Red Dead Redemption [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dude , ik denk dat je hier de plank dus totaal misslaat , het hele internet staat op ze kop voor de release van RDR. Wat dat betreft is er veel maar dan ook veel minder hype voor Alan Wake.
    Vergeet niet dat dit een complete game is .ook met een dijk van een MP.

Ik denk dat je eigen toch even vergist man.Maar blijkbaar is jouw interesse niet zo groot voor deze game.Maar om het dan een kleine release te noemen ,dan neem ik jouw iig niet serieus meer,Sorry.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar RDR is niet GTA IV in een Western jasje. Daar wordt al een fout gemaakt. Daarnaast vraag ik me af of je verkoopaantallen correct zijn. Als Sander gelijk heeft, is het bij meerdere winkels al uitverkocht. Ook wordt er reclame gemaakt voor RDR o.a. bij de F1 (was het?), dat zou niet gebeuren bij een kleine game. Vervolgens zijn de verkoopaantallen waar jij naar kijkt voor RDR, als je dat überhaubt doet, gebaseerd op pre-orders. Daarmee wil ik zeggen dat het spel nog niet uit is, en er dus nog veel meer kan worden verkocht.

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    OT:

Kippen!!

Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap hem aan de ene kant wel. Zoals hier gister/eergister ook al iemand was; Sommige mensen horen amper iets over deze game. Zelf heb ik ook nooit het nieuws etc hierover gevolgd, simpelweg omdat ik dacht dat dit wéér zo'n simpele Western shooter zou zijn.
    Pas nadat ik vorige week ofzo de trailers een beetje bekeken had werd ik enthousiast. De game wordt onderhand (vooral in dit topic) wel enorm gehyped, we zullen wel zien hoe hij in het echt is.

Ander ding dat hij aangeeft klopt ook: Er zullen redelijk wat mensen die gewoon niets hebben met dat hele 'wild wild west' thema, en daardoor totaal over deze game heen kijken.

Natuurlijk hoop ik dat de game echt super wordt, goede reviews krijgt en dan voor sommige mensen alsnog als een mooie verassing kan komen :)

OT: @LeipeMocro; Vette shit. Volgens mij kun je ook ál die dieren killen etc. Ik zag tenminste wel dat je paarden ook dood kunt knallen, waardoor hun berijder en vanaf valt :D

5. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Alan Wake is niet echt een super grote release chef ;) Het is misschien wel een Tripple A titel maar wat je net zegt over RDR is net zo toepasbaar op Alan Wake of Starcraft II of wat dan ook

jaaaah Alan Wake is 1) een survival horror game dus veel mensen haken al af 2) Dat gewandel in zo'n bos moet je maar net liggen

Je slaat denk ik wel een beetje de plank mis met die opmerking. Er is een buzz aan de gang op het internet over RDR daar word je echt eng van. Het simpelste voorbeeld is al kijken naar het aantal posts hier op de forums ;-)

Ook klopt het inderdaad dat veel winkels al behoorlijk grote pre-orders hebben staan. De Game Mania had namelijk totaal geen LE's meer hier maar nog wel een zooi van Alan Wake.. :)

6. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0

Je kan gewoon gaan jagen met een hele groep andere spelers of in je eentje op van alles en nog wat. De spoils of the hunt kan je dan weer verpatsen :)

Denk aan Bizons, Beren, Katachtige beesten ( Weet niet wat het precies waren maar ik zag het in een filmpje ergens) Wilde paarden, Coyote, echt heel de rambam :)

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Alan Wake heb ik al snel uit het rijtje gehaald, aangezien dit een populair topic is was het echter al snel gequote. Bij deze dan maar, Alan Wake hoort ook niet bij de grote releases van dit jaar.

Zoals hierboven al wordt aangehaald, bij zo'n spel als dit (Rockstar+ enkele beelden etc) geeft het idee van GTA in het wilde westen. En dan is dat mijn impressie, van iemand die meerdere malen per dag game nieuws bekijkt etc.

Moet je je voorstellen wat de casual gamer erover denkt, of degene die nog minder gamed. Dat het in dit topic nu rete populair is zegt verder ook weinig.

Tja ben het met je eens dat ik een verkeerd beeld van het spel had. Maar als ik dat al heb, hoeveel anderen zouden dat dan ook hebben?

Mijn interesse in dit spel is in elk geval groter geworden nu voor mij duidelijk is dat het geen gta in het wilde westen is ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2010
  8. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nog 6 dagen mensen .. dan kunne we hem eindelijk spelen haha !
    Heb net de LE besteld voor de ps3 ! :thumbs:

9. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook echt niet bedoelt om te bashen ofzo hoor :) Maar het is wel tof dat RDR niet echt is wat het lijkt eh :)

Probeer ff wat filmpjes te checken op XBL video marketplace :) you will be amazed! :) (overigens, als je een bepaald filmpje kijkt krijg je ook een unlock maar dat staat ergens op je main screen van je XBL :) )

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  11. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik alleen nog niet gezien heb, kan je eigenlijk ook trappen met je paard?

12. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    EDIT

ben met jou al uitgepraat

13. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel zalig als je zo rustig naar een plekje aan het rijden bent met je paard en plots duikt zo'n beer voor je op, machtig! :D

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Stuur een bericht naar een Mod ofzo, maak zelf mooie openingspost's en de kans is dat het er wel komt. Hier 'stemmen' heeft dus echt totaal geen nut. Shit hé, lijkt wel of het niveau van de gemiddelde RDR gamer heel wat lager ligt dan normaal op 't forum? =(

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hier dus :) "AYE" posten heeft inderdaad weinig nut dus laten we het wel een beetje inhoudelijk houden.

/Mod Verwijder ik net de 'aye' replies :+ ~ Kevf

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    :lol:

Ik vind het niveau altijd maar moeilijk te pijlen hier. Dat na al die jaren. :+

17. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen en iedereen post weer waar de game niet te koop is :D.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Iemand heeft hem al :eek:, hij had hem gehaald bij Eplaza.

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Met als gevolg dat de Eplaza nu de rest van de middag telefonisch niet te bereiken zal zijn heb ik zo'n idee. :+

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Haha, zou best kunnen :+

*Baalt nu steeds meer dat hij langer moet wachten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina