drie rode lampjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mikalanca1, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon blijven spelen, moet niet uitmaken :)

2. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wou net zeggen. Een xbox is gemaakt om te gamen er staat nergens in dat je hem om de zoveel uur MOET uitzetten. Dan is het geen goeie xbox. Het is soms wel verstandig om hem even met rust te laten maar het hoort niks uit te maken.

Ik kan gerust urenlang door gamen, ofcourse word hij heet. Als je maar gewoon zorgt dat je xbox niet in een hokje staat waar hij ze hitte niet kwijt kan is niks aan de hand lijkt me.

3. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedangt voor advies ik kan gewoon 2 uur zorgeloos spelen.

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Normaal gezien moet je zelfs niet stoppen voor gevaar op oververhitting, heb hem soms uren aan een stuk aanstaan. Niet altijd a/h spelen, maar soms zet ik hem aan om muziek te streamen, film te zien, of wat dan ook en blijft hij gewoon in tussentijd aanstaan. Zelfs met m'n launch xbox heb ik zo nooit problemen ondervonden.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je je console maar dag & nacht moet laten draaien, onderdelen verslijten natuurlijk wel. Maar van oververhitting zou je geen last mogen hebben als er voldoende ventilatie is.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nou dat 'verslijten' valt wel mee, computer onderdelen kunnen gerust 10 jaar mee.
    Hetgeen wat het snelst kapot gaat zijn de bewegende dingen (hardeschijf & DVD drive).

6. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die kunnen als je er rustig mee omgaat wel zo lang mee. Maar helaas technologie gaat voort en heb je er geen kut meer aan na 10 jaar. Meeste consoles veranderen om de 4, 5 jaar. En met computers nog wel sneller.

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Laatst hetzelfde gemeld: op mn vrije dag (vrijdags) game ik van 0700 uur tot 1700 uur!

8. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thangs dit forum kan wel dicht xD

9. dubbeldekker

dubbeldekker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een hele rigoureuze maatregel om na het beantwoorden van je vraag meteen het hele forum te sluiten..

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Je hebt een week over die grap nagedacht?:{

11. AnthraX

AnthraX We're oscar mike!

Leuk Bevonden:
    0
    Toch kon ik erom lachen:thumbs:!
    Ik heb een Elite, gisteren even gekeken en ja hoor een Jasper's wel blij mee. Toch wordt mijn Elite soms ook best warm maar ach als die stuk gaat zie ik het wel.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Deze kan wel dicht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina