Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had me toen voor de release van Dead Space voorgenomen om het alleen maar in de nacht te gaan spelen met geluid lekker hard aan. Maar er is niks van gekomen,maar ja..mijn fout was ook dat ik toen een hele zooi aan nieuwe games gekocht had toen en wist niet meer waar ik mee moest beginnen. Mijn huis is overdag gewoon echt behoorlijk licht, zelfs met de gordijnen dicht, dus ik ga echt sowieso Alan Wake flink in de avonduren/nacht spelen.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sweer je ,als je eerder begint krijg je spank !
     
  3. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren van 21:00 tot iets van 2:30 zitten spelen. _O_
    Vechten werk gewoon prima (mis alleen een melee attack), maar doet imo niet echt iets bijzonders.
    Wat Alan Wake voor mij tot nu toe echt een toffe ervaring maakt is de sfeer van de game. Het ene moment loop je door schitterend met maanlicht beschenen bos, en even later is datzelfde bos gehult in een dikke donkere tornado van mist en moet je rennen voor je leven. :D

    In game collectables zijn alleen wel een beetje lomp:
    Die manuscript pages zijn tof, maar welke idioot gaat er nou op zoek naar thermosflessen terwijl de dood 'm op die hielen zit... 8)


    Weet iemand trouwens wanneer de volgende delen van die "Alan Wake film" op live verschijnen?
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Haal dit net van de Alan Wake facebook pagina vandaan.

    Alan Wake

    Hold on to your Alan Wake token card found inside each new copy of Alan Wake to receive the first add-on episode. The episode titled “The Signal” will be available July 27, 2010 on Xbox LIVE. Please hold on to your token card to redeem the content at that time and stay tuned for more details soon.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet, 21.00 en geen minuut eerder :cool:
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Maar het is pas om 22:00 uur goed donker hoor
    Ik zou pas een uurtje later beginnen ;)
     
  7. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
  8. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Man verduister de boel gewoon, versleep de tv desnoods naar het bezemhok:lol:
     
  9. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een dom gezeik allemaal :) alsof een game enger is als t donker is in je kamer.. t is nog steeds een game :p
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :{:'-(
     
  11. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me nog alone in the dark herrinneren (welke ik top vond ondanks dat deze helemaal afgezeken werd) en in het donker is de sfeer toch echt VEEL beter:)

    Maar ik ga morgen toch een stukje eerder doen, omdat ik gewoon niet meer kan wachten!
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Als ik van 24:00 tot 03:00 game dan kan ik echt niet met mijn volume op zijn hoogst hoor. Wonen jullie soms allemaal op een boerderij in the middle of nowhere?
     
  13. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    boefje!
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik zit inmiddels in Episode 3 en het gaat best hard maar de sfeer is echt meesterlijk :D,
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja inderdaad :lol:
    Krijg denk ik veel gezeik als ik dat doe.
    En daarbij: welke mafkees gaat er nou 's nachts gamen? Volgens mij ben ik dan zo moe dat ik helemaal niet meer schrik :+
     
  16. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    En natuurlijk is een game wel spannender/enger in het donker. Dat is met films ook zo toch.
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Idd een echt enge film is natuurlijk enger om snachts te kijken en vooral als je alleen bent. Heb je toch meer dat creepy gevoel. En ik kan in het weekend makkelijk 's nachts gamen :)
     
  18. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    of iig pas 5 sec. later :p
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, volume wellicht iets lager... Zó belangrijk is de rol van het geluid nou ook weer niet in Alan Wake. Maar het is vooral voor de sfeer belangrijk om snachts te spelen.

    Als je in buren hebt met een dunne tussenwand zou je snachts ook nog met een headset kunnen spelen. Horror games en helemaal dit soort horror games zijn gewoon vrij kort. Je moet er alles uit halen om er van te genieten en later een mooie herinnering te hebben ;).
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz, mijn bestelling van de game bij MediaOffer staat nog steeds op 'niet verzonden'! Dat zou dus betekenen dat ze m morgen pas verzenden en ik m zaterdag pas ontvang, en aangezien ik er van t weekend niet ben, ik m dus maandag pas kan spelen :mad:! Jammer, had gehoopt dat ze m gister zouden verzenden zodat ie er morgen zou zijn! Iemand anders m ook bij MediaOffer besteld waarbij ie wel verzonden is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina