FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Eindelijk de online WK gewonnen. Na 3 voorgaande finales te hebben verloren, wist ik de 4e te winnen. Eerst 's middags een finale verloren. Alhoewel ik in de halve finale met geluk door ging. Ik schoot in de 119e minuut een afvallende bal vanaf zo'n 35 meter erin met Gallas; in 1x op de volley, keeper kansloos. Daarna de finale uiteindelijk verloren van Portugal, met 2-1.

    Toen opnieuw begonnen en eindelijk gewonnen. Verloor in de poulefase alleen van Nederland (kansloos), maar daarna alles met 3-0 of meer gewonnen. \o/
     
  2. Munnie

    Munnie Guest

    Iemand?

    En online heb ik al ongeveer 5 penals tegen gehad en alle 5 gingen mis. :cool:
    Ik laat mijn keeper gewoon in het midden staan en duik niet. Alle 5x schoten ze ver naast of recht in het doel zodat mijn doelman de bal pakt. Ik denk dus altijd als ik een penal tegen heb, maakt niet uit die gaat toch wel mis. :9
    En zelf scoort ik bijna altijd uit een penal. Zal wel komen omdat ik dat geoefent heb ofzo. 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2010
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    18 punten.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, 16 of meer.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha klopt.

    Ik schiet ze er altijd in, maar mensen missen echt vaak. Kei hard over of kei hard langs, die kennen het nieuwe systeem vast nog niet.

    Ik schiet vaak een beetje langs de keeper, niet te ver in de hoek. Zodat als hij in het midden blijft staan, kan hij er net niet bij. Als hij in de goede hoek springt kan hij er ook net niet bij omdat hij achter zich komt (net niet dichtbij de keeper genoeg voor de tweede hand). Lukt zo goed als altijd aha.
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Moet ook nog erg wennen daaraan..
     
  7. Munnie

    Munnie Guest

    Oke, en kun je ook degraderen? Zo ja, hoeveel punten moet je dan verspelen? Ook 16?
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij 8 punten of minder ben je gedegradeerd.
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    E: Dubbel.
     
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het voor gezien vanavond, ik kan niets meer winnen :'-(

    Wat een fifadip heb ik zeg, en die tegendoelpunten zijn helemaal om depresief van te worden. eigen goals, keeper die over de bal schiet !!! Niet normaal. Ik zat in div 9 met 15 punten uit 7 wedstrijden,speelde volop lekker en met nog één punt nog te gaan zat ik al bij mijn gedachten in div 8. Ik heb dat punt nooit meer gehaald !! Sterker nog ik heb nu een lossstreak van 7 wedstrijden. Dit is toch niet normaal
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Soms lukt inderdaad helemaal niks.
     
  12. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Schoot in de laatste wedstrijd in één actie met van Persie 3x !!!! op de paal. Maar goed ik zal niet verder klagen, all in the game, morgen weer een nieuwe dag.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Eigenlijk is het systeem niet helemaal goed. Ze moeten een systeem maken waar je als je een kleiner team neemt voordeel hebt. Nu speel je altijd tegen 5* omdat mensen willen promoveren of niet willen degraderen.
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, meer punten te verdienen per halve ster ofzo, dus niet 3 punten per overwinning maar naar ratio, bijv 10 punten als je met een halve ster van spanje wint ofzo
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind het zelf ook leuker om met 4 sterren teams te spelen. Ben bang dat er helaas nooit een systeem voor komt, dat je inderdaad meer punten zou krijgen als je een team pakt met 3 sterren ofzo.
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en tegen mij speel je met 5 sterren :+

    verleden keer met TobiasBB een potje gedaan: Andorra vs San Marino, allebei halve ster, niet vooruit te branden haha
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat was omdat het moest, voor een toernooi:+
     
  18. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja, rustig :+
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik speel deze game voornamelijk offline, maar het valt mij op dat deze game makkelijk is :/.

    Ik had met FIFA 10 al moeite om op Professional te winnen. Nu win ik op World Class verschillende wedstrijden met 4-0 of 5-0.

    En ik speelde laatst tegen een enge gozer in de kwart finale online. Ik was Spanje (Sorry, ik weet het, een 5-sterren team, maar omdat ik niet zo goed ben compenseert dat het weer :p) & hij was Engeland. Hij speelde constant lange ballen op Rooney en ik won eigenlijk wel alle duels, maar 1 klein foutje en hij is er door & dat gebeurde helaas 2x in de wedstrijd en hij scoorde dan nog wel fraai met Lampard. Uiteindelijk 3-2 verloren :mad:.
     
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand hier die tegen mij met lage teams wilt spelen ?

    Edit :

    Net een 4-2-4 opstelling geprobeerd met Brazilie tegen Frankrijk.
    En gelijk mijn tegenstander afgestraft :p

    Frankrijk - Brazilie
    Schoten (5-12)
    Schoten op doel (1-9)
    Doelpunten (0-8 8)

    Bijna alles ging er in.
    Adriano is echt een baas
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina