Shiiiiiiiiit...dus er zit ook echt 'gore' in RDR? Dat had ik dus echt niet verwacht!!!!! Ik weet nog dat ik in GTA IV mannetjes op het spoor duwde zodra er een trein aankwam, maar je hoorde weinig en zag net zo weinig. En hoe hypocriet het misschien mag klinken, ik begrijp die persoon hier wel die liever geen kids in deze games ziet. Wanneer je begint te schieten in GTA IV en iedereen rent voor je weg, en je ziet kinderen wegrennen en je gaat achter eentje aan en pompt hem vervolgens vol lood..heb je dan niet iets van 'jezus' ?!
Ik denk ik wel, kinderen zijn nog 100% onschuldig en niet gecorrumpeerd zoals vele volwassen mensen wel zijn,volwassenen vechten nog terug in GTA IV, zie jij kids terugvechten? Nah, die zouden keihard wegrennen. Maar tja, uiteindelijk is het gewoon een pixeltje wat je kapot schiet in de game, een 3D polygoon figuur thats it. Plus dat GTA IV qua style ook cartoony is, niet zoals een Mafia of Godfather. En zoals iemand hier al zei, wellicht zouden ze een nog grotere shitstorm over hun heenkregen van kinder-organisaties en weet ik veel allemaal. Let maar op...PETA en dat soort lui gaan vast op Rockstar af na RDR's release. En al ben ik een echt dierenmens en heb ik echt een superhekel aan dierenmishandeling, met dit zie ik echt niks mis.
Laatst bewerkt: 16 mei 2010