[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb alleen de CoD's gekocht die door IW gemaakt waren. De rest links laten liggen.
    Ben benieuwd wat hier gaat gebeuren. :)
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Alweer? :+
    Die lui moeten gewoon zelf hun games gaan uitgeven, hebben ze dat gezeik ook niet.
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Infinity Ward is eigendom van Activision, dus IW kan geen eigen games uitgeven. Het enige wat je nu hebt zijn de 2 bazen die nu dus werkloos zijn. Er zouden geruchten gaan dat Activision had gezegd dat IW na MW2 een nieuwe IP mocht gaan ontwikkelen, maar na het succes van MW2 zijn ze daar op teruggekomen, en dat lag dus niet helemaal lekker bij de 2 bazen van IW.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jah maar het hele grut kan toch ontslag nemen, nieuwe naam kiezen en zelf ontwikkelen en uitgeven gaan. Gezien de successen die de met de MoH en CoD serie hebben behaald zijn er vast genoeg investeerders die staan de trappelen om hun miljoenen om te zetten in miljarden ;)
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Inmiddels is de aanklacht ook gepubliceerd op IGN, en ik raad iedereen aan hem te lezen want er staan veel interessante dingen in.

    http://uk.pc.ign.com/articles/107/1074657p1.html

    De voornaamste reden van het ontslag is volgens de ex-IW bazen een truuk geweest om niet de royalties van 35 miljoen dollar te hoeven betalen. Beide heren werden 6 uur lang in een kamer zonder ramen ondervraagd, en andere IW werknemers werden tot huilens toe ondervraagd.
    Natuurlijk is dit allemaal van één kant, maar het stinkt wel erg.. Al helemaal pijnlijk als je naar de speech kijkt die Bobby Kotick gaf op het DICE event van 2 weken geleden, en dan juist een sneer maakt naar EA en letterlijk zegt dat wanneer je in een relaxte omgeving games wil maken en je eigen gang gaan dat je dan bij Activision moet komen.

    http://www.destructoid.com/bobby-kotick-says-he-isn-t-a-dick-164497.phtml
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Edit: Oeh ik had de voorgaande posts nog niet gelezen, de manier waarop Activison omgaat met hun developers en IP's is niet goed, oftewel nog een franchise die de grond in word geboord. Ik heb in een nieuwtje tijden terug gelezen dat IW GEEN MW3 zou maken maar zich op een nieuw IP zou richten, dit gaat blijkbaar dus niet door.
    Er zal vast en zeker meer achter het zaakje zitten dat IW VS Activision is maar van wat ik tot nu toe heb meegekregen lijkt Activision het laatste woord te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik las juist een interessante artikel/nablik over het hele voorval op GamesIndustry;

     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik kon geen andere thread vinden [Multiplayer] dus post ik het maar hier.

    De laaste paar dagen ben ik vaak host en ik krijg steeds messages van andere gamers dat het bij mij lagged.Een enkele zegt : LEAVE your host is shit !

    Hoe kan ik dit oplossen ? Ik wil niet eens host zijn.............

    Ik heb een upc verbinding 30 mb down / 1,5 mb up .... moet ik iets open zetten in mijn router ? Ik heb naar mijn weten nergens last van. Mijn ps3,mac,pc,xbox360 etc hebben allemaal internet verbinding........

    Router : Netgear WNDR3700


    Iemand tips ?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jij kunt daar weinig aan doen. Als je NAT open staat en je bent bijvoorbeeld niet tegelijkertijd aan het downloaden of iets dergelijks dan hebben zij gewoon pech.

    Jij kan niet zelf bepalen of je host wordt of niet en los van je NAT open houden en je lijn vrij houden kun je er zelf weinig aan doen. Moeten ze maar een andere room zoeken
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    duidelijk ! ..... dank je wel.

    (downloads maar uitzetten :cool:
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
  12. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hele tijd geen MW2 meer gedaan, dus een vraagje: zijn er nou samen met de DLC ook nieuwe titles geweest? En zijn die ook voor degene die de DLC niet hebben gekocht? Want ik kan me herinneren dat daar geruchten over waren.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen alleen nieuwe maps. Geen wapens, titles, etc ec
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hier wordt ook niet meer gepost door de multiplayer thread..

    [​IMG]

    Dit vage lijk trof ik aan tijdens de Campaign in dat level met de onderzeeër die wil gaan vertekken.
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zijn er nog mensen die de special ops zouden willen doen?
     
  16. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    ja alleen de laatste 3, voeg me even toe: luukiee09
     
  17. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen hier waarbij de bronnen iets beter zijn als dat die van mij zijn? Ik heb namelijk verscheidene malen gehoord dat er nog een DLC zou komen, met nieuwe wapens, camo's, titles en emblems. Weet iemand hier meer over?
     
  18. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuur maar een invite als ik online ben. Moet er zelf ook nog een paar voor 1000/1000.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  20. Remco

    Remco Guest

    Heeft iemand een tactiek voor de allerlaatste spec op, Echo: Armor Piercing. Ik krijg het niet voor elkaar :mad:
     

Deel Deze Pagina