks dus. :mad:

16. NopeIsDope

NopeIsDope Ishaan Poefert

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je daar naar boven.
    het is iniedergeval boven, bij die vrouw in de winkel, niet beneden. ;)

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik moest dus naar Craterside Supply, maar dat komt helemaal niet overeen met de marker op de map. :emo:

Dit zijn toch gewoon slordige fouten? :x

18. NopeIsDope

NopeIsDope Ishaan Poefert

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh,, ja, maar sorry ik had hier echt geen last van toen ik hem speelde :$

19. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RPG heb ik nog nooit gespeeld. Wel heb ik Mass Effect 1 even gespeeld. Uiteindelijk vond ik het maar niks, omdat je overal moet zoeken voor opdracht. 1 voor 1 persoon praten om te kijken of je opdracht krijgt. Als je opdracht krijgt, dan is ie onduidelijk 8) Ok, ik beheers Engelse taal niet zo goed, daardoor snap ik niet zo goed wat ik moet doen. Maar Fallout 3 is duidelijk genoeg, toch? Ik heb m'n best gedaan om Mass Effect te spelen, maar toch niet leuk.

Als het goed is, vertelt Fallout me waar ik main-quest kan vinden. Geldt dat ook voor side-quest? Dat maakt stuk minder vervelend. Ik wil niet teveel tijd kwijtraken aan zoeken/verkennen.

Ik vraag me af of Fallout iets voor mij is? De sfeer van deze game spreekt me aan. Ik ben benieuwd hoe de wereld na oorlog uitziet. Ik houd van actie/shooter. Het lijkt me erg tof als je de persoon/wapen naar je wens kan aanpassen. Ik denk dat ik voor stealth-techniek kies, kan dat? Kan je op willekeurige moment andere opdracht kiezen? Heb geen ervaring met RPG.

Is Fallout iets voor mij? Wat denken jullie? Dat wil ik graag horen :cool:

20. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nee bij Fallout is het minstens net zo zoeken als bij Mass Effect. En het is niet echt een actie/shooter. Je moet stukken lopen voor verschillende opdrachten. Misschien is het handig om even naar www.gametrailers.com en www.ign.com te gaan voor videoreviews dan krijg je meer uitleg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina