[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Kick Ass

Dacht in 't begin dat het weer zo'n slappe parodie was op allerlei superhelden films maar viel enorm mee! Zat nog een leuk verhaal in ook en erg vermakelijk. Zeker wel de moeite waard om te kijken zo op de donderdag avond!
    [yt]mOE6J98GQME[/yt]
    7,5/10

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het echt een van de betere films van de afgelopen tijd. Je moet er gewoon in zitten, de muziek is geweldig. De opbouw naar de climax geniaal en de humor maakt het nog mooier. Als je van de multimedia cultuur houd en je weg bent van goed in elkaar geknutselde actie-films, die zichzelf niet te serieus nemen kan je er net als mij, uitermate van genieten! _O_

En Inception word geweldig, kan me niet voorstellen dat het mis gaat met zo'n geweldig team er achter (Christopher Nolan, Leonardo Dicaprio en Hans Zimmer).

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sluit ik me bij aan, ook het expliciete geweld is geweldig in beeld gebracht! Tot nu toe heb ik behoorlijk wat films gezien in 2010, maar niks kan nog tippen aan Kick-Ass. Voorbeelden als Iron Man 2, Robin Hood en Shutters Island vond ik allemaal lang niet zo gaaf als Kick-Ass.

Inception ziet er trouwens geweldig uit, maar daar ga ik niks meer over lezen en geen trailers meer van kijken. Ik wil verrast worden.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Iron Man 2 IMAX

Iron man +1
    Bad Guy +1
    Scarlett +3
    Senator +1
    Samuel +1
    Humor +1
    Deel 3 +1

Gewoon die hele facking film +1

10/10

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet hetgene na de aftiteling +5 (op zijn minst!)

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Totaal niet mee eens.

Iron Man was velen malen beter. En om nou het einde +5 te geven ???? Dat staat helemaal los van Iron Man.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    +1 and love your avatar :thumbs:

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ben het ook niet met de 10/10 eens, maar vind het geweldig dat het allemaal een aanloop is naar de Avengers, daar kan ik persoonlijk gewoon van genieten. En je avatar is hard :D. Ik baal er alleen enorm van, dat Kick-ass redelijk geflopt is, met name door de enorm slechte marketing. Mensen weten gewoon totaal niet wat ze moeten verwachten. Hoop alleen dat het geen invloed heeft op het vervolg (die gepland staat).
    De regiseur (Matthew Vaughn) is trouwens getekend om de X-men prequel "X-men: First class" te doen. Ben enorm benieuwd!

Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Baal ik ook van, toch ongeveer 100 miljoen wereldwijd met een budget van 32?! Had veel meer mogen zijn, eindelijk eens een gedurfde comic verfilming met heel veel geweld! :)

Deel 2 is al aangekondigd : "Balls to the wall", welke ook gebaseerd is op de 2e comic die binnenkort verschijnt :D

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is Reckuuza, don't take him too serious. :+

11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dank u, Dank u ben er ook 10 min mee bezig geweest en dat is voor mij vrij lang.

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Na de aftiteling? Ik heb iets gemist geloof ik, vrouwtje en ik waren al behoorlijk snel weg. Downey +1 though.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Het zit in de film, dus tja ik zou het wel bij cijfer in zetten, en iron man hoort bij de The Avengers :+

+1!

Verder viel mij op dat Kick ass altijd super goed gewaardeerd word door de bezoekers maar hij meestal maar half vol is. Wat ik niet snap als ik alleen maar positieve dingen hoor. Meestal hoor je nog wel een keer iemand zeggen wat een schijt film maar nu zie je mensen zelfs 2 keer gaan! *ik moet hem nog zien :emo:*

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De film is totaal verkeerd gepromoot ( als er sprake is van promotie ), hij wordt neergezet als een persiflage op het superhelden genre in de trend van Scary movie. Verschrikkelijk!

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb de comic gelezen. Dus voor mij is dat moeilijk oordelen omdat ik vanaf dag 1 al wist waar het over ging. Maar heb ook het gevoel alsof het neergezet word als een soort kinderfilm. Hopen dat de DVD verkoop wel goed gaat (daar zal ik dan ook mijn steentje bij dragen).

Mischien interesant voor de geïnteresseerde: http://www.the-numbers.com/movies/2010/KCKAS.php

Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat laaste stukje kun je zien als een prelude ...... aangezien er een Thor film op komst is, zie ik niet in wat Iron Man 2 (als film) ermee te maken heeft.

Dit is gewoon uitbouwen van franchise's binnen een franchise. Marvel (Stan Lee) ziet nu eindelijk in dat zijn comics daadwerkelijk redelijk verfilmd kunnen worden.

X-Men, Spiderman en The Hulk moet je niet meerekenen, deze rechten liggen bij andere studio's en worden niet meegerekend met het succes van beide Iron Man films.

Als het volgende film daadwerkelijk The Avengers zou zijn, dan is het een onderdeel van Iron Man 2, maar Thor is eerst.

Tevens als 15 sec van een einde van een film die los staat van de film , daadwerkelijk de cijfer van Iron Man 2 uiteindelijk omhoog moet schroeven qua rating , dan is het slecht gesteld met de film , los.

** :b: Ik weet wat The Avengers inhoudt, heb hier amerikaanse comics liggen van 1976 en jonger.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    OK, now I've seen it all... :{

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe de fack wil je dat verfilmen :lol:

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Pff. :emo: Word vast een heel slechte komedie.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nieuwste film met Steven seagal?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina