Het gaat nu al een stuk beter, zit nu op een winstreak van 4 door telkens dezelfde tactiek te gebruiken, Reaper rush met Terran.
Ja dat is een goede (en erg vieze) strategie. Met de snelheid upgrade kan je zo ontiegelijk smerig je tegenstander harassen. Constant die SCVs van hun werk houden (dus je tegenstander kan niks bouwen) terwijl jij je leger opbouwt. Pff, flauw hoor.
Beta-key binnen. Vanaaf even proberen. Kan ik hem op meerdere PC's downloaden (niet tegelijk spelen offcourse)? Aangezien ik komende week een nieuwe krijg.
Ik speel Protoss en dat gaat redelijk, ongeveer de helft van de potjes in Bronze win ik... Vooral PvP heb ik veel moeite, uit de replays blijkt dat ik in het begin iets sterker ga, maar uiteindelijk doordat zij turtelen moet ik het onderspit delven... M'n handle is trouwens jwest.jwest, mocht iemand een keer een oefenpotje willen spelen...
Eerste 3 potjes gigantisch hard verloren. Ik speel terran maar steeds als ik een beetje een basis hebt komt de tegenstander al met een fucking army ;( tips?
Zal je echt moeten blijven oefenen! Probeer de starten met veel SCV's zodat je veel grondstoffen kan verzamelen. En ga dan snel Marines bouwen om je basis te verdedigen, en terwijl je dat doe, breid uit naar meer plaatsen voor een basis (natural expansion) en ga je leger trainen. Dan moet je de keuze maken of je gaat aanvallen (puur en alleen zodat de tegenstander NIET kan aanvallen) of dat je gaat verdedigen. Verken de map goed, als je een slecht of niet verdedigde natural expansion van de tegenstander tegenkomt, val die dan aan!
gewoon 'terran sc2 tutorial' googlen, krijg je al snel tutorials voor simpele builds (zoals 3 barracks voor marinesNmaraudors uitpoeperij) en dat werkt heel goed als je net begint
De ingang naar je basis blokkeren met Barracks en supply depots, maar dat zal ook in de eerder genoemde tutorials gemeld worden...
Bah bah, Zerg vs Zerg gaat nog steeds niet echt lekker. Ben nog steeds te langzaam t.o.v. de andere speler Ging vandaag eventjes in een downward spiral zeg.