[Red Dead Redemption] Wat ga je het eerste doen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door GrEyFoX1987, 16 mei 2010.

  1. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het eerste dat je gaat doen als je RDR hebt? :)

    Ik ga iig de Dastardly achievement halen! :)
    (Vrouw+Lasso+Treinrails+Trein=Carnage)
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Eerst ff flink ravotten. Dan even de schobbejak uithangen. En alle schavuiten die in m'n weg staan aan de trein voeren.

    Yeah.

    Nee maar serieus, ik ga eerst gewoon ff een grote tocht maken door de wildernis, en lekker erop los jagen en kijken wat er allemaal te doen is.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  3. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beertje vangen dan een potje poker om vervolgens van de zonsondergang te genieten op een hoge berg.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga gewoon op onderzoek uit! Kijken wat ik tegenkom. Hopen dat ik niet gedood word door een wolf. :D
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    De sheriff neer schieten en al mijn xbox live vrienden een bericht sturen met 'I shot the sheriff'.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik weet niet wat ik ga doen aangezien ik geen idee heb wat voor n spel dit is. Dit wordt de eerste 360-titel die ik blind ga kopen, ben benieuwd. :+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Schapen slachten
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga de zonsondergang tegemoet met mijn trouwe paard :9 .
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    ik ga eerst zwemmen.
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    ik ga streakend de map over rennen, nee waarschijnlijk word het beetje door te wilderness rondlopen, dan een dorpje in om van de schone dames in de saloon te genieten. En dan na de sex weg rennen voor haar man in me nakie.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Beginnen met de campaign.
    Je wordt geïntroduceerd in het verhaal, wat mogelijkheden e.d., leer de wereld een beetje kennen en vanzelf ga ik wel een keer wat klooien.
     
  12. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast gelijk een shootout }:] Als m'n maat m gelijktijdig binnen heeft.. Anders de eerste de beste Saloon in :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb geen idee hoe de game begint, maar als het zoals GTA IV begint , dat je eerst echt ergens naartoe moet rijden, tja dan dat eerst. Maar zodra ik vrij ben om te gaan en staan waar ik wil, ga ik gewoon kutten. En dat is gewoon echt van alles..... :)

    Ik kan nu zeggen dat ik wellicht gelijk mijn guns ga uitproberen op burgers, maar misschien spring ik wel gelijk op een paard en ga rondlopen, of gelijk een arme ziel te pakken nemen en aan een rails vastmaken, ik zie het wel, een ding is zeker, ik verwacht niet dat ik de eerste uurtjes bezig zal zijn met missies. Zoals ik bij GTA games altijd deed, gelijk m'n eigen gang gaan...heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Je moet sowieso een paar missies doen voordat je de lasso krijgt. ;)

    Ik speel gewoon de single player en wacht met kloten tot dat ik goeie wapen's heb etc of ik ga gewoon online na een aantal missies.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Just go with the flow :)
    Ik wil er geen eens aan denken wat ik als eerste ga doen.
    Nog geen minuut aan materiaal gezien.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Heb jij echt alle RDR videos genegeert?


    Nog andere dingen die ik waarschijnlijk echt als eerst doen (aangezien je in het begin nog vrijwel geen flikker hebt qua wapens,lasso..etc) rondlopen en tegen NPC's aanlopen, puur om te zien hoe ze erop reageren. Dit vond ik altijd hilarisch om te doen in GTA IV, want als je tegen mensen aanbeukte, werden ze echt boos en aan hun gezichten kon je zelfs hun ergernis zien, ik vind dat geweldig...hilarisch, die kleine dingen. Ook in previews las ik dat NPC's de gekste dingen tegen je zeggen...dat ga ik ook allemaal checken, i loves it!!!!!!!!

    Of in een IGN preview net nog gelezen...dat als je alleen al op NPC's richt met je gun, de reacties echt lachen zijn. Een ventje in een bar zat bijvoorbeeld te relaxen op zijn stoel met zijn benen op de tafel...zodra hij zijn gun op hem richtte flikkerde hij achterover bovenop een piano....ik bedoel.....NICE!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Idem!
     
  18. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem in m'n xbox stop, begin ik direct met de champagne!:D
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

Deel Deze Pagina