[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Sommige personen noemen het een waste of gold, maar ik wilde hem al een lange tijd hebben. Dunno why.

Maar ik heb zojuist eindelijk de Traveler's Tundra Mammoth kunnen kopen :D

2. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort Jeeves vind dat al genoeg :p

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Je bent niet de enige.
    Heb hem ook al maanden. :9

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Eindelijk is 10 man ICC HC clear. Duurde ff, maar dan heb je ook niks :)

Op 25 man alleen de Failking.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    iets? :+

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Curse.com heeft nu add-on packs. Ik ben voor deze gegaan, Fleezy's Addon Pack. Vond de UI er wel mooi uitzien en een rogue bij het plaatje, zal het wel goed werken voor rogues :p. Nog niet helemaal gedownload, dus nog niet gekeken hoe het is in praktijk.
    Heeft iemand anders al ervaring met (andere) Addon packs?

7. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Wel mooi allemaal die addons voor andere style, ikzelf kan echt niet spelen met andere UI, geef mij maar standaard met allemaal addons voor raids, ikzelf macro alles en thats it. Ben zelf een rogue

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand een toevallig een goede Holy PvP voor Paladin?

9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Haha wat er nou toch gebeurt. Een (populaire) officer was de guild geleaved na een meningsverschil met de Guild Leader, komt de hele guild in opstand. Dus nu is hij terug :D

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Epic! _O_

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Build bedoel ik dan?

Of iemand die een goede PvP geared Holy Pala op zijn server kent?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    God moge me behoeden voor de gevolgen:

http://www.wowwiki.com/Paladin_builds

:+

13. SysanApse

SysanApse Guest

Net 80 geworden, alleen heb ik nu advies nodig wat ik moet doen.
    Welke Raids kan ik mee beginnen om een beetje gear te verzamelen ?

Naxx ? Call of the crusader ?
    Ik ken ze niet allemaal, maar weet nu gewoon niet echt waar te beginnen.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wat ben je of wat wil je worden?

Tank, DPS of Healer?

Naxx en COTC zou ik mee wachten als je nog niet echt geweldige gear hebt. Je kunt het beste eerst Lich King Heroics en Dungeons gaan doen. Daar verzamel je al snel leuk spul en emblems waarmee je gear kunt kopen.

Ik ben zelf een DPS. DPS is de makkelijkste rol in raids, maar je moet er ook het langst op wachten.

15. SysanApse

SysanApse Guest

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Je bent DPS zo te zien.

Zorg dat je eerst die 3 of 4 groene items vervangt. Ze gaan je er zeker op aanspreken in dungeons. Kijk eventueel op AH of je wat kunt vinden ter tijdelijke vervanging. Blauwe items heb ik het dan over.

Voor de rest moet je zorgen dat je zo'n 500 emblems verzameld. Als je dit weekend intensief speelt, dan heb je de helft al binnen voor maandag. Binnen een week kan jij een leuk setje gear hebben. De rest vervangen komt later wel, maar zorg dat je ervaring op doet.

Tip die ik je kan geven: Luister altijd en alleen naar de leader van de groep. Nooit naar iemand anders, dat word een rotzooi. ;)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom naar de leader luisteren. 9/10 is die ook gewoon random en kan goed ook helemaal niks weten.

Als je iets niet weet durf het gewoon te vragen. Verder gewoon veel heroics doen en raids nog ff laten wachten tot je betere gear hebt. Vervang met je emblems of thriumph eerst je slechtste items (meestal laagste iLvL) en werk zo naar een volle epic set toe. Dan is het tijd om je eerste raids te beginnen.

18. SysanApse

SysanApse Guest

Doe nu gewoon de lvl 80 instances, kan ik wel al aan de lvl 70 heroics beginnen met deze gear ?

Ik ga dan maar farmen voor emblems.
    De rest zoek ik verder wel op, bedankt.

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik zou als ik jou was als eerste Trial of the Champion (5 man) normal doen. Daar kan je epic items krijgen en je kan die instance zo vaak doen als je wil. Verder zou ik altijd de weekly raid quest doen en de daily heroic, daar krijg je veel emblems van en daar kan je goede items van kopen. Verder droppen er in de ICC 5 normals goede items om de stap naar raids te maken.
    Zodra je een beetje gegeared bent in Badge/ToC 5/ICC 5 normal gear kan je beginnen met de ICC 5 heroics waar je iLvl 232 items kan krijgen, de laatste stap naar raids. Je kan dan voor wat specifieke items nog ToC 10/25 farmen, ondertussen zal je al wel veel badge gear hebben van Triumph emblems en misschien ook al wel een item van Frost Emblems. Je hebt dan als het goed is genoeg ervaring voor ICC 10 normal en mogelijk 25, afhankelijk van je gear.

Je kunt het beste voor info dingen vragen aan warriors van jouw role (dps of tank, afhankelijk van wat je wordt) uit goede guilds op de server. Deze mensen hebben vaak de beste kennis van de class en zijn vaak ook wel bereid je te helpen als je het netjes vraagt.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    70 Heroics? Bedoel je solo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina