Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik neem aan dat dit weer s een Nederlandse beperking is, wat betreft het weinige aanbod.
    Waarschijnlijk hebben ze in the States veel meer films waaruit ze kunnen kiezen.

    Het heeft al een jaartje of 3 geduurd voordat wij überhaubt iets te kiezen hadden :mad:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    WTF krijgen we nou....ineens hoor ik de stemmen ook over de speakers als ik in een party zit terwijl dat niet aanstaat.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hebben meer mensen spontaan 400 punten gehad van MS?
    Ik zag gister opeens dat ik 400 punten had, weet niet waarom ik ze heb gehad.
    Had maar een film gehuurd, The Blind Side. Toch gratis een zeer leuke film gezien.
     
  4. AnthraX

    AnthraX We're oscar mike!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat je die niet gewoon nog had? Ik heb in ieder geval geen punten.
     
  5. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde. Wellicht nog van die Block Party promotie?
     
  6. BydoR

    BydoR XBL gamertag: knackebrod

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvraag he, nu de oude xbox live weg is. Vervallen de oude gamertags nu ook na een tijdje? Dus de gamertags die nog nooit op de 360 live zijn geweest? Zal wel niet, maar ik zit een beetje te azen op een tag van een dude die al sowieso al 5 jaar niet meer gespeeld heeft ofzo -,-'
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lijkt mij sterk. Je moet maar een andere tag nemen ;)
     
  8. AnthraX

    AnthraX We're oscar mike!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij mijn Xbox Live Account (ik heb er 2) de e-mails veranderd. Ik heb nu ingesteld dat het account dat ik op mijn xbox gebruik en Xbox Live Gold op gebruik mijn primair e-mail gebruikt en het Xbox Live Account dat ik gebruik op de computer voor de game Quantum of Solace mijn secundaire e-mail gebruikt. Echter als ik nu inlog op xbox.com met mijn primaire e-mail zie ik mijn secundaire account terwijl bij contactgegevens duidelijk mijn secundaire e-mail staat. Hoe kan dit?
     
  9. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is een verschil tussen mediabestanden aflezen van een HDschijf en bestanden over en weer zetten als met de USB update. Mijn 500gig HD heb ik niet speciaal geformatteerd (gewoon standaard). Lezen is voor de 360 geen enkel probleem, het afspelen ervan kan alleen als ik online ben! Echt een naaistreek, en geen goede service van MS.

    Verder heb ook met een usb stick van 4 gig geprobeerd savegames over te zetten, lukt niet... geeft aan dat ie niet compatible is. Heb hem met mijn Macbook "Fat" geformateerd via schijfhulpprogramma, werkt niet. Iemand een idee hoe ik hem met mijn Mac wel goed kan formatteren zodat ie het doet?

    Begrijp me niet verkeerd de xbox360 vind ik een heerlijke console, maar op dit punt heeft mijn ps3 echt een streepje voor........
     
  10. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een accu kopen voor mijn controller.
    Ik vond deze: 4800mAh Accu voor Xbox 360 Draadloos Controller.
    Is deze goed voor mijn controller, want aan de binnenkant van de controller staat 5V;450mA.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is helemaal geen probleem.

    De accu heeft een vermogen van 4800mAh terwijl de controller maar 450mA nodig heeft om te kunnen werken.
    Dat betekend dat je 4800:450= bijna 11 uur zou kunnen gamen !
     
  12. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    What the F......! Heb de usb 4 gig op een windows comp Fat32 geformatteerd herkend ie hem nog niet! Klote MS....
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    3D games op de xbox360 inderdaad mogelijk.

    http://www.engadget.com/2010/05/11/xbox-360-3d-gaming-a-reality-with-lg-partnership/


    Heb net mn GP snellader met 8 oplaadbare batterijen binnen (4x 2500 Mah eb 4x2700 Mah) voor €50.
    De batterijen moeten wel 1 voor 1 opgeladen worden (die van 2500 kon wel met 2), maar die zijn dan ook in 30 minuten opgeladen! :)

    Ben benieuwd hoe lang ze meegaan tot ze op zijn, de eerste 2 2700's heb ik in mn controller zitten. (verbeeld ik het me nu of lijkt het wel of het groene lampje op de controller feller brandt!)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  14. Leroyy

    Leroyy Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.bartsmit.com/shop/product...ondid=268363

    Ik ben van plan om deze te kopen.
    Maar als ik deze xbox koop moet komen er dan nog extra dingen bij die ik verplicht moet kopen?
    Ik lees wat over een oplader voor je controler op internet. Kan je niet gewoon losse batterijen in de controller doen?

    Dus mijn vraag: Heb ik voor €199 een complete console, of moet ik nog extra aankopen doen (zoals een oplader of bepaalde kabels).

    En tot slot: zijn de games ook een beetje de moeite waard?

    Alvast bedankt! :D
     
  15. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent natuurlijk nooit verplicht iets te kopen ;)

    Je kan ook gewoon losse alkaline batterijen in de controller doen.
    Maar zelf gebruik ik oplaadbare batterijen van de Hema.

    Dus je hebt gewoon een complete console voor dat geld.

    En ja de games zijn zeer zeker de moeite waard, want anders koop je de console natuurlijk niet ;)
     
  16. Leroyy

    Leroyy Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je snelle reactie. Ik vind dit een mooie prijs, en zeker als je daar een complete console voor hebt. Dan wordt dat hem binnenkort! En misschien neem ik de game Prince of Persia er ook nog bij.
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De link deed het niet bij mij, dus ik weet niet precies wat de beschrijving was, maar er zit waarschijnlijk geen hdmi kabel bij voor als je m op een hdtv gaat aansluiten.
    Die koop je echter voor 10 euro.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad, vergeet de HDMI kabel niet te kopen, die zit er niet bij namelijk.
    Voor de rest is het alles wat je nodig hebt om los te kunnen gaan!
     
  19. Leroyy

    Leroyy Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de zwarte xbox 360 elite voor €199 incl. forza 3, halo 3 odst, lego batman & pure.

    Maar thuis hebben wij geen hdtv, dan hebben wij toch ook geen hdmi kabel nodig?
     
  20. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan heb je geen hdmi kabel nodig :)

    Verder weet ik dan niet of hoe het dan met het aansluiten gaat.
    Weet iemand anders hoe dat zit met een hdmi Xbox360?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina