Neen, een xbox heeft een hdmi UITgang. Deze stuurt het beeld en geluid namelijk UIT. Een hdtv heeft hdmi INgangen. De tv ontvangt namelijk het beeld en geluid.
bedankt jongens voor de info, Vandaag bestel ik de Acer hopelijk heb ik heb dan woensdag/donderdag binnen vanmiddag koop ik de HDMI kabel alvast, maar de prijs daarvan maakt toch eigenlijk niet uit?
Neeee niet bij de action, dat zijn afgekeurde kabels en die kunnen nog wel eens problemen opleveren. Alle andere zijn volgens mij wel goed.
Ik heb mijn monitor (Flatron E2250 V) aangesloten maar het beeld is slecht. Plaatjes zijn lelijk en website's lijken uitgerekt. Als ik een plaatje wat op internet lelijk is opsla en dan open is hij wel mooi. Wat kan het probleem zijn? kan iemand mij asjeblieft helpen? Gr, Richard
Ja maar ik heb toch maar besloten om met deze alle 2 te doen. Mijn andere heb ik weer verkocht voor €30
Ga naar de videokaart eigenschappen en speel daar eens op de frequentie (hz). Een lagere of hogere aantal hz wil ook uitkomst bieden.
daar zoek ik ook al een tijdje naar maar kan het niet vinden Edit: ik snap er echt geen fuck van -.- ik kom er echt niet uit : '( mijn vader heeft ook breedbeeld maar die website's zijn wat gecentreerd (neem VI de tekst enz staan in het midden) Hie krijg ik dit voor elkaar?? Graag hulp!! ook ben ik niet tevreden over het beeld op bijv. MSN
XP. Rechtermuisknop op bureaublad en kies eigenschappen. Ga dan naar instellingen > Geadvanceerd. Bij beeldscherm vindt je de lijst met frequenties.