Korte vraagjes AC2

Discussie in 'Algemeen' gestart door ---Diablo---, 16 mei 2010.

1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee zeer korte vragen over het spel Assassin's Creed 2. Ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden.

1. Ik heb net de 'Auditore cape' gekregen, omdat ik al de veertjes heb gevonden. Nu wil ik graag het achievement halen dat ik de cape in elke stad heb gedragen. Nu ben ik heel even in elke stad geweest, maar heb het achievement niet gekregen? Weet iemand of je misschien langer moet blijven?
    2. Verder wil ik graag 'de Waarheid' zien. Maar hoe weet je welke je al heb opgelost en welke niet? Als ik er niet uitkom, dan stop ik soms gewoon in het raadsel zelf.

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    1. Je moet ook naar The Mountains gaan. Dus eerst naar Forli en dan ter paard naar The Mountains.

KLIK

2. Als het goed is krijg je de puzzles gewoon op volgorde en maakt het niet uit welke je vindt. Dus als je de eerst Glyph in Venetiƫ vind is dit ook puzzle 1 en als je de 2e vindt in Forli is dit ook puzzle 2. Ik weet niet hoe je kunt zien of je ze al hebt opgelost. Als ik er niet uitkwam zocht ik het meestal op. Als ik dan terug naar het menu ging en naar het stukje 'The Truth' dan stond mijn laatste fragment er als een rood blokje wat betekende dat ik hem nog niet had opgelost. Ik weet niet of dit ook is als je er meerdere niet weet

3. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
  4. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt inderdaad dat er een rood blokje staat, als je het teken wel heb gevonden en dan op synchroniseren hebt gedrukt, maar hem nog niet opgelost hebt. Maar dan weet ik natuurlijk nog niet, welke dat precies is:confused:??

P.S. Wel bedankt voor het antwoord bij 'vraag 1'.. de bergen was ik inderdaad vergeten.

Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de game op pauze set krijg je het menu. In dit menu vind je het kopje 'Database'. Ga hier naartoe. Dan ga je naar 'Locaties'. Hierbij zie je al je ontdekte locaties, waaronder de locaties met een Glyph-tekentje en een Sluipmoordernaars-tekentje. Dit is per stad dus dan weet je hoeveel Glyph-locaties er in elke stad zijn. Ik neem aan dat de niet-opgeloste Glyphs dan als rood worden aangegeven en de opgeloste als grijs. Als je pech hebt wordt alles als grijs aangegeven en moet je alle Glyph-locaties langsgaan.

Ik neem dus aan dat je zo makkelijk kunt zien welke gebouwen je nog mist. Succes ermee!;)

6. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je hulp, ik ga kijken of het werkt!:p

Deel Deze Pagina