Dat kan op 2 manieren. 1. Op de site van de fabrikant van jouw pc. 2. Op de site van de fabrikant van jouw videokaart. Kijk eerst even op de site van de fabrikant van jouw pc. Daar heb je meestel een link met ondersteuning & drivers of support.
en dan zou het beeld mooier moeten zijn? Dit is trouwens een prnt screen van vi : Uploaded with ImageShack.us
mijn video kaart is: Radeon x600 series Secondary maar we komen er hier niet uit iemand die kan helpen??
Hier kan je de videodrivers downloaden. http://support.amd.com/us/gpudownlo...px?type=2.4.1&product=2.4.1.3.19&lang=English Kies daar Dutch en vervolgens option 1.
Meestal wordt dit automatisch gedaan tijdens het installeren van de nieuwe drivers. Welke resolutie gebruik je eigenlijk op de pc ?? Als ik naar vi.nl ga dan zijn de grijze balken links en rechts op FullHD (1920x1080) veel groter.
Op Tweakers raden ze steeds de Samsung Syncmaster 2443BW aan. Deze heeft echter geen HDMI aansluiting, maar alleen een D-Sub (VGA) en een DVI-D aansluiting. Is hierdoor de beeldkwaliteit niet minder dan bij een monitor met HDMI-ingang? *Niet bedoelt voor een Xbox 360, maar gewoon voor een PC.
Sorry maar ik was echt opzoek naar een zo-ie-zo voor de 360. Deze is prima alleen ik hoop dat iemand me het eff kan uitlegen van drivers verwijderen en hoe
De drivers kan je meestal verwijderen via configuatiescherm > software. Na het verwijderen moet je de computer opnieuw opstarten en dan is de kans heel groot dat Windows opnieuw de oude drivers gaat installeren. Heb je al geprobeerd om de nieuwe gedownloade drivers te installeren en kijken of deze eerst de oude drivers verwijderd ?
Ok, dat was een domme post van me. Aangezien DVI ook gewoon enkel digitaal signaal is. Google is mijn vriend.
deze foutmelding krijg ik bij het instaleren van de nieuwe drivers: Dit is een screen van Xboxworld zoals ik het nu zie: en nu kan ik ook niet meer hoger gaan in de resolutie: ik begin er echt chagarijnig van te worden al die problemen met 1 beeldscherm
de monitor zelf geeft ook aan dat 1920 x 1080 het beste resultaat geeft maar als ik het instel dat is het veel te groot voor mijn beeldscherm echt raar dat moet ik met de muis schuiven over het beeld
ik heb hem nu ook op 1920x1080 maar het beeld zelf is groter dan de monitor dus dan moet je met de muis bewegen over het beeld:{ de nieuwe drivers zijn geinstalleerd maar het maakt niks uit Kijk dit is bijv mijn bureau blad: Om de rest aan de rechter kant te zien moet ik met de muis naar rechts bewegen. Links kijken? dan moet hij dus naar links hoe los ik dit op? nu staat hij op 1920x1080
Heb ook een LG maar de autoset knop werkt niet (No Acces) via DVI/HDMI Dit omdat de LG automatisch de instellingen van de bron overneemt. Waarschijnlijk is er toch iets mis met de instellingen van de videokaart. Vind dat de snelkoppelingen er wel heel klein uitzien vergeleken met het logo van GTA.