De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 24]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb dit ook wel een beetje, maar ik doe wel 2.5-3 jaar met een hdtv.
    JVC 72 cm CRT (weggegeven)
    Iyama 30 inch lcd (weggegeven)
    Panasonic TH50PV70 50 inch hdready plasma (ingeruild)
    Panasonic TH42PX42 42 inch hdready plasma(staat in de huiskamer)
    Pioneer KRP600M 60 inch full hd plasma

    Het valt me wel op dat de grootte niet zo hard omhoog gaat bij jou en dat kan een reden zijn waarom je snel een andere wilt.
    Waarom je de G10 hebt weggedaan is zeker een raadsel, maar misschien is dit wat:

    http://www.engadget.com/2010/05/12/panasonics-50-inch-tx-p50vt20-plasma-reviewed-the-best-3d-tv/

    50 inch 3D plasma.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Krijg hier steeds meer problemen met de HDMI-uitgang van mijn Samsung H360R :mad:

    Kost mijn heel veel moeite om tussen de H360R en R71B een goede handstake tot stand te brengen.
    Aan de R71B kan het niet liggen omdat de Sony DVD-speler via HDMI wel perfect werkt.
     
  3. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    De reden dat ik ben gaan kijken voor een ander was dat ik een dagje Dirt 2 had gedaan. In de avond stond mijn kilometerteller zo vol in beeld dat je het overal terug kon zien. Helemaal op witte beelden. In eerste instantie dacht ik dat het morgen wel weg zou zijn. Niet dus. Zelfs na 3 dagen stond het nog in mijn beeld en ondertussen had ik zeker al weer 10 uur tv zitten kijken. Sneeuwbeeld nog even paar uur aan gehad maar de kilometerteller bleef zichtbaar. Nouja toen maar besloten om toch maar even voor een LCD te gaan kijken en de tv aan mijn ouders gegeven.

    Een week later, nadat ik de tv had weggegeven. Kilometerteller weg. Duurde wat lang maar hij was toch echt weg en eigenlijk merkte ik dat het beeld van de plasma toch wel wat scherper was als mijn duurdere Philips LCD. Nu zijn de kleuren van deze Philips wel heel mooi en realistisch. Maarja, bij HD uitzendingen/films had ik bij de G10 een WOW gevoel en dat mis ik met de Philips LCD.

    Volgende tv wordt inderdaad weer een Plasma en als het even kan met 3D. Dan maar minder lang achter elkaar gamen en desnoods alleen gamen op de LCD. Eigenlijk zit ik eerlijk gezegd nog niet echt op 3D te wachten. Maarja, ik ken mezelf. Koop ik een Plasma zonder 3D en volgend jaar wil ik het dan eigenlijk toch wel. :+
     
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand ervaring met cinewall?
    Zon wandsysteem voor flatscreens.
    Ziet echt enorm strak uit.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Doe mij denken aan Ikea :x

    Je koop een basisset en vervolgens kan je het uitbreiden naar jouw eigen wensen.
    De ophanging voor de tv hebben ze heel simpel opgelost !

    Helaas vind ik een vanaf prijs van €540 voor het basis pakket + tv-rail veelste duur.
     
  6. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is er mis met Ikea?

    Anyway ik weet wat het is en hoe het opgebouwd word.
    Maar was meer benieuwd of er mensen waren die dit ook hadden.

    Vanafprijs tja.
    Bij de Praxis verkopen ze dat spul en hebben ze een complete set voor 465 euro (basis,panelen en mediabox).

    Vind het wel 1 van de mooiste systemen die ik gezien heb.
     
  7. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal niets , het huis staat/ligt hier vol met dingen van de Ikea.
    Dat krijg je als de Ikea op loop afstand zit :mad:

    Ik had het systeem nog niet eerder gezien.
    Aan gezien de éénvoud van het systeem blijf ik € 540 veel geld vinden.

    Persoonlijk vind ik de Ikea Framsta serie ook heel mooi.
    Daar beginnen de prijzen vanaf € 173
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe heb ook veel van ikea :+

    Maar thanks voor de tip want dat wist ik niet dat ikea ook zulke systemen had.
    Binnenkort ff kijken daar dan.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmm tijd voor een Framsta dus :+ Danke Melbuuln!

    Linkje voor evt andere geïntreseerden: [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet alleen even kijken hoe de Framstra aan de muur bevestigd wordt.
    Vind de bevestiging van Cinewall maar niets omdat de muren hier heel slecht zijn ( gat van 6mm wordt automatisch 10mm ).

    Het mooiste van veel Ikea serie's is dat je deze onbeperkt kan uitbreiden.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    De diepte in het beeld van een plasma is datgene waardoor het wow-effect ontstaat :)

    In de link die ik postte over de lage inputlag van de nieuwe Pana plasma's staat dat image retention zo goed als verdwenen is.
    Op mn Pioneer heb ik er heel heel heel weinig last van. Ik kan uren en uren Battlefiels spelen en dan zie ik nog niks _O_



    Neem je ps3 mee naar de winkel en ga gamen en blu-ray kijken. Koop de tv met het mooiste beeld en check meteen in hoeverre de LG spiegelt.
    Als je ramen in je kamer heb en overdag veel kijkt, kan dat een probleem zijn.









    De framstra is vanaf €173 ;)
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19869547


    en niks mis met Ikea toch? ;)
    Mensen zijn toch onder de indruk van mijn indeling en ik denk dat echt àlles van de Ikea komt.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een framsta en ben er behoorlijk tevreden over. Het enige nadeel is dat je niet bij de kabels kan als alles uiteindelijk hangt.

    Hier een foto hoe het er bij mij uitziet:
    [​IMG]
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nice, alleen een vraag, waarom zo'n heel frame als er alleen je TV aan hangt? :+ een klein gootje naar beneden lijkt me een iets goedkopere oplossing :)
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Die muur daarachter is te zwak om een TV aan te hangen.
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Je rechter speaker mag je wel wat bijstellen :p.
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Gaaf zo'n meubel hoor! ik heb zelf ook zoiets alleen dan iets kleiner, maar ben er wel erg tevreden over:) (ook met achterwand ivm zelfde reden als bij jou:+)
     
  18. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk myReact van DrossieBekijk de gallery van DrossieBerichten: 49
    Reg. datum: 31 augustus 2008
    --------------------------------------------------------------------------------
    Na wat zoeken en vergelijken is mijn oog gevallen op een Samsung LE37C630.
    Toestel heeft wat ik zoek en is de grootte die ik verkies. Prijs valt goed mee via Redcoon.
    Nu vind ik van dat toestel echter niets terug op zowel de Belgische als de Nederlandse site van Samsung.
    Is het dan te vertrouwen dit toestel aan te kopen? het 32" en 40"-model staan wel op de websites...
    Ook lees ik dat bij de 37"-versie het panel NOOIT door Samsung gemaakt wordt. Wil dit zeggen dat je beter nooit een 37" van Samsung koopt?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Redcoon verkoopt tv's via de parallelle import.
    Dit kunnen tv's komen bijvoorbeeld uit Polen of Tsjechie (voormalige oostblok) , daarom vindt je ze niet op de site van de Samsung (NL,BE,DE,UK,FR).

    De problemen komen pas als de tv kapot gaat.
    Bij Panasonic bijvoorbeeld kan je dan geen aanspraak maken op de thuis-service en zal jij terug sturen naar de winkel waar je de tv hebt gekocht.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad. En met Samsung precies hetzelfde. Geen reparatie aan huis dus.
    Persoonlijk betaal ik dan liever iets meer, maar dit is aan jou.

    Bedenk dus dat wanneer de tv kapot gaat, je deze moet laten ophalen en je hem weken en weken kwijt bent!
    Koop je een NL model (ook webwinkels hebben NL modellen zoals plasmadiscounter in Naarden. Vraag ernaar!), dan komt er een monteur de tv bij jou thuis repareren!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina