afrotten is een door mij zelf geintoduceerde term, als ik een BN'er was stond hij nu in de grote van dale. Jammer genoeg voor jou, is het een woord onder de fervente puzzelelaars van deze wereld: Code: Afrotten We hebben 2 puzzelwoorden gevonden 7 letters VERGAAN 9 letters WEGROTTEN Bron: http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/afrotten/1
Jij kunt toch zeker ook wegrotten of vergaan? Probeer maar eens lang genoeg stil op een plekje te liggen zonder te eten/drinken etc.
Ik kan vanvond pas om 20:30 uur. Het wordt echt hoog tijd dat we weer actief gaan clubben. Wie doet er zeker weten vanavond mee ?
Ik kan waarschijnlijk vanavond wel, want mijn 360 doet het gewoon. Hij heeft het gisteren bijna 4 uur volgehouden.
Ik wil vanavond opzich wel spelen maar dat ligt er een beetje aan of de rest geen voetbal international gaat kijken. Martijn, Danny en Ralluf kijken dat altijd, plus mezelf ik kan vanmiddag ook
Als er mensen zijn wil ik vanavond ook wel, anders ga ik VI kijken, dus we moeten hier even duidelijk een tijd posten ik zie nu dat ralluf online is, hij is alleen away, mischien dat we dan zodadelijk nog ff een potje kunnen doen?
Vanavond ben ik er waarschijnlijk niet dus kan niks met zekerheid zeggen. Morgenavond tekken toernooi met vrienden dus dan ben ik er ook niet. Word denk ik pas maandag voor VI voor mij. Of zondagochtend maar dan ben ik altijd alleen online . Ben een ochtendmens!