Nou schiet mij maar lek hoor. Dat er een leercurve in een spel zit helemaal niet erg, en dat je dingen moet onderzoeken ook niet. Maar ik ben nu zover dat ik de game eigenlijk alweer weg wil leggen door alle onduidelijkheid.
ik moet een Quest doen, eten vinden in de supermarkt, prima alles opgehaald en teruggelopen. Ik zet zelf een marker (doorzichtig pijltje) maar die stuurt me dus gewoon niet naar de locatie waar ik het eten af moet geven. Megaton heeft gebouwen die hoger en lager liggen, en de marker geeft gewoon niet aan waar je precies moet zijn. Dan volg ik de pijl, draait ie ineens helemaal weg en zie ik hem niet meer.
Ik loop dus nu al 20 minuten te zoeken naar een locatie waar gewoon navigatie voor is.
Ik denk ok, ik open mijn pda, zie ik bij de Quest staan dat je ook medicijnen mee moet nemen.
Ik bedoel, zet dat dan direct in de missieomschrijving.
Nee, Fallout is tot nu toe voor mij persoonlijk een enorme tegenvaller door al die onduidelijkheden die makkelijk te voorkomen waren geweest. :{
Ik zal het nog een uurtje proberen, maar als dit soort irritaties blijven gaat ie wel meteen de kast weer in. Wat een domper zeg!
Klik om te vergroten...