[XOne] FIFA 10 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 1 mrt 2010.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Speelde net zo'n beetje de hele wedstrijd met 10 man en wist het de hele tijd op 0-0 te houden, waarna ik in de 83e min vanaf 30 m een vrije trap erin schoot met Sneijder. Ik dus blij, staat er doodleuk weer dat ik eruitgegooid ben. Kut EA mag een keer die problemen fixen, ik raak dit spel voorlopig niet meer aan.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zoek weer een toernooi... wil hem alleen niet zelf aanmaken... dus als iemand zin heeft om er één aan te maken, graag :+

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  4. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    gister van de nummer 38 van de wereld. 5-0 gewonnen.
    Hij is trouwens ook Nederlands.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb laatst nog gewonnen van de nummer... 7 geloof ik, Petje af.

6. Oz_1991

Oz_1991 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij fifa10 hoor je een achievement van 100G te krijgen als je 100 classic ranked matches wint. Het probleem bij mij is dat ik er ondertussen al 110 ranked matches gewonnen heb maar de achievement maar niet krijg. Hebben jullie ook problemen bij deze achievement?

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Alle wedstrijden die door de tegenstander gequit wordt zijn ook een overwinning alleen die tellen dan weer niet mee voor de achievement. Je zal dus even door moeten spelen.

8. Oz_1991

Oz_1991 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok bedankt voor de informatie :thumbs:

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ben ik de enige die gekloot heeft met de EA servers? Als ik uberhaupt al in een potje kom krijg ik dat ik mijn verbinding ben verloren en mijn ethernetkabel moet controleren, terwijl ik nog wel gewoon online ben op Live. Heb met COD bijvoorbeeld ook nergens last van.

10. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, alweer 4 potjes gespeeld vandaag, gaat heerlijk, ook leuke potjes!
    Eerste pot stond ik na ongeveer een uur spelen 4-0 voor tegen arsenal (met ac milan) en besloot hij de wedstrijd te verlaten. De 2e wedstrijd met 3-2 gewonnen(Ac milan-Bayern), de winnende goal in de 85e minuut en ik kwam 2x (onterecht) achter, dus dat was mooi. Pot daarna Feyenoord-020 3-2 (tegen een nederlander, matthijs ofzo uit utrecht, gamertag met Iniesta, had 2000 punten meer dan mij), eerste helft was ik beter, toch had hij ook een kans of 3, toen na rust stond hij al snel 2-0 voor, 1 stiftje en een van richting veranderd schot. Na de 2-0 meteen de 2-1 en 10 minuten later via Vlaar die een rebound van een vrije trap binnen tikte ook de 2-2. In de 87e minuut schoot ik de winnende binnen, na een goed uitgespeelde aanval kon Tomasson eindelijk een keer wel afmaken. Net m'n laatste pot was ook een leuke, 1-0 achter met rust (ac milan-valencia)
    vlak na rust 1-1, vervolgens meteen weer 2-1. Ik had de paal al 2x geraakt opzoek naar de 2-2 toen uiteindelijk Ronaldinho de verlossende goal scoorde in de 84e minuut. Toen doorgegaan voor de overwinning, vrije trap op de lat gekopt, vlak erna een voorzet op de paal (beiden rond de 90e minuut). Toen leek hij er nog 1 keer uit te komen, maar verbinding met tegenstander verbroken en weer een overwinning voor mij.
    Nu nog maar een paar potjes doen om de tijd te doden.

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Headset gebroken bij het gooien van controller op bed.....
    Bahbah speel tegen iemand waarvan ik weet dat ik gewoon klasses beter ben. En dan gewoon met 4-1 achter komen door een eigen doelpunt en ingooi keep recht op de borst van tegenstander. Fifa neemt me soms echt zo in de zeik.

12. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt altijd alleen maar Chelsea en Real Madrid tegen online...:'-(

13. Meowth

Meowth Guest

Gezellig: Wou net mijn laatste potje spelen, ik kwam 1-0 voor in de derde minuut, hij leaved niet, maar drukt wel op start, dus ik vraag me af, wat gaat 'ie doen? Ja hoor, 8-1-1, de mooiste opstelling ooit. Ik ging aanvallend spelen voor de 2-0, hij countered, scoort 1-1, en ik ben maar geleaved omdat het toch zo vies was.

14. sgtjasper

sgtjasper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel nog fifa 09 weet niet of ze het al gefixxed hebben in 10 maar ik heb zo'n hekel aan cable pullers... bedoel, quitten via menu ok gun de ander zijn punten.. maar cable pullers ughhh

15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat bedoel je met 'kabeltrekkers'?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Internetkabel eruit trekken..

17. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je toch gewoon een win of niet?

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap wel wat die gene bedoelt, maar zoals Reuj al boven mij zegt. Dat is in feite toch geen probleem als je de win wil?

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Adviesprijs maar €30 toch? Ff oppikken dan :D

20. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb hem vandaag ook effies gehaald 30 euro vind ik weinig voor fifa 10

Deel Deze Pagina