1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen wat een subwoofer is?:eek::eek::eek:
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Een subwoofer geeft alleen lage tonen weer, zeg maar een soort bass. In plaats van een vlakke ontploffing (stel je hebt alleen geluid via de tv) schud nu je hele huis bij wijze van spreke door de trillingen.
     
  3. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    aha nu begrijp ik het dank je wel voor de uitleg:)
     
  4. jANSEN 007

    jANSEN 007 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is alan wake een briljant spel geniet er nog steeds van , zit nu bij episode 4 en het blijft goed/eng_O__O_

    niet twijfelen mensen halen dat spel!!
     
  5. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook die Bright fall episodes gekeken online? Zijn erg vet.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ik mis de laatste twee episodes nog, ep 5 en 6. Er is gezegd dat die nog moesten komen, maar das wel heeeeel laat dan. Dus het zal hier wel bij blijven dan.
     
  7. NopeIsDope

    NopeIsDope Ishaan Poefert

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, al de verhalen, lijkt de game echt grof,, maar als ik die trailers en gameplay bekijk, lijkt 't me best saai.. wat maakt de game dan zo Spectaculair? :)
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik zit inmiddels in de laatste episode en ik wil en kan gewoon niet stoppen met spelen
     
  9. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Afl 5 en 6 van Bright Falls zijn al in 720p op youtube te vinden, gave afleveringen btw
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Begrijp niet dat jullie zo snel door die chapters heen gaan, van mijn broer begreep ik juist dat he tlang genoeg was. Hij deed over sommige chapters soms zelf wel een uur of twee.
    Nou ja, ik zie het morgen vanzelf wel :)
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van speelstijl (niet denigrerend bedoeld), de één wilt alles verkennen en een ander gaat er redelijk vlot doorheen. Verder is het ook zo dat sommigen niks geven om bijvoorbeeld collectables. Verder natuurlijk een combinatie van skill en soms een beetje geluk (dat je bv net ontdekt wat je in een puzzel moet doen).

    Dit is ook de reden dat niet iedereen even lang over een spel doet :) (oh en dan zijn er nog meerdere moeilijkheidsgraden :p)
     
  12. Exxelent

    Exxelent Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de eerste 2 episodes gespeeld en heb gewoon op het puntje van mijn bank gezeten....het is alsof je een super spannende film zelf aan het besturen bent. Heb niet eerder zo een spannende game gespeelt.

    Ik denk dat mijn buren me nu haten dus ben nu maar gestopt :p
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Het is hier pikkedonker en geluid op een goed volume. Het was een heerlijke game-ervaring, zo'n eentje heb je zelden :)
     
  14. bierjoost

    bierjoost Je kwam aan en toen?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ie eigenlijk NL subtitles of gewoon Engels?
     
  15. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Engels, maar het is gelukkig niet heel moeilijk (plat) engels!
     
  16. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze staan al op brightfalls.com de officiele site ervan. Op de marketplace staan ze nog niet... Ik ga ze nu snel eens bekijken.
    Deze game wordt er eentje voor in juli, wou dat het al zover was :)
     
  17. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie de game uit hebben dus echt alle achievements hebben gehaald, zouden jullie hem dan verkopen?Of houden jullie hem om ooit nog eens een keer te spelen?
     
  18. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    ik verkoop nooit games die ik helemaal heb uitgespeeld. Zoveel zijn dat er namelijk niet (het afgelopen jaar alleen Darksiders en Batman AA) ... en als ik iets uitspeel, dan betekend dat dat ik het een erg vette game vind. Zonde om weg te doen ;)

    Heb Ep1 uit, ben nu denk ik halverwege ep2... fok, ik heb al een heel stuk moeten rennen om weg te komen van die flikkers... opeens kwamen er 2 uit een holle boomstam, en 4 uit het bos .. en ik had nog maar 12 kogels. Naja, dan weet ik genoeg... rennen dus.

    de lipsync vind ik nog niet zo heel erg, stoor me meer aan het feit dat Wake geen meleemoves heeft. Soms moet je gewoon even een trap uitdelen aan die gasten, maar dat gaat dus niet. Misschien in het vervolg!
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik stoorde mij ook aan het ontbreken van de melee moves. Aan de andere kant is het echt een bewuste keuze van Remedy geweest. Ik heb ze in 2 interviews erover horen praten dat ze vinden dat Alan gewoon geen vechtersbaas moet zijn.

    Op zich zit daar ook wat in, hij is een schrijver en geen ex miliatir. En door alle spellen waarin je maar kan schoppen enzo denk je dat iedereen een matertial arts meester is..

    Het niet kunnen schoppen zorgt er voor dat je weer extra oplet en niet zomaar een huisje binnen rent met de gedachte dat je alles wel even in elkaar trapt. Hoe meer ik er over nadenk, hoe beter dat het er niet in zit :)
     
  20. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    maar toch.. een goede klap uitdelen met een flashlight kan iedereen. Ik verwacht geen Steven Segal/Van Damme moves... maar uithalen kan iedereen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina